kisah artis murahan

----- Forwarded Message ----

From: 
My Friend

Sent: Tue, July 6, 2010 10:30:39 AM

Subject: Fw: kisah artis murahan







Artis tu bersetubuh depan saya..."

30 JUN 2010: Angin takde, ribut takde, tiba-tiba Murai Batu telah diberitahu tentang cerita panas seorang artis wanita yang telah dilahirkan daripada program realiti (bukan terbitan Astro).



Cerita panas ini cukup mengejutkan sebab si artis wanita juga merupakan seorang juara bagi sebuah program realiti yang disertainya itu dah mula tunjuk belang dan berperangai samseng macam perempuan jalang yang murahan.



Yelah, dahlah awak tu cuba nak rampas laki orang, lepas tu berani pulak nak 'bantai' isteri orang sesuka hati. Yang buatkan Murai Batu sedih dan geram tu sebab si suami perempuan tu pun sama naik jugak. Ikut sama bantai isterinya.



Astagfirullahalazim...Kurang ajar betul...Memang kurang ajar betul perangai si artis realiti ni yang tak sedar diri ni!



Yang si mangsa pulak sempat hantar kiriman SMS kepada bapa mentuanya sebelum diarebah dan tidak bermaya selepas dipukul teruk oleh si suaminya yang bengis yang juga adalah teman lelaki kepada si juara program realiti ini.



"Abah...saya baru je kene pukul dengan abang (suaminya) dan penyanyi itu. Lepas dia orang pukul saya, diaorang terus bersetubuh depan saya...".



Murai Batu dapat tahu cerita yang menyedihkan serta menyayat hati tentang si mangsa ini daripada saudaranya sendiri. Dia datang sendiri kepada Murai Batu untuk mengadu. Dalam masa yang sama, saudaranya mahu meminta keadilan terhadap kes yang melibatkan maruah si mangsa.



Jelas saudara mangsa lagi, mangsa yang dipukul itu baru saja selamat melahirkan anak perempuan di Hospital Sungai Buloh. Pun begitu, Murai Batu difahamkan, seminggu sebelum menerima melahirkan anak tersebut, mangsa telah dilaporkan menghilangkan diri untuk mencari suaminya di ibu kota sehingga tidak dapat dihubungi oleh pihak keluarga.



Tambah mengejutkan, sebelum menimang cahaya mata lagi, mangsa yang berasal dari Perak ini telah dipukul macam sampah serta didera oleh suaminya yang ketika itu tengah tangkap cintan dengansi artis realiti tersebut juga berasal dari negeri yang sama.



Bukti dan kesan pukul itu juga masih jelas kelihatan. Malah, keadaan mangsa sekarang ini lemah dan banyak kesan lebam dibahagian mata dan luka dibahagian tangan seperti dicucuh api rokok.



Yang paling mengecewakan adalah SMS dan babak pukul memukul ini dilakukan ketika mangsa dalam keadaan sarat mengandung lagi. Malah, ada juga saksi nampak si mangsa pernah dikejar suaminya kerana ingin melepaskan diri dari seksaan itu sampaikan air ketumbannya pecah.



Lebih memeranjatkan....artis berkenaan sekarang ini difahamkan sedang tersenyum lebar dengan meletakkan status di facebook dibawah tajuk 'tak sabar tunggu habis edah nak kahwin'. Dalam pada itu, selain bergaduh dengan mangsa, si artis genit ini juga ada menyerang adik mangsa dengan menghantar SMS berbau ugutan.



"Sebab aku ni artis lah aku boleh amik laki orang, bapa ko pun aku boleh amik," Begitulah kiriman SMS yang dihantar si artis baru yang perasaan popular ni kepada mangsanya yang telah dipukul sampai lebam.



Dalam kes ini, Murai Batu sudah pun mengetahui siapakah gerangannya si juara program realitri tersebut. Namun, Murai Batu masih menunggu bukti untuk dibawa ketengah. Yang penting, apa yang dilakukan artis ini sangat meloyakan serta memualkan. Malah, dia telah menggunakan statusnya sebagai artis itu ke arah jalan yang terkutuk dan salah. Murai Batu rasa, orang macam ni tak layak digelar artis, apa lagi dijadikan idola.





Murai Batu berharap pihak berkenaan dapat membalas perbuatan kedua manusia ini dengan adil sekali agar perkara sebegini tidak terjadi lagi. Murai batu juga harap perkara ini akan dibawa perhatian pihak polis. Biar si juara realiti program dengan kekasihnya si laki orang itu tahu yang langit tinggi rendah.



 

iena : Setelah berjumpa Dr google...article ini adalah drpd http://www.murai.com.my

article asal :
http://www.murai.com.my/article/default.asp?article_id=6952&c=2&s=3

Latest Story About This Article click

Bapa Mangsa Pukul Takut Anaknya Dipukul Lagi!(update for 6 JULAI 2010 )

Abang Kandung Mangsa Pukul Pula Diugut Bunuh(update for 7 JULAI 2010 )



0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog