Make over Tudung Ariani



kehkeh..gamba tak cun
kamera ni ngok ngek sket..
saje bwk dtg opis tudung ni nk tny pendapat officemate..
memandangkn owner x sabar nk tgk gambar..
g ler surau snap picture jap
kahkah..huduh muke ku arini..
mekap berterabur..
lalalaaaaaa























iena : jenuh nak nyusun berlian tabur tu satu satu..
:)


Juaimurah Big January Giveaway



Juaimurah Big January Giveaway!!! !!



Sila klik gambar utk ke blog tuan penganjur..

Jom tgk ape syarat2 nyer




1. Be a follower of JUAIMURAH
2. Link this blog in your blog list
3. Do an entry of this giveaway...anyway u want it.. with a little bit of Juaimurah shop review
actualy this my first time meninjau blog nie..
ape yg iena tgk dkat blogshop ni bnyk menjual barangan baby..
harga nye pun berpatutan..
cantek btul tgk brg2 tu..
nasib ler iena tak kawen lg
klu tak..huh membeli di sini jela keje nyer
jom kiter tinjau sket aper yg ader kt blogshop nie


4 Wheel Super Bike Battery Operated



RM185 - booked by Lynn(rm100)
comes with battery n charger
moves forward and backward
with siren sound and blinking lights
superb for 2-6yrs old







Red Scooter - Battery Operated


battery operated
with lights
moves forward and backward
comes with new set of battery and charger
from 2 -5 yrs
RM150
























4 Wheel Super Bike Battery Operated



RM185 - booked by Lynn(rm100)
comes with battery n charger
moves forward and backward
with siren sound and blinking lights
superb for 2-6yrs old









Red Scooter - Battery Operated


battery operated
with lights
moves forward and backward
comes with new set of battery and charger
from 2 -5 yrs
RM150


























Fisher Price CLock Tower

Super Nice Tricycle - Made in France



RM75



one elegant & high quality trike for your loved ones






 

 

 




4. Mail me the entry url...




if u r lucky
u will get this
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|





i hope i will b the lucky one








Im waiting~~BUBBLES GREEN SHAWL & DARK BLUE SHAWL

Im waiting this shawls from inikedaimisae.blogspot.com

Buy On : 28 jan 2010

Buy At :inikedaimisae.blogspot.com

 

BUBBLES GREEN SHAWL

   

 



 

   

    AND

   
DARK BLUE SHAWL(polyester)

     


     

   

     

   

   

 



Tips control malu

From: My Friend lorr..kehkeh

To: All Blogger

Sent: Tue, January 26, 2010 3:20:09 PM

Subject: Fw: Tips control malu








a. Jika diketawakan rakan ketika tertidur kat opis hingga meleleh air liur basi...terus bangun separuh sedar dan buat-buat kene sawan sambil keluarkan lagi air liur. Gerenti member korang akan panik dan berenti ketawakan korang.

b. Kalau tersilap menyapa orang yang tak dikenali...teruskan
menganggap dia kenalah korang dan bagi dia duit kononnya korang pernah berhutang dengannya. Mesti dia pun mengaku korang kenalannya..

c. Jika ditegur orang kerana zip seluar terbuka...jawab je dengan selamba mengatakan ini adalah gaya berfesyen atau katakan bahawa zip itu rosak sambil berfalsafah 'biar rosak zip, jangan rosak akhlak'.

d. Bercakap sorang diri kerana member ketinggalan kat
belakang...teruskan bercakap dan ketawa sambil menyumpah member korang tu sensorang. Tentu orang takkan gelakkan
kerana menyangka korang ada masalah mental kronik.

e. Tersilap masuk tandas wanita... buat buat wajah gelabah dan cemas sambil berlakon menyatakan tujuan korang masuk kerana nak mencari isteri atau awek korang yang dah sejam tadi tapi tak keluar-keluar lagik.






      


kantoinyer seorang suami..

From: My Friend lorr..kehkeh

To: All Blogger

Sent: Tue, January 26, 2010 3:17:09 PM

Subject: Fw: kantoinyer seorang suami..








  Suatu hari...seorang suami baru pulang dari meeting (sebenar nye dating)...dan melihat isterinya menangis teresak2...

  Suami : kenapa ni yang?

  Isteri : Sudahla bang..lepaskan saja saya ni!!

  Suami : Eh..kenapa awak cakap camtu plak??

  Isteri : Saya tahu..awak ada jumpa perempuan len kan ?

  Suami : Eh...apa awak cakap ni??

  Isteri : Sudahla bang..semua nya dah tebukti...ada perempuan yang jawab telefon masa saya call awak...dah banyak kali..

  Suami : Eerr..aaa... ba..baik la..abang mengaku..abang ada perempuan len..tapi..apa yang perempuan tu cakap kat awak?

  Isteri : Huh..nyampah. ..mentang2 saya tak tau omputeh...tapi saya ada hafal apa yang dia cakap..

  Suami : dia cakap apa?

  Isteri : dia cakap.."The number u have call..cannot be reached at this momment..please try again"..asal saya telefon je..dia cakap camtu...dia tak reti cakap melayu ke????

 

  Heheh. sekadar untuk merehatkan otak..(^^)



IENA : kehkeh cian btol isteri dia xtau omputih ruper nyer..
      


Baru teringat....

From: My Friend lorr..kehkeh

To: All Blogger

Sent: Tue, January 26, 2010 3:17:09 PM

Subject: Fw: Baru teringat....


Pada suatu hari, ada seorang pemuda sedang mengecat bangunan yang tinggi, pada ketika itu dia sedang mengecat bahagian luat tingkat 24. Biasalah dia berdiri atas papan dua keping aje. Tiba-tiba ade sorang kawan tu menjerit dari dalam bangunan " Ali, anak engkau cedera parah kene langgar kereta".

                                         

     Pemuda tu terkejut beruk mendengar anaknye kene langgar kereta. Sebagai bapa yang sangat menyayangi anak, dia jadi panik. Ape lagi dia pun terus melompat turun dari papan tu. Malangnye dia melompat bukan kedalam bangunan tapi kearah luar bangunan. Apa lagi, terus jatuh kebawah ler. Jatuh dari tingkat 24, mau tak matinya.

                                         

    Pemuda tu terkejut besar kerana tersalah lompat, tapi sekarang dia ada masa sikit nak taubat, kerana dah tau tak lama lagi dia akan mati berkecai. Bila sampai kebawah pasti badannye hancur berderai.Terlalu sedih dia ketika itu. Dahlah tak dapat jumpa anaknya tersayang, dia sendiri pun akan mati kejap lagi. Pasti bertambah sedih isterinye nanti. Tiba-tiba waktu badannye tengah laju menjunam kebawah, baru dia teringat yang dia belum ada anak lagi. Bila dah sampai tingkat sepuluh, teringat lagi satu perkara, yang dia belum pun kawin lagi.

                                         

  Dan apabila dah nak sampai ketanah, baru dia teringat yang nama dia pun bukannye Ali.....tapi Bedul. Maka matilah si Bedul hanya kerana terkejut pasal anak orang lain kena langgar.


IENA : hurmmm ..ape lah si bedul nie..name sendiri pun x ingat


Romantic Punya Pasal

From    :  My Friend lorr..kehkeh
Date    : 2010/1/27
Subject : Romantic Punya Pasal
To      : All Blogger





iEna  : haha romantik sungguuh


(-_-) Pipi Koyak Kena Cubit Dengan Guru


 
From: My Friend lorr..kehkeh

Sent: Thursday, January 21, 2010 12:25 PM

To: All Blogger

Subject: (-_-) Pipi Koyak Kena Cubit Dengan Guru



         
Pipi Koyak Kena Cubit Dengan Guru

        
         
 Ini sebenarnya cerita sebulan yang lepas, dimana seorang pelajar sekolah rendah(China) berusia 10 tahun telah dilakukan sedemikian kerana tidak menyiapkan kerja sekolah yang diberikan.
 
 Disebabkan terlalu marah kerana tidak menyiapkan kerja rumah yang diberikan, guru perempuan itu telah mencubit dan memulas pipi pelajar berkenaan dengan kedua-dua tangannya sehinggakan pipi kanak-kanak terbabit terkoyak.
 Pelajar ini menerima 52 jahitan pada pipinya yang terkoyak itu.

 Ini sebenarnya hanyalah ringkasan dari cerita asal kerana penin kepala nak translate.hehe

 Dengan berlakunya kes sebegini, memang setuju benarlah untuk guru-guru tidak dibenarkan untuk memukul pelajar. Kalau merotan boleh la kot.

  Cerita Asal : link

  Anda Ada Cerita Menarik? Email Kepada Kami di selangor2u@yahoogroups.com

       



Bukan senang boleh dapat umur 100 thn.

From     : My Friend lorr..kehkeh
Date      : 2010/1/27
Subject : Bukan senang boleh dapat umur 100 thn.
To        : all  blogger

Petua nak idup lama



















iEna : kahkah..amalkan gaya idup sehat..cekci tuuu..melentik nyer badan..


PADDLE POP SHAWLS



wanie..
thanks a lot..
iena dh dpt shawls dh
cantek
:)


CAKKKK !!



PADDLE POP PINK



PADDLE POP GREEN



POS EKSPRESS


ANDA NAK???
kehkeh
jom beli kat sini

BELI JGN TAK BELI




Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve