Grab The Promo

Baby Fair 2017 Murah dan Jimat : Diskaun Sehingga 85 %



Dewasa kini kenaikan harga barang boleh dikatakan membebankan rakyat Malaysia khususnya buat mereka yang berpendapatan rendah.
Ramai yang merungut di mana harga barang keperluan naik mendadak seperti barangan persekolahan anak-anak dan juga barangan keperluan yang lain.

Bagi ibu bapa yang mempunyai anak kecil ataupun baru menyambut kelahiran anak sudah pasti tercari-cari lokasi untuk mencari barangan keperluan anak anda dengan harga yang murah tetapi tetapi dengan kualiti yang baik.

Disini cik iena ingin kongsikan tentang kempen jualan murah untuk barangan bayinyang boleh dikatakan terbesar di Malaysia yang dianjurkan oleh Lazada Malaysia.
Terdapat pelbagai jenama pakaian dan barangan keperluan bayi berjenama sehingga 85% diskaun.

Lazada Big Baby Fair


Dengan peningkatan kos sara hidup, kita sewajarnya merancang  perbelanjaan dengan lebih baik dalam membuat sebarang pembelian. Istimewa buat pelanggan Lazada khususnya,  Lazada ingin berkongsi keceriaan bersama ibu-bapa atau bakal ibu bapa sempena kempen Big Baby Fair” yang berlangsung dari 29 March hingga 2 April ini. Anda boleh menikmati tawaran terbaik pada harga yang sangat murah untuk pelbagai jenis produk bayi!
  
Lazada Big Baby Fair


Bersempena jualan ini, Anda berpeluang menikmati diskaun sehingga 85% untuk pelbagai barangan bayi serta kanak-kanak termasuklah lampin, fesyen kanak-kanak dan kelengkapan bayi.
Antara jenama terkemuka yang anda boleh dapatkan di sepanjang kempen “Big Baby Fair” ini  termasuklah Mamypoko, Huggies, Nestle, Sweet Cherry, Pediasure, Goo.N, Wyeth, Anakku , Fisher Price dan banyak lagi jenama yang terlibat.

Diskaun Sehingga 43 % Huggies


Huggies juga menawarkan harga diskaun sehingga 43% untuk kesemua jenis lampin bayi. Menarik kan? Ini merupakan masa yang sangat sesuai untuk anda membeli barangan tersebut. Kebanyakan kaum ibu suka membeli pada harga yang murah dan simpan. Jadi anda perlu ambil peluang ketika jualan murah ini untuk membeli barangan keperluan bayi anda yang boleh di simpan untuk kegunaan bayi atau anak kecil anda.


Lazada Big Baby Fair


Sangat mudah membeli-belah di Lazada.Tanpa perlu keluar dari rumah, anda boleh membeli belah barangan bayi dengan mudah di Lazada Malaysia. Lazada  menawarkan kepada para pelanggan  dengan cara pembayaran yang pelbagai. Selain membayar melalui perbankan online, anda juga boleh membayar dengan kad kredit, debit card mahupun secara Cash On Delivery.


Lazada Big Baby Fair



Selain daripada itu anda bukan sahaja akan menikmati diskaun hebat dan jualan segera daripada jenama di atas tetapi anda juga boleh mendapatkan penghantaran percuma apabila anda membeli produk terpilih!
 
Kepada anda yang menggemari contest-contest di laman sosial, anda juga berpeluang untuk memenangi hadiah hebat dengan menyertai peraduan di social media Lazada Malaysia. 




 

Apa yang menarik di Lazada Big Baby Fair


Jika di tanya pada cik iena sudah pasti cik iena akan katakan Jualan Flash Sale kerana pada ketika ini anda boleh dapatkan barangan bayi sehingga serendah RM1 untuk satu barangan. Walaubagaimanapun untuk setiap item flash sale anda hanya dibenarkan membeli hanya satu item untuk satu akaun lazada.

Ini merupakan kempen yang paling cik iena gemari. Walaupun cik iena masih belum berkahwin cik iena mengambil kesempatan ini untuk membeli hadiah untuk kawan-kawan cik iena yang baru melahirkan bayi.

Lazada Big Baby Fair Blogger Contest


Istimewa buat Blogger-blogger Malaysia , anda berpeluang untuk memenangi Lazada Malaysia shopping voucher dengan menyertai Lazada Big Baby Fair Blogger Contest. 6 Blogger bertuah berpeluang memenangi voucher membeli-belah Lazda Malaysia bernilai RM500 setiap seorang. 
 
 
Lazada Big Baby Fair Blogger Contest bermula pada 27 March dan akan tamat pada 2 April 2017.
 Sila ke http://www.lazada.com.my/blogger-contest/ untuk maklumat lanjut.

Cik iena pun nak membeli-belah juga, beli hadiah new born kawan-kawan yang baru melahirkan baby. Di Pejabat cik iena subur-subur belaka. Bersambung-sambung kisah pregnancy. Sorang habis cuti bersalin, sambung lagi seorang dua. Berjangkit-jangkit sampaikan big boss cakap wanita-wanita office kami subur (^_~)

Wokayyyyy   Tunggu apa lagi,jom  membeli-belah di Lazada Big Baby Fairsekarang.







iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




1 comments:

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve