Grab The Promo

Refurbished Desktop Laptop Murah di APR Electronics and Services

Zaman sekarang ni sememangnya komputer atau kamputer riba menjadi keperluan bagi kita tidak kira golongan pengguna. Bahkan kanak kanak sekolah juga amat memerlukan komputer pada masa kini. Dalam pandemik Covid yang melanda dunia sekarang ini , Sesi Pengajaran Dan Pembelajaran di Rumah (PdPR) memang sedang giat berlansung.

 

Refurbished Desktop Laptop Murah di  APR Electronics and Services

 

Malahan kebanyakan syarikat juga bekerja konsep work from home dan sememangnya memerlukan komputer riba dirumah. dalam keadaan ekonomi sekarang pastinya agak membebankan jika ingin membeli komputer yang baru.

Jadi refurbished laptop sangat mendapat sambutan bagi mengurangkan kos perbelanjaan dalam meneruskan kehidupan seharian. Disini Cik iena ingin berkongsi tempat dimana anda boleh membeli refurbished laptop atau laptop second hand mahupun komputer yang masih lagi bagus.

Anda juga boleh trade in komputer anda dapatkan di APR Electronics and Services Sdn Bhd melalui APR’s Buyback Programme mereka. Bukan sahaja komputer. Talifon pintar juga anda boleh dapatkan disini.

 Jom Cik iena kongsikan mengenai APR Electronics and Services Sdn Bhd  dan APR’s Buyback Programme dari mereka.



APR ELECTRONIC SERVICES SDN BHD



APR’s Buyback Programme

APR Electronics and Services Sdn Bhd Merupakan sebuah syarikat komputer riba dan PC yang telah diperbaharui yang telah berkecipung dalam industri ini selama 20 tahun yang lalu. Merupakan anak syarikat APR Capital Holding dan kini merupakan salah satu daripada syarikat peranti elektronik terbesar di Malaysia. APR Electronic Services menyediakan perkhidmatan kepada pelbagai pelanggan di Penang, Kuala Lumpur, Johor, Malaysia , Pattaya, Thailand dan Sydney, Australia .

APR Electronic Services menawarkan servis  Buyback (Pembelian Balik) / dan Trade In Services(Perdagangan Dalam Perkhidmatan) .Reusing ,Menggunakan semula (Menjadikan komputer riba berpatutan untuk rakyat Malaysia pada harga yang berpatutan. 

Dengan kerjasama dengan salah satu kolej teknikal dan pusat pembaikan yang terbesar di China, mereka bukan sahaja menjual bahagian pengganti tetapi menyediakan khidmat memperbaiki juga. APR Electronic Services juga mempunyai pasukan juruteknik komputer riba yang terlatih dan diperakui untuk membaiki komputer riba dan notebook seperti jenama Asus, HP, Acer, Dell, Toshiba dan banyak lagi. Untuk makluman mereka juga membaiki perkakasan IT buat  rakan luar dengan AIG, Courts, Harvey Norman, One Care Global & pelbagai MNCs. 


APR
menawarkan penyelesaian pembelian balik dan pertukaran untuk semua pelanggan dan rakan mereka  dari semua syarikat, sekolah, bank atau pembekal dengan sumber yang dapat dikesan.Semua perkakasan yang tidak dapat dipasarkan semula akan dikitar semula - di rumah - dengan semua perakuan dan perakuan pelupusan yang berkaitan.

APR akan membaik pulih dan memasarkan semula 95% peralatan terpakai yang mereka beli dan memanjangkan jangka hayat perkakasan dan mengurangkan pelupusan sampah.

APR juga menawarkan pembelian balik dengan menawarkan penyelesaian bagi hasil. APR mengambil perkakasan, mengumpulkan dan mengaudit sebagai standard. Perkakasan kemudian disimpan di gudang selamat kami, diiklankan dan dijual ke pangkalan pelanggan antarabangsa .

 

APR Electronic Services juga dalam kerjasama dengan penjual dan pengedar untuk memenuhi keperluan pelanggan mereka. Matlamat utama adalah untuk menyediakan satu penyelesaian IT pada harga yang berpatutan, membekalkan apa yang penting kepada pelanggan dan rakan kongsi.

 


 

 

Untuk maklumat lanjut mengenai APR’s Buyback Programme boleh rujuk di   https://apr-es.com/buyback-program/



KELEBIHAN APR ELECTRONIC SERVICES


Antara kelebihan APR Electronic Services adalah mereka mempunyai makmal yang besar untuk kerja kerja pembaikan. Mereka juga telah menghantar beberapa pekerja sepenuh masa ke China untuk belajar, mengamalkan kemahiran memperbaiki alat elektonik tersebut. Setiap produk yang dijual juga dikawal oleh QC Department dan setiap tempahan akan tiba di tangan pembeli seawal 7 ke 14 hari. APR Electronic Services juga merupakan satu satunya syarikat elektronik  di Malaysia yang menyediakan perkhidmatan pinjaman sementara peranti kepada para pelanggan apabila peranti mereka dibaiki atau tuntutan waranti.

APR Electronic Service juga telah Membaik pulih lebih daripada 180,000 peranti IT selama 20 tahun. Bekerjasama dengan Acer, Toshiba, Dell dan Intel menjadikan mereka sebuah syarikat pelupusan IT yang berpengalaman, profesional & beretika.


APR CUSTOMER



Rata rata kesemua pelanggan mereka amat berpuas hati dengan perkhidmatan mereka. Jadi kepada anda diluar sana yang ingin mendapatkan komputer mahupun smartphone refurbished pada kualiti terbaik dengan harga berpatutan anda boleh lah dapatkan di APR .

 

Refurbished Desktop Laptop Murah di  APR Electronics and Services

 



Untuk Maklumat Lanjut 

Website : https://apr-es.com/

Anda juga boleh dapatkan pelbagai peranti IT yang baru mahupun refurbish  pada harga yang berpatutan di techmurah.com

datamatrix

 



9 comments:

  1. Bagus ni, time mak-mak pspr ni kalau agak laptop tidak bekerjasama bolehlah servis dan dapatkan yang sedia ada di sini ekk...

    ReplyDelete
  2. Bagusnya.. sesiapa yg memerlukan boleh dapatkan laptop kat sini. Harga mesti sgt berpatutan

    ReplyDelete
  3. Refurbished laptop dan pc ni akak pun ada beli beberapa unit. Selalunya akak mencari kedai yang bertauliah lah bab ni. Usually dari rekemen kawan-kawan. So kalau Iena cakap mereka ok. Akak nak rekemen kat saudara mara dan kawan-kawan. PdPR sekolah ni kena beli sorang satu peranti. Baru lah bleh fokus belajar.

    ReplyDelete
  4. good job to APR. Now students also can afford to buy second hand laptop for their online classes la

    ReplyDelete
  5. not bad..mcbook sis nipon lately buat hal jugk..keyboard n tracpad mcm jammed..nk betulkan kedai repair lptop xbukak pulk pkp..mmm...

    ReplyDelete
  6. This is good ya! Boleh meringankan beban those yang memerlukan lagi2 pelajar sekolah since xperlu high spec sgt kan! I rasa nak dptkan satu juga la for myself... Okay usha APR skrg juga!

    ReplyDelete
  7. Company APR ni nampak meyakinkan utk mereka yg nak cari laptop refurbished. Nur pun macam nak kena standby juga ni. Laptop yg nur guna ni dah lama & byk masalah skrg ni

    ReplyDelete
  8. Thanks for the information will share with my friends who need to get a electronic device nw good tos save

    ReplyDelete
  9. Nice sharing. Yg mana ada masalah desktop boleh dapatkan di sini.

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve