Grab The Promo
Grab The Promo
Grab The Promo

Durian dah sampai! !


Durian owh durian..
ade jugak hasil tuk pagi sabtu nie..





















Location : Dusun Sg Hijau,Hulu Rening,Btg Kali
date : 26 JUNE 2010 (Sabtu)
Current mood : sangat penat..sorry gambo takde keterangan..layan kan ajerlaa..
nti bile free akan d update

Jom Menyapu dan mengemas!!


Jom kita bersihkan dusun..oppss nk bersihkn dusun penat tu..
besar kwsn nyer..kiter bersihkan sekitar kwsn pondok nk lepak2 nie jer lah yer..
huhu rajin nyer saye menyapu..
nie tgh sapu sampah2 daun2 yg jatuh nie..
huhu bangun je pagi dah pergi dusun..
nk kutip buah durian..
takut d curi oleh mat pet..
haha durian slalu jek kene curik..
kalau tak dtg kutip pas subuh..tak merase ler..
sementara abah g kutip durian..
kami mengemas ler kat pondok tu
;)
















































Location : Dusun Sg Hijau,Hulu Rening,Btg Kali
date : 26 JUNE 2010 (Sabtu)
Current mood : sangat penat..sorry gambo takde keterangan..layan kan ajerlaa..
nti bile free akan d update

Cendawan pelik !!


Cendawan nie iena jumpa kat dusun mase mengemas2 kat pondok tu..
cam pelik jer cendawan nie..
tp cendawan nie tak boley mkn okey..
cendawan liar nie..huhu beracun kot..
bentuk dia mule2 pandang macam jala ikan tu..












hehe pelik kan bentuk cendawan nie..
keesokan hari nyer dtg cendawan nie dh xder..
layu kot..



Location : Dusun Sg Hijau,Hulu Rening,Btg Kali
date : 26 JUNE 2010 (Sabtu)
Current mood : sangat penat..sorry gambo takde keterangan..layan kan ajerlaa..
nti bile free akan d update

Tolong....... Tolong !!!!


Tolong jangan bunuh sayaaa...












haha iena dh takder keje lah tu..
sebenarnyer nk amek gambo bnyk lg wat mcm kene culik la..
tp tak boleh ler..anak buah iena menangis
dia sayang mummy dia nie ha...
dia ingt budak2 nie betul2 nak bunuh mummy dia..
menjerit2 kat depan tu.. "Lepaskan lah mummy lepaskanlah mummy" ayoyoyooo piera ni kacau btl ler..
terpakse lh bukak kang tak pasal2 demam si budak piera tu menjerit2..
nie lah entry permulaan sebagai pembuka untuk entry2 yg bakal menyusul..
huhu pasni wt entry ler pasal ujung minggu d dusun durian
uhuuuuu

Location : Dusun Sg Hijau,Hulu Rening,Btg Kali
date : 26 JUNE 2010 (Sabtu)
Current mood : sangat penat..sorry gambo takde keterangan..layan kan ajerlaa..
nti bile free akan d update

Anne Ngasri Sah Cerai Talak Tiga


Anne Ngasri disahkan bercerai talak tiga dengan suaminya, Abdul Wafi Hassan (kiri) di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur.

KUALA LUMPUR: Aktres Anne Ngasri disahkan bercerai talak tiga dengan suaminya, Abdul Wafi Hassan di Mahkamah Rendah Syariah di sini hari ini.

Keputusan itu diputuskan oleh Hakim Syarie Shaiful Azli Jamaludin.

Anne atau nama sebenarnya Nasriah Ngasri, 25, sedang hamil lima bulan dan Wafi, 28, pernah bercerai dan rujuk sebanyak dua kali pada Julai tahun lalu tanpa pengetahuan mahkamah.

Menurut Shaiful, Wafi melafazkan taklik kepada Anne pada waktu tengahari awal Julai tahun lalu di Sungai Jawi, Pulau Pinang dengan lafaz 'kalau engkau keluar rumah, aku ceraikan engkau'.

Kali kedua Wafi melafazkan cerai 'aku ceraikan engkau' kepada Anne pada waktu petang pertengahan bulan yang sama tahun lalu.

Kedua-duanya rujuk semula dan selepas Isyak pada pertengahan Julai tahun lalu dengan kedua-duanya melafazkan 'saya kembali kepada awak'.

Sementara lafaz cerai ketiga iaitu 'aku ceraikan kau Anne' berlaku pada 25 Mac tahun ini, pukul 11.20 pagi di rumah mereka di Bukit Jelutong, Shah Alam. Waktu itu Anne hamil dua bulan.

Wafi mengaku di hadapan Shaiful di kamar hakim sebelum ini bahawa dia pernah melafazkan cerai di tempat kejadian tanpa mempunyai saksi dan mempunyai niat semasa melafazkan ketiga-tiga lafaz cerai itu.

Mereka Anne dan Wafi secara rasminya bercerai pada 25 Mac tahun ini dan Anne menjalani tempoh edah sehingga bayi ketiganya dilahirkan.

"Saya reda dengan apa yang berlaku dan bersedia menerimanya. Saya percaya mesti ada hikmah selepas ini," luah Anne di luar mahkamah.

Terdahulu, sebelum mendengar keputusan Hakim di dewan perbicaraan, Anne hampir pitam di tandas. Khabarnya,dia tidak sempat menjamah makanan tambahan pula dia sedang berbadan dua.

Bagaimanapun, Wafi dilihat masih sempat membelikan minuman untuk Anne.

Wafi hadir ke mahkamah bersama dua rakannya serta peguam syarie Mohd. Hamidullah Che Hassan manakala Anne ditemani ibunya, Habibah Jaafar.

Pasangan itu bernikah pada 26 Mei 2006 dan dikurniakan dua cahaya mata lelaki, Abdul Warits, 2, dan Abdul Wafri yang berusia empat bulan.




SOurce From
http://mstar.com.my
Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve