Grab The Promo

Makan di NZ Garden KLCC Bungkus Sendiri


Makan di NZ Garden KLCC Bungkus Sendiri


Dalam seumur hidup cik iena ini pertama kali di suruh bungkus sendiri oleh pihak kedai. Kebiasaannya jika cik iena tak habis makan dan minta bungkus. Mana-mana kedai pun mereka akan bungkuskan tetapi berbeza dengan Makan di NZ Garden KLCC  .
 
 
 
Makan di NZ Garden KLCC Bungkus Sendiri
bungkus sendiri yer cik iena, NZ GARDEN KLCC tidak menawarkan perkhidmatan membungkus makanan jika tidak habis makan (^_~)
 
 
Terkesima sekejap cik iena, mungkinkah ini cara terbaru melayan pelanggan. Okay think positif jela walau ada sakit di hati ni dengan muka slumber pekerja bagi polistrin, plastik and getah kemudian terus blah. Cik iena tergamam sebab tak pernah terjadi seperti ini. Tambahana lagi dah la salah order. Cik iena order mee goreng dia bagi kuey teow goreng. Memandangkan  sebelum ni cik iena ke money changer untuk tukar duit dan cik iena dah lewat untuk masuk pejabat , maka cik iena malas nak gaduh pasal order. Cik iena makan je kuey teow tu. Bila dia buat muka slumber bagi polistren tu rasa menyirap je.
 
 

Makan di NZ Garden KLCC Bungkus Sendiri
yeayy da bungkus sendiri. Membazir tau kalau tak bungkus, duit okay
 
 
Okay lepas ni kalau berlaku tempat lain takyah tergamam-tergamam dah. Tapi patut ke layan customer macam tu. Hurmmm cik iena ni jarang makan dekat luar dan bungkus. Mungkin ini selalu terjadi pada anda di luar sana. Pada cik iena ini pertama kali. Kalau pekerja memberi senyuman dan sedikit penjelasan cik iena boleh la faham dan terima. Ini tidak dengan slumber letak plastik, polistrin and getah. Huh Sakitnya tuh di sini. Tergamam saya okay (^_~)
 
 
 
Makan di NZ Garden KLCC Bungkus Sendiri
Cik iena order mee goreng tapi dapat kuey teow goreng huhu sabar je la.. tang bagi polistren je tu da tak sabar da huhu


 
 
 Nota Blog : tak habis tu tanda tak sedap haha, tapau sebab taknak membazir je.






iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve