Voucher OldTown White Coffee

OldTown White Coffee merupakan antara kopitiam yang Cik iena suka makan. Selepas Cik iena beli voucher boatnoodle di Shoppee Cik iena nampak pula voucer OldTown White Coffee memang Cik iena tak lepaskan peluang untuk beli. Pada yang gemar makan di OldTown White Coffee pasti rasa penjimatannya jika beli voucher ni.

Cik iena kongsikan pautan dua voucher OldTown White Coffee yang cik iena telah beli  di shopee.Istimewanga di OldTown White Coffee ni anda boleh redeem banyak voucher pada masa yang sama atau dalam single receipt berbeza dengan boatnoodle sebelum ni Cik iena pergi 1 vaucher hanya untuk 1 single receipt.

 

OLDTOWN Asam Laksa + Lime Drink

OLDTOWN Asam Laksa + Lime Drink  Normal price RM19.75

 

OLDTOWN Asam Laksa + Lime Drink
Normal price RM19.75

Beli Voucher di https://t.productlink.io/a52aqt


 

OLDTOWN BBQ Chicken & Fried Wantan Dry Egg Noodles + OLDTOWN Americano (Hot/Cold)


 
OLDTOWN BBQ Chicken & Fried Wantan Dry Egg Noodles + OLDTOWN Americano (Hot/Cold)
Normal price RM22.30
 


OLDTOWN BBQ Chicken & Fried Wantan Dry Egg Noodles + OLDTOWN Americano (Hot/Cold) Normal price RM22.30

 

Wokay ada banyak lagi voucher makanan yang murah murah di shopee ni, perlu rajin tengok. Cik iena memang suka memanfaatkan apa yang ada. Kalau nak makan di mana-mana Cik iena akan tengok dulu jika ada voucher yang dijual di Shopee.





Hadramawt Palace jadi pilihan warga kota | Arabic Cuisine


Hadramawt Palace jadi pilihan warga kota | Arabic Cuisine


Hadramawt Palace merupakan restoran berkonsepkan makanan Arab dan timur tengah dengan dekorasi menarik yang  mengetengahkan warna hitam dan putih selain dinding diukir khas pereka dalaman yang diterbangkan dari negara Arab yang pasti akan membuatkan para tetamu dapat merasakan suasana berbeza dan unik sebaik melangkah masuk ke dalam restoran ini.



Hadramawt Palace jadi pilihan warga kota | Arabic Cuisine


Terdapat juga ruang yang lebih luas ditambah dengan penyediaan bilik golongan kenamaan (VIP) memberikan restoran ini imej yang lebih privasi. Pada masa yang sama, ruang untuk keluarga dan rakan-rakan beristirehat santai turut disediakan sambil diiringi alunan lagu-lagu Arab yang pasti menimbulkan lagi suasana arabic.


Hadramawt Palace jadi pilihan warga kota | Arabic Cuisine

 



Istimewa buat anda penggemar makanan Arab terutama hidangan Nasi Arab, Nasi Mandy dan Nasi Malqubah ayam atau kambing, Hadramawt Palace adalah lokasi yang paling tepat untuk anda kunjungi kerana keenakan masakan Arabnya serta dekorasi restoran yang cukup indah yang pasti membuatkan anda seolah olah berada di negara timur tengah ini.


Hadramawt Palace jadi pilihan warga kota | Arabic Cuisine



Hadramawt Palace telah beroperasi sejak tahun 2011 dan kini terus mencuri tumpuan kerana merupakan restoran menjadi pilihan utama pelancong Timur Tengah dan warga Kuala Lumpur untuk menikmati menu masakan Arab dan Timur Tengah.



Hadramawt Palace jadi pilihan warga kota | Arabic Cuisine

 


Menu popular yang disediakan yang terletak di Bukit Bintang inu semuanya adalah menu asli dari Lebanon, Syria dan Yemen dengan menggunakan chef khas dan rempah ratus yang turut diimport dari negara berkenaan bagi menampilkan kelainan dan pengalaman baharu kepada pengunjung yang hadir ke restoran ini.



Hadramawt Palace jadi pilihan warga kota | Arabic Cuisine

Hadramawt Palace jadi pilihan warga kota | Arabic Cuisine


Hadramawt Palace jadi pilihan warga kota | Arabic Cuisine


Untuk pengetahuan, Restoran Hadramawt Palace ini diusahakan bersama tiga rakan kongsi dan restoran ini  juga turut menawarkan pelbagai perkhidmatan katering secara pek kepada pelanggan. Disamping itu restoran ini mempunyai keluasan yang boleh menampung sehingga 300 orang pelanggan dalam satu masa, restoran ini juga turut dibuka khusus buat mereka yang ingin mengadakan pelbagai majlis.


Hadramawt Palace jadi pilihan warga kota | Arabic Cuisine



Bagi anda yang menggemari makanan Arab terutamanya Nasi Arab, Hadramawt Palace pastinya tidak akan mengecewakan anda. Suasana dekorasi dan juga hiburan di sini pasti membuatkan anda teruja dan akan sentiasa mengingati detik makan malam mahupun apa jua waktu disini. 

Hadramawt Palace patuh prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan MKN


Hadramawt Palace jadi pilihan warga kota | Arabic Cuisine


Anda yang hadir tidak perlu kuatir kerana restoran ini telah mengambil langkah pencegahan wabak Covid-19, kakitangan Hadramawt Palace turut mematuhi antara prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan Majlis Keselamatan Negara (MKN) dalam Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPP).


Pengarah Hadramawt Palace, Faris Abdul Rahman berkata, pihaknya sangat komited mengikut garis panduan, selain merekod butiran pelanggan yang datang iaitu nama penuh, nombor telefon serta mengambil suhu badan pekerja dan pelanggan.



 


“Di dalam restoran pula, susun atur meja ditetapkan dengan jarak dua meter antara meja bagi memastikan penjarakan sosial.


“Pada masa sama, hanya dua pelanggan dibenarkan duduk semeja dengan setiap meja disediakan cecair pembasmi kuman.


“Apa yang kami lakukan ini bagi memastikan pelanggan yang hadir berasa selamat untuk menikmati menu yang disediakan tanpa ragu-ragu,” katanya.


Hadramawt Palace jadi pilihan warga kota | Arabic Cuisine

 


Mengulas lanjut, Faris menambah, sejak arahan Pergerakan Kawalan Pergerakan (PKP), restoran itu tidak beroperasi selama tiga bulan dan hanya menumpukan kepada pesanan secara atas talian dan konsep bungkus untuk dibawa pulang.

 


Hadramawt Palace jadi pilihan warga kota | Arabic Cuisine

 


Namun  jelas beliau, konsep pek yang diperkenalkan mendapat sambutan luar biasa kerana mendapat pilihan banyak syarikat-syarikat korporat bagi program korporat tanggungjawab sosial untuk sumbangan nasi Arab kepada barisan petugas hadapan.


“Sama ada menikmati menu kami di sini atau dibawa pulang, pihaknya kami sentiasa menitikberatkan langkah-langkah pencegahan penularan wabak Covid-19 ini.


“Namun pelanggan juga perlu bersedia menghadapi perubahan kehidupan dengan adanya ‘normal baharu’ ini,” katanya konsep pek itu disediakan untuk 20 tempahan ke atas.


Hadramawt Palace jadi pilihan warga kota | Arabic Cuisine

Wah menarik pula Cik iena tengok gambar gambar dari  Hadramawt Palace ni. Puan ibunda pun sangta suka masakan Arab. Insya Allah ada masa nanti boleh lah Cik iena bawa Puan Ibunda ke Hadramawt Palace untuk menikmati masakan arab kegemaran beliau.

 

Untuk sebarang maklumat lanjut dan tempahan

Website : http://www.hadramawtpalace.com/

Instagram: Hadramawt.palace.restaurant

 
Restoran Hadramawt Palace Kuala Lumpur

No talifon :   03-21433333 

Email : almadinahcity@yahoo.com

Alamat : Lot No, 251, Bukit Bintang Street, Imbi, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur

Restoran Hadramawt Palace Melaka 

No Talifon :  062866662 

Email : hadramawatpalace@gmail.com 

Alamat : No.15,jalan pnbb 2,pusat Niaga Bukit Baru, Mukim Bukit Baru,Seksyen IV, 75150 Melaka


Restoran Hadramawt Palace Jakarta

No. Talifon : +62 21 7181633

Email : awtarshishalounge@gmail.com

Alamat : Jalan Kemang Raya

No.24 Jakarta Selatan


Sumber : MalaysiaGazette 






Majlis pelancaran Tulis Cantik | Kedai Alat Permainan Pembelajaran (Educational Toys) Kanak-Kanak

Baru baru ini Cik iena berkesempatan ke Majlis pelancaran Tulis Cantik yang diadakan di  Taman Saujana Puchong. Untuk pengetahuan Tulis Cantik merupakan Kedai Alat Permainan Pembelajaran (Educational Toys) Kanak-Kanak. Diasas oleh Seorang ibu kepada tiga anak iaitu Puan Dazrina Che Din . 3 tahun yang lalu Tulis Cantik bermula dari perniagaan online sahaja dan kini  telah pun  mempunyai kedai fizikal  di Taman Saujana Puchong.

 


Majlis pelancaran Tulis Cantik | Kedai Alat Permainan Pembelajaran (Educational Toys) Kanak-Kanak
Majlis Turut dihadiri oleh penceramah bebas, pengacara, pakar motivasi dan pelakon Malaysia iaitu  PU Azman

 


penceramah bebas, pengacara, pakar motivasi dan pelakon Malaysia
Cik iena ketika di Majlis pelancaran Tulis Cantik

penceramah bebas, pengacara, pakar motivasi dan pelakon Malaysia
Tuan Blog sempat bergambar dengan PU Azman, Idola Puan Ibunda. Suka sangat Puan ibunda bila tengok Cik iena update story di instagram bergambar dengan PU Azman

 

 

 

Anak istimewa jadi ilham buka perniagaan

 


penceramah bebas, pengacara, pakar motivasi dan pelakon Malaysia
Puan Dazrina Che Din pengasan Tulis Cantik

 

Setiap ibu bapa pasti menginginkan yang terbaik buat anak-anak mereka tidak kiralah samada anak mereka merupakan kanak kanak Istimewa.  Tercetusnya Idea dari Puan Dazrina  untuk membuka perniagaan memasarkan bahan bacaan dan permainan buat kanak-kanak istimewa adalah kerana beliau mempunyai sorang anak menghidap autisme.

 


penceramah bebas, pengacara, pakar motivasi dan pelakon Malaysia

 

Kecenderungan memahami dan mencari penyelesaian bagi membantu ibu bapa dan kanak-kanak berstatus Orang Kurang Upaya (OKU) wujud selepas anak sulungnya, Nurdiana Allisya Mizan Normizan, 9, disahkan menghidap autisme.Wanita berusia 40 tahun ini ingin membantu ibu bapa yang mempunyai anak istimewa mendapatkan bahan bacaan dan permainan untuk pembelajaran memberi ilham kepadanya menjalankan perniagaan.



 
 
 
penceramah bebas, pengacara, pakar motivasi dan pelakon Malaysia
Puan Dazrina Che Din dan PU Azman


Kini, Puan Dazrina sudah memiliki kedai sendiri iaitu Kedai Barangan Permainan Kanak-Kanak Tulis Cantik yang baru dibuka di Taman Saujana Puchong. Menurut Puan Dazrina, anak sulung beliau Nurdiana Allisya Mizan Normizan, 9 tahun disahkan menghidap autisme ketika berusia 23 bulan. Menurut beliau lagi beliau sendiri tidak menyedari bahawa anaknya menghidap autisme kerana anaknya kelihatan normal.

Tambah beliau lagi, beliau menyedari keadaan ini  selepas seorang rakan datang ke rumah beliau  dan beliau melihat anak rakannya itu boleh mengikut arahan tetapi Nurdiana pula sebaliknya. Keadaan itu membuatkan beliau panik kerana tidak tahu menahu mengenai autisme ketika itu.


"Dalam keadaan berpantang selepas melahirkan anak kedua, saya bawa Nurdiana bertemu dengan pakar psikiatri bagi mendapatkan penjelasan dan baru tahu dia rupanya menghidap autisme," 

katanya pada sesi bersama media dan blogger sempena pelancaran kedainya itu baru-baru ini.

Puan Dazrina mengakui dia banyak membaca bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut mengenai autisme selain bertanya dengan pakar.Jelasnya, pengetahuan itu digunakan untuk menghasilkan buku berkaitan teknik membaca dan menulis bagi membantu anaknya dan kanak-kanak istimewa lain.


"Kemudian, saya kumpul modal untuk mengeluarkan produk Pensil Claw iaitu alat bagi membantu kanak-kanak yang mempunyai masalah untuk memegang pensil dengan cara yang betul, kanak-kanak yang lemah dalam menulis atau baru mula belajar menulis.


"Alhamdulillah, penggunaan bacaan bacaan khusus dan Pensil Claw terbukti berkesan apabila saya nampak perubahan bukan hanya kepada anak saya yang menghidap autisme tetapi dua anak lain yang normal serta kanak-kanak OKU kategori lain seperti Sindrom Down dan Cerebral Palsy.


"Pendekatan lain digunakan untuk membantu Nurdiana termasuk dengan cara bercerita dan menyanyi. Usaha saya berhasil apabila dia mula memanggil saya ibu pada umur lima tahun. Walaupun agak lewat, ia cukup menggembirakan saya sebagai seorang ibu," katanya.


Menurutnya, suami, Normizan Ibrahim, 40, dan keluarga banyak memberinya semangat untuk terus cekal dalam membesarkan Nurdiana.

"Saya pernah menyalahkan diri atas apa yang berlaku terhadap Nurdiana pada mulanya kerana menyangka ia berpunca daripada kesilapan saya tidak memberi perhatian terhadapnya.



"Namun, saya tidak pernah berputus asa kerana mempunyai suami yang positif dan keluarga sebagai tulang belakang selama ini.



 

"Apa yang terjadi ada hikmahnya dan salah satunya adalah memberi peluang untuk saya membantu ibu bapa lain di luar sana," katanya.

penceramah bebas, pengacara, pakar motivasi dan pelakon Malaysia
Puan Dazrina Che Din pengasan Tulis Cantik



Dalam pada itu Puan Dazrina merancang menjadikan perniagaannya ini sebagai satu platform untuk memudahkan orang ramai memberi sedekah kepada mereka yang memerlukan.Menerusi projek sedekah yang membolehkan pelanggan membeli sambil menderma dengan cara menyumbang mainan itu pada kotak disediakan di kedai Tulis Cantik.

 



Jadi, mainan yang anda mahupun pelanggan lain beli tidak semestinya diberi kepada anak-anak mahupun keluarga lain tetapi ianya juga boleh didermakan untuk keperluan kanak-kanak istimewa lain,.

 



 

Diharapkan usaha murni dari Puan Dazrina akan mendapat sambutan dari para pelanggan Tulis Cantik. Inisiatif seperti ini sewajarnya diteruskan bagi membantu golongan kanak kanak istimewa yang sangat memerlukan bantuan terutama buat mereka yang hadir dari keluarga yang susah.




Untuk Maklumat Lanjut

Website : www.tuliscantik.com.my
Instagram : @tuliscantik
Faceebook : https://www.facebook.com/tuliscantik

Whatsapp : 601126261656
Alamat : No 13G, Jalan SP 3/1, Taman Saujana Puchong, 47110 Puchong, Selangor




9 Things to Expect on Shopee 9.9 Super Shopping Day

 KUALA LUMPUR, 7 September 2020 - Shopee’s signature annual shopping event, the 9.9 Super Shopping Day, has brought millions of people together with its exciting deals and offerings. This year, the shopping event which returns for the fifth edition, takes on a greater significance as communities step up their recovery efforts from the pandemic and adapt to the new normal of e-commerce. Not only will it provide a springboard for sellers and brands to grow their e-commerce business but it will also deliver the best shopping experience for users through  daily free shipping with a minimum spend lowered to just RM9, an extensive list of deals, promotions and prizes to be won.


9 Things to Expect on Shopee 9.9 Super Shopping Day



The 9.9 Super Shopping Day period takes place from now till the day that Shopee users look forward to the most - 9 September. So what exactly can Malaysians expect on D-Day? Here are 9 highlights to look out for on 9.9 itself!

1. 9.9 Super Show

For a memorable countdown to 9.9, don’t miss the Shopee 9.9 Super Show featuring games, performances and acts by a star-studded lineup including Ernie Zakri, Dato' Aaron Aziz, Ayda Jebat, Alif Satar, Wany Hasrita and many more. Not only that, viewers can play and win prizes such as Samsung 55” TVs, iPhone 11s and gold bars. Catch it on 8 September, from 9pm on Shopee Live and Shopee MY’s YouTube channel. The Shopee 9.9 Super Show is sponsored by Drypers, Dettol, P&G, Friso, PediaSure, Nescafé and L'Oréal.

2. Midnight Madness

At the stroke of midnight on 9 September, go on a shopping frenzy as the RM9 lowered free shipping is expanded sitewide from 12AM - 2AM. Meanwhile, 9.9 Only Deals where shoppers add deals to their cart earlier and checkout on 9 September feature mouth-watering discounts including:



  • Samsung front load washing machine - RM2,599 RM1,355
  • Honda Wave Alpha - RM5,000 RM3,900
  • Samsung Galaxy S20+ - RM3,999 RM2,899
  • Giordano Men’s Napoleon Embroidery Polo - RM119 RM25


9 Things to Expect on Shopee 9.9 Super Shopping Day

 

9 Things to Expect on Shopee 9.9 Super Shopping Day 

 

9 Things to Expect on Shopee 9.9 Super Shopping Day

3. Free Shipping Hours

What is better than free shipping vouchers? Even MORE free shipping vouchers! Look out for extra quantities of RM9 platform-wide free shipping vouchers to be claimed and used at 12AM, 9AM, 12PM & 9PM for greater savings.

4. Last-Minute Rush

Get ready to be spoiled for choice with an assortment of promos while enjoying RM9 platform-
wide free shipping from 10PM - 12AM to grab all you need right before 9.9 Super Shopping Day ends.

5. Rewards, Rewards and more Rewards

Set reminders to be notified about big 9.9 rewards on specific time slots throughout the day, such as RM30 off at 1AM, 25% off at 7AM and RM20 off at 9AM.

6. Plant & Grow 9 Samsung Galaxy Note20

Beyond providing just discounts to users, the 9.9 Super Shopping Day gives shoppers a chance to win 9 shiny new smartphones. On 9.9 itself, plant and grow 9 units of Samsung Galaxy Note20 that will be given out from the Lucky Tree when playing the Shopee Farm game. With its hyper-fast processor and timeless design, the Note20 is sure to be a hit among fans.

7. 10x Brands Spotlight

Shopee Mall brands offer 100% authentic products, 15 days hassle-free returns at zero cost and free shipping nationwide. On 9 September, enjoy double the number of Brands Spotlight slots compared to regular days within the 9.9 Super Shopping Day period. What this means is that there will be double the number of these brands throughout the day that feature limited time special deals and vouchers including Huawei and Oppo.




8. 9.9 Only Vouchers

Claim special vouchers now and use them on 9 September. These include 50% off vouchers from retailers, exclusively for Shopee users, for a more rewarding shopping experience.

9. Shopee Games

The 9.9 Super Shopping Day would not be complete without Shopee’s signature fun games loved by many. Shake away on Shopee Shake to win coins at 12AM, 12PM and 8PM. Meanwhile 3 gold bars await players on Shopee Claw!

These highlights are on top of 9.9 million PENJANA vouchers available to be enjoyed during the campaign by consumers as part of Shopee’s collaboration with Malaysia Digital Economy Corporation (MDEC) for the Government’s Short-Term Economic Recovery Plan (PENJANA).

The campaign also features deals from financial partners such as Visa, FPX and HSBC and lifestyle partners like Gong Cha, Marrybrown, LEGOLAND, We Bare Bears and Krispy Kreme. The 9.9 Super Shopping Day is anchored by British Polo, Elianware, L'Oréal, Nestlé, Oppo, P&G, PediaSure, realme, Siti Khadijah, Skechers, Tefal, and Vinda.

Check out what to expect on 9 September here - https://shopee.com.my/m/99-comingsoon-30202 and browse through the 9.9 Super Shopping Day incentives by visiting https://shopee.com.my/m/99  


Beli Voucher Boatnoodle Murah di Shopee

Istimewa buat penggemar Boatnoodle, anda boleh dapatkan boatnoodle pada harga yang murah dimana anda cuma perlu membeli voucher boatnoodle yang di jual di Shopee. Berikut Cik iena kongsikan pautan untuk anda membeli voucher tersebut. Sebelum tu Cik iena nak maklumkan untuk voucher anda perlu ada apps shopee di talifon bimbit anda.

 

Beli Voucher Boatnoodle Murah di Shopee

 

 

Jadi sekiranya anda masih belum mempunyai apps shopee selepas klik pautan yang Cik iena beri, sila download terlebih dahulu ya. Kerana penebusan voucher-voucher ini nanti memerlukan anda membuka apps shopee .



Beli Voucher Boatnoodle Murah di Shopee

 

Noodle Prosperity RM8 Worth RM17.65

Noodle Prosperity RM8 Worth RM17.65

 

 Untuk pembelian voucher klik https://t.productlink.io/a1327kb

Harap maaf lattest update 2020-09-02 pagi iena tengok promo RM8 ni dah takde. Rugi lah siapa tak beli sebab memang murah sangat diskaun 55%. Tak rugi iena beli haritu. Iena sebenarnya dah plan nak beli lagi satu nak repeat makan boatnoodle lagi tapi hari ni 2 September tengok dah takde promo ni :(. iena ada tambah promo baru di bahagian bawah ya. teruskan membaca.

 

Sweet Savoury Combo RM15.90 Worth RM19

Sweet Savoury Combo RM15.90 Worth RM19

 

 Untuk pembelian voucher klik  https://t.productlink.io/a1327k3 

Sah Sehingga 30 September 2020 

 

3 Bowl RM6.60 (Shopee Game)

3 Bowl RM6.60 (Shopee Game)

 

 Untuk pembelian voucher klik  https://t.productlink.io/a527vx

 Valid sehingga 31 Disember 2020.


Single Combo RM 17.90 Worth RM22.50

Single Combo RM 17.90 Worth RM22.50

 Untuk pembelian voucher klik  https://t.productlink.io/a527vh

Sah Sehingga 30 September 2020


Lovers Combo RM 32.90 Worth RM32.90

 Lovers Combo RM 32.90 Worth RM32.90

 

 Untuk pembelian voucher klik   https://t.productlink.io/a527vc

Sah Sehingga 30 September 2020

 

Sweet Lovers Combo RM36.90 Worth RM44.50

Sweet Lovers Combo RM36.90 Worth RM44.50

 Untuk pembelian voucher klik  https://t.productlink.io/a527vb

Sah Sehingga 30 September 2020

 

New Promo updated on 2 September 2020

Noodle zodiac combo

 

Noodle zodiac combo

Untuk pembelian klik https://t.productlink.io/a52802

Sah Sehingga 30 September 2020 


Noodle bonanza combo

 

Noodle bonanza combo

 

Untuk pembelian klik https://t.productlink.io/a52803

Sah Sehingga 30 September 2020 

 

Aroi chill chill

 Aroi chill chill

Untuk pembelian klikhttps://t.productlink.io/a52804

Sah Sehingga 30 September 2020

 

 

Beli Voucher Boatnoodle Murah di Shopee

 

 

Cara untuk Tebus Voucher Boatnoodle dari Shopee.

Pada yang tertanya-tanya bagaimana untuk menggunakan voucher tersebut, anda boleh baca T&C yang dinyatakan atau boleh juga rujuk vlog Cik iena dibawah. Cik iena kongsikan vlog Cik iena redeem voucher boatnoodle yang cik iena beli dari shopee baru baru ini.




Beli Voucher Boatnoodle Murah di Shopee


Mudah sahaja kan caranya. Mungkin ada yang kurang yakin. Takut voucher tidak boleh digunakan. Jangan risau Cik iena sudah pun redeem voucher tersebut. Cara nak redeem pun mudah sahaja. Sebelum redeem pastikan outlet yang ingin anda pergi tersenarai dalam details promo yang diberikan. Dan juga pastikan tarikh sah voucher tersebut. Setiap voucher berlainan tarikh.
 



Beli Voucher Boatnoodle Murah di Shopee

Sebelum membuat pesanan pastikan anda menunjuk voucher tersebut yang perlu dibuka dari apps shopee. Tapi jangan swipe  dahulu . Cuma beri tahu anda ingin redeem voucher. Semasa pembayaran nanti anda perlu tunjuk sekali lagi dan swipe. Masa ini Cashier yang akan sweipe dan akan memilih lokasi boatnoodle yang anda makan, kemudian akan keluar barcode untuk cashier scan dalam sistem mereka.


Beli Voucher Boatnoodle Murah di Shopee


 Mudah sahaja. Jadi buat penggemar boat noddle jangan lepaskan peluang ini okay. Bukan Boat noodle sahaja terdapat bannyak voucher dari restoran lain yang anda boleh beli. Untuk voucher voucher lain sila klik  https://shopee.com.my/m/jom-cari-makan

 

 

How To Redeem


  1. When at outlet, select your voucher using Shopee App (Under Me > Deals, Top-Ups & Bills > Orders)
  2. Swipe to redeem and present the Redemption Page (Voucher Code) to the outlets staff.
  3. Swipe only when you are ready to redeem the voucher at the outlet.
  4. Terms & Conditions
  5. Limited to 1 voucher per transaction
  6. Voucher redemption cannot be combined with any other voucher and NOT VALID with any other ongoing promotions otherwise stated
  7. Voucher is to be presented before ordering
  8. This voucher is only redeemable at all BoatNoodle outlets in Malaysia
  9. Non-refundable, cannot be redeemed for cash and not transferable to other party
  10. No extension on the redemption of voucher that is expired
  11. Price shown is inclusive of 6% ServiceTax & 10% ServiceCharge
  12. Additional topup is required for any purchase exceeding this voucher value
  13. No exchange is given if the purchase amount is lesser than the cash voucher amount
  14. Illustrations shown are for representation only
  15. Boat Noodle Sdn Bhd reserves the right to reject any voucher deemed forged or expired and right to change or modify the terms and conditions without prior notice
  16. Printed Voucher and Screenshot will not be accepted  

Redeem Locations

Kuala Lumpur
 

BN Sunway Putra Mall
LOT 4-43D, LEVEL 4, SUNWAY PUTRA MALL, JALAN PUTRA 50350, KUALA LUMPUR. (018 - 6675768)


BN Berjaya Times Square
02-49-10 & 02-49-11, SECOND FLOOR, BERJAYA TIMES SQUARE 1, JALAN IMBI 55100 KUALA LUMPUR. (018 - 2049940)
 

BN Sogo KL
LOT L6-R4 & L6-R5, L6-R4 & L6-R5A, LEVEL 6, SOGO SHOPPING COMPLEX, JALAN TUANKU ABDUL RAHMAN, 50100 KUALA LUMPUR (018 - 3951710)
 

BN Sunway Velocity Mall
LEVEL 4, LOT O1C, SUNWAY VELOCITY MALL, LINGKARAN SV, SUNWAY VELOCITY, MALURI 55100 KUALA LUMPUR (018 - 8709407)
 

BN MyTown
B1-028, MYTOWN SHOPPING CENTER, NO 2B JALAN COCHRANE, SEKSYEN 90, 55100 KUALA LUMPUR (03 - 92010053)
 

BN Melawati Mall
LG-25 UP2-01, MELAWATI MALL, 355, JALAN BANDARA MELAWATI, PUSAT BANDAR MELAWATI, 53100 KUALA LUMPUR (019 - 3111090)
 

BN Aeon AU2
LOT G-45, GROUND FLOOR, AEON AU2 SHOPPING CENTRE, JALAN TAMAN SETIAWANGSA AU2, 54200 KUALA LUMPUR (011 - 28512372)
 

BN Setapak Sentral
LOT NO G-35, GROUNF FLOOR SETAPAK CENTRAL, NO 67 JALAN TAMAN IBU KOTA, TAMAN DANAU KOTA, 53300 SETAPAK, KUALA LUMPUR (018 - 2752207)
 

BN The Gardens
LOT LG-22, LOWER GROUND, LINGKARAN SYED PUTRA, MID VALLEY CITY, 59200, KUALA LUMPUR. (018 - 9862677)


Johor
 

BN Aeon Bandar Dato' Onn
LOT 517, SECOND FLOOR, AEON BANDAR DATO' ONN, NO. 3, JALAN DATO' ONN 3, BANDAR DATO' ONN, 81100, JOHOR BAHRU (011 - 62162481)
 

BN Angsana Mall
LOT L1.38, ARAS 1, ANGSANA JOHOR BAHRU MALL, PUSAT BANDAR TAMPOI JALAN SKUDAI,81200 JOHOR BAHRU. (011 - 62068033)
 

BN The South Key
LOT LG013, MID VALLEY SOUTHKEY THE MALL, 80150, JOHOR BAHRU. (017 - 7245257)
 

BN Kluang Mall
LOT G-50, GROUND FLOOR KLUANG MALL, JALAN RAMBUTAN, TAMAN SURIA, 56000 KLUANG, JOHOR. (011 - 39700924)
Kedah
 

BN Aman Central
LOT 4-38 TINGKAT 4, NO.1 AMAN CENTRAL, LEBUHRAYA DARULAMAN, ALOR SETAR, KEDAR DARULAMAN 05100 MALAYSIA. (013 - 2244893)
 

BN Central Square Sg. Petani
LOT 03-04-05, CENTRAL SQUARE,23 JALAN KAMPUNG BARU,TAMAN PATANI JAYA,08000,SUNGAI PETANI KEDAH ( 014 - 2875433)
Kelantan
 

BN Aeon Kota Bharu
LOT S 42, SECOND FLOOR, AEON MALL KOTA BHARU, KAMPUNG SIREH, JALAN JAMBATAN SULTAN YAHYA PETRA, 15050 KOTA BHARU. (014 - 2169466)
 

Melaka
 

BN Mahkota Parade
F12B, MAHKOTA PARADE SHOPPING CENTRE, NO.1, JALAN MERDEKA 75000 MELAKA (014 - 9134003)
 

BN Aeon Bandaraya Melaka
LOT G56, GROUND FLOOR, AEON BANDARAYA MELAKA SHOPPING CENTRE, NO. 2, JALAN LAGENDA, TAMAN 1, 75400 MELAKA (017 - 2608796)
 

Penang

 
BN Queensbay Mall
3F-19B, QUEENSBAY MALL,100, PERSIARAN BAYAN INDAH, 11900 BAYAN LEPAS, PULAU PINANG (013 - 7944366)
 

BN Sunway Carnival
LOT NO.S-05C, SECOND FLOOR, SUNWAY CARNIVAL MALL PUSAT,3068, JALAN TODAK, SEBERANG JAYA, 13700 PERAI, PULAU PINANG, MALAYSIA. (019 - 9910787)
 

Perak

 
BN Ipoh Parade
LOT NO.T16, 3RD FLOOR, IPOH PARADE MALL, NO.105, JALAN SULTAN ABDUL JALIL, GREENTOWN, 30450 IPOH PERAK (017 - 4611887)
 

Selangor
 

BN Aeon Shah Alam
LOT S-09 SECOND FLOOR, AEON MALL SHAH ALAM, NO 1 JALAN AKUATIK 13/64 SEKSYEN 13,40100 SHAH ALAM SELANGOR. (017 - 2980223)
 

BN Setia City Mall
L2-06 SETIA CITY MALL, NO 7 PERSIARAN SETIA DAGANG, BANDAR SETIA ALAM, SEKSYEN 13,40170 SHAH ALAM. ( 018 - 3695127)
 

BN Gamuda Walk
L2-06, GAMUDA WALK, NO 12 PERSIARAN ANGGERIK VANILLA KOTA KEMUNING, SEKSYEN 31, 40600 SHAH ALAM SELANGOR.(018 - 3959637)
 

BN D'Pulze Shopping Center
LOT UG-19, DPLUZE LINGKARAN CYBER POINT TIMUR CYBER 12 CYBERJAYA 63000 SELANGOR. (018 - 2822491)
 

BN IOI City Mall
LOT L2-19A & 19B, IOI CITY MALL, LEBUH IRC, IOI RESORT CITY,60502 PUTRAYJAYA SEPANG SELANGOR. (011 - 37751977)
 

BN Sunway Pyramid
F1,79, FIRST FLOOR, SUNWAY PYRAMID, NO 3, JALAN PJS 11/5, BANDAR SUNWAY, 46150 PETALING JAYA, SELANGOR (018 - 2720678)
 

BN Aeon Bukit TInggi
LOT F08 FIRST FLOOR, AEON BUKIT TINGGI SHOPPING CENTRE, PERSIARAN BATU NILAM 1, BANDAR BUKIT TINGGI2, 41200 KLANG, SELANGOR (011 - 28354403)
 

BN IPC
LG1.12, LOWER GROUND FLOOR 1, IPC SHOPPING CENTRE, NO.2, JALAN PJU 7/2, MUTIARA DAMANSARA, 47800 PETALING JAYA, SELANGOR (011 - 23106618)
 

BN Kota Warisan KIP Mall
G 06,KIP MALL KOTA WARISAN, 43900 SEPANG SELANGOR (019 - 2069178)
 

BN Metro Point Kajang
LOT NO G8 &G38 GROUND FLOOR, METRO POINT COMPLEX, JALAN JELOK 8, 43000 KAJANG, SELANGOR ( 011 - 27123038)
 

BN IOI Mall Puchong
LOT G00A1, IOI MALL, BATU 9, JALAN PUCHONG, BANDAR PUCHONG JAYA, 47170 PUCHONG , SELANGOR. (017 - 6814390)
 

BN Citta Mall
LOT NO.G-25, GROUND FLOOR, CITTA MALL, NO 1 JALAN PJU 1A/48, PJU 1A, ARA DAMANSARA, 47301 PETALING JAYA, SELANGOR (010 - 2437147)
 

BN One Utama
LOT LG321, LOWER GROUND FLOOR,1 UTAMA SHOPPING CENTRE 1, LEBUH BANDAR UTAMA, BANDAR UTAMA, 47800 PETALING JAYA , SELANGOR. (016 - 2185968)
 

BN Central I-City
LOT L3-41, CENTRAL I-CITY, I-CITY 40000, SHAH ALAM, SELANGOR. (017 - 2590179)
 

Boat Noodle Sri Gombak
No 60-G, Jalan Prima SG 3/1, Prima Sri Gombak, 68100 Batu Caves Selangor. (011-61131745)
Terengganu
 

BN Paya Bunga Square
PK -03. PAYA BUNGA SQUARE, LOT PT 331, JALAN MASJID ABIDIN, 20200 KUALA TERENGGANU (019 - 6833880)

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve