Grab The Promo

Jom Cantik Dengan Lets Cantik Skincare


Jom Cantik Dengan Lets Cantik Skincare

Memiliki kulit wajah yang cantik adalah impian semua wanita. Kulit yang sihat dan bersih mencerminkan kesihatan, kebersihan serta gaya hidup yang baik. Kulit yang licin, tegang, anjal, kemerah-merahan, dan bebas daripada jerawat adalah idaman setiap wanita . 
Pada masa kini wanita sangat mementingkan soal kecantikan terutama buat wanita yang berkerjaya mahupun wanita-wanita yang sudah berkahwin. Amat penting bagi seorang wanita bergelar isteri menjaga kecantikan buat suami tercinta.
Malahan jika kita lihat  zaman sekarang, remaja perempuan juga sudah mula pandai menjaga kecantikan dan personaliti diri. 

Jika kita lihat pada masa kini di pasaran banyak terdapat produk kecantikan yang tumbuh bagaikan cendawan. Tapi dalam banyak-banyak produk kecantikan ini tak semuanya betul-betul berkesan untuk kulit seseorang. Setiap orang mempunyai kulit yang berlainan. Tahap kesesuaian produk kecantikan adalah berlainan bagi setiap individu. Sebagai pengguna, kita perlu bijak memilih produk yang betul-betul diyakini keberkesanannya dan juga produk yang betul-betul sesuai untuk diri kita.





Lets Cantik Skincare oleh NurSajat Beautician




Jom Cantik Dengan Lets Cantik Skincare
Kali ini cik iena nak kongsi bersama anda tentang produk kecantikan Lets Cantik Skincare dari NurSajat Beautician yang dihasilkan dengan teknologi terkini yang telah diformulasikan dengan penggunaan bahan-bahan semula jadi daripada Tea Tree, Ekstrak Papaya, Coconut Oil, B, Stem Cell dan Microcitrus Australasisca Fruit ,Extract yang dipercayai mampu mengekalkan kecantikan kulit secara keseluruhan.
Jom Cantik Dengan Lets Cantik Skincare
kekal cantik dengan tiga langkah mudah


Produk Lets Cantik Skincare ini terdiri dari 3 jenis produk yang mempunyai fungsinya yang tersendiri. Lets Cantik Skincare ini terdiri daripada pencuci muka, serum malam, krim pemutih muka (BB Cream) dan krim jerawat untuk kulit yang bermasalah.

 Georgeous BB Gream 15GM
  •  Melindungi kulit daripada sinaran matahari.memberi kelembapan pada kulit muka,Mengecilakn pori-pori.Mengembalikan keremajaan kulit, merawat kulit berminyak membantu mengurangkan jerawat.
    Amazing Cleanser Gel 50ML
  •  Melembutkan, menghaluskan dan melicinkan kulit muka serta membantu menghilangkan jerawat dan kedutan kulit. Kulit lebih berseri dan bermaya.
     Fabulous Night Serum 
  • Memberi kelembapan pada kulit muka, mengecilkan pori-pori, mengembalikan keremajaan kulit anti kedutan, mencerahkan kulit muka, membantu mengurangkan jerawat dan jeragat.
Produk Lets Cantik ini juga telah digunakan oleh orang ramai malahan artis tanah air juga menggunakan produk ini dan mereka sentiasa menerima reaksi yang positif daripada pengguna-pengguna yang telah mencuba produk ini mengenai keberkesanannya.

Bagaimana untuk mendapatkan Lets Cantik Skin Care?

Pada yang ingin mendapatkan produk ini anda boleh dapatkan di laman web rasmi yang baru sahaja di lancarkan  iaitu

Jom Cantik Dengan Lets Cantik Skincare
Buat masa ini NurSajat Beautician  memiliki dua cawangan iaitu di Galaxy Ampang Shopping Mall, Kuala Lumpur dan di Bandar Baru Uda Johor Bahru. Pusat kecantikan yang dimiliki NurSajat Beautician mempunyai 5 pembantu perubatan yang professional dan diiktiraf dari Kerajaan untuk memberikan rawatan kepada pelanggan.




Bagi yang berminat untuk menjadi stokis NurSajat Beautician untuk produk kecantikan Lets Cantik ini amatlah di alu alukan, pendaftaran stokis juga dibuka buat anda yang berminat. Jadi anda boleh ambil peluang ini untukmenjana pendapatan tambahan.Tambahan lagi ketika  dalam keadaan ekonomi yang kurang baik serta keadaan kos sara hidup yang semakin meningkat ketika ini.

Perkhidmatan Lain NurSajat Beautician



Selain daripada penjualan produk Lets Cantik Skincare, NurSajat Beautician juga ada menyediakan pelbagai perkhidmatan lain di pusat kecantikannya yang terletak di Galaxy Ampang Shopping Mall dan Bandar Baru Uda Johor Bahru.

Jom Cantik Dengan Lets Cantik Skincare


Antara perkhidmatan yang disediakan adalah Facial Treatment, Injection IV Drip, IV Drip, Drip, Facial, Nano Treatment dan banyak lagi. Jadi pada anda yang ingin  kelihatan cantik  boleh cuba perkhidmatan yang disediakan oleh NurSajat Beautician di pusat kecantikannya.

Pusat kecantikan yang dimilikinya juga sering dikunjungi oleh wanita-wanita korporat, pelakon, penyanyi, pereka fesyen, peragawati, suri rumah dan pelajar-pelajar. Untuk maklumat yang lanjut  atau untuk pendaftaran stokies anda boleh layari laman sosial “Instagram” milik Nur Sajat dan NurSajat Beautician.










iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve