Grab The Promo

Lazada Declined Order Status


Selepas membaca status +Bro Framestone  di facebook baru cik iena teringat masih ada barang dari Lazada yang masih tak sampai. Barang tu dari Overseas memang akan sampai lambat so cik iena memang tak kisah sangat. Terdetik nak tengok status.
 
Lazada Declined Order Status
 
Ehhh tetiba status Declined . Selama shopping di Lazada tak pernah dapat status macam ni. Cik iena pun cek email. Memang kesilapan cik iena lah tak baca email. Lazada ada email semalam untuk maklumkan isu ni tapi Almaklumlah email cik iena eliena penuh dengan invitation. So ada yang terlepas pandang.
Nahhh ini email dari Lazada
 
Lazada Declined Order Status

 
 
 
cik iena kongsi untuk pembaca supaya tak perlu risau. Tak dapat barang kita akan dapat duit kita balik. Kita boleh dapat dalam dua bentuk sama ada lazada bank in dalam akaun ataupun dalam bentuk cash voucher lazada. 
Sebelum ni cik iena pernah dapat dalam bentuk cash voucher lazada tapi masa tu lupa nak kongsi kat blog. 
 
 
Okay lepas dapat email tu ape perlu buat kita ikut je arahan.
klik
 
SUBMIT BANK DETAILS HERE
 
kemudian keluar page ni


Lazada Declined Order Status


Selepas submit dapat message ni dan kita hanya perlu tunggu duit di masukkan ke akaun kita sahaja. Kalau nak tau berapa lama nanti cik iena update once dapat duit tu ya :)



Lazada Declined Order Status


Actually yang bermasalah tu bukan Lazada, seller so nak marah-marah lazada pun tak guna sebab lazada cuma sediakan platform untuk seller seller ni berniaga. Terpulang kepada seller tu macam mana nak jaga reputasi dia. Kalau dapat feedback yang buruk memang orang takkan beli lah kan. Dan selepas ni cik iena mungkin taknak beli dari Seller: FugouSKU . sebab seller ni yang tak dapat hantar barang cik iena. Mungkin juga barang takde dia tak update status. Still nak jual jugak kat Lazada. Haaaaaaa ini penting Lazada please monitor Seller bermasalah macam ni yang tak update stock barang.

Case for Huawei Honor 7 Stylish PU Leather Flip Stand Case Cover Wallet 

Seller : http://www.lazada.com.my/fugousku/

Haa pada yang dah beli ada pengalaman baik atau buruk jangan lupa tulis review kat product tu supaya orang boleh tau. Bermasalah ke tidak seller tu . Tapi kannnnnnnnnn
iena tak tau part review dari client ni lazada monitor atau seller. Cik iena pernah komen teruk lah. Dia modify ayat tu. Ko raseeeee ..hahha yang tu menyampah . Hawat tukar review dari user kan. Nasib tak tukar banyak tapi sakit hati jugak lah baca kan . bila review kita tak di tulis sepenuhnya.

Okies cik iena nak sambung kerja. Daaaaaa semoga bermanfaat :)



iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve