Grab The Promo
Grab The Promo

3 Langkah Mudah Kulit Kekal Cantik dan sihat dengan Bluebell

3 Langkah Mudah Kulit Kekal Cantik dan sihat dengan Bluebell


Hanya 3 langkah dengan menggunakan Pencuci Muka, Serum dan krim siang/ krim malam dari Bluebell Skincare, kulit akan kekal sihat, cantik, lembab dan berseri. Gandingan sempurna ini mampu membuatkan kulit menjadi putih berseri.  


Bluebell adalah rangkaian produk kecantikan yang di sahkan Halal serta mempunya Sijil GMP dan  berdaftar dan mempunyai sijil dari Malaysian Ministry of Health. Ianya juga tidak di uji pada haiwan.



Bluebell Radiance Skincare Series
Bluebell Radiance Skincare Series


Bluebell Radiance Skincare Series


Merupakan Set Penjagaan muka yang mengandungi Cleanser, Daily Defence Moisturiser, Night Moisturiser dan Serum. Ia merupakan siri kedua dari Rangkaian Produk kecantikan dari Bluebell selepas lahirnya Bluebell Classic.



Bluebell Radiance Skincare Series
Bluebell Radiance Skincare Series


Jika di bandingkan dengan Bluebell Classic,  rumusan kali ini telah di pertingkatkan di mana kandungan kandungan aktif seperti "Collagen" dan "Stem cells" di tambah.

Pembaharuan ini dirumuskan agar anda dapat menikmati kulit yang lebih putih berseri disamping bebas daripada kesan jerawan dan cela.

Bluebell Cleanser



Bluebell Cleanser
Pencuci muka yang sesuai untuk semua jenis kulit. Ia mengandungi Salicylic Acid dan Glycolic Acid membantu menghilangkan bintik-bintik jeragat, jerawat dan sel-sel kulit mati di kulit wajah anda tanpamengakibatkan liang roma tersumbat. Kulit muka anda akan sentiasa kelihatan bersih serta berseri .



Kandungan : Aqua, selulosa, Glycerin, Sodium Cocoyl Isethionate, Propylene Glycol, Betaine, Asid salisilik, Hamamelis Virginiana (ahli sihir hazel) ekstrak, asid laktik, asid Glycolic, Triclosan, BHT, Fragrance, CI 77.491, Imidazolidinyl Urea








Cara Penggunaan :
Basahkan muka dan leher anda. Sapukan muka dan urut perlahan-lahan pada muka dan leher dengan teliti. Bilas dengan air bersih.

Bluebell Serum



Bluebell Serum
Diformulakan untuk meningkatkan seri wajah serta mencerahkan kulit secara semulajadi. Gabungan serta rumusan khas daripada "Kojic Acid", "Licorice", "VitaminE" dan "Stem Cells" mempercepatkan lagi pencerahan kulit secara semulajadi dan membantumelambatkan penuaan serta menghilangkan masalah jerawat dan jeragat.

Kandungan : Aqua, Carbomer, Cellulose, Glycerin, Menthol, Alcohol Donal. Triethanolamine, Kolc Acid, Lactic Acid, Glycrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Salicylic Acid, Propolis Extract, Hamamelis Virginiana (With Hazel) Extract, Tochopheryl Acetate, Hydrolyzed Soy Protein, Collagen, Sodium Hyaluronate, Argon Oil PEG•8 Ester, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Imiclazolidinyl Urea





Cara Penggunaan :
 Selepas mencuci muka dengan  Pembersih muka Bluebell ,  titis kan serum pada dahi, pipi dan dagu. Kemudian gosokkan secara sama rata di muka. Buat urutan lembut supaya ia meresap sempurna ke dalam kulit wajah.


Bluebelll Daily Defence Moisturiser



Bluebelll Daily Defence Moisturiser
Direka Khas untuk kulit orang Asia dalam menghadapi cuaca panas terik serta melindungi kulit dari sinar UVA dan UVB. Tekstur warnanya yang menyerupai kulit orang Asia boleh di jadikan sebagai Asas Solekan. ia juga turut di perkaya dengan "Licorice" yang membantu kulit anda menjadi lebih cerah dan berseri sepanjang hari.


Kandungan : Aqua, Bulyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Diment htcone, Hydrolyzed Candolilla Wax, Synthetic Beeswax, Cocos Nuclfera (Coconut) 011, CeHulas *, Diatomaceous Earth, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Glycerin, Sodium Chloride. BHT, Tr! Clown, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Glycrrhiza glabra (Licorice) Root Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Propolls Extract, Collagen, Fragrance, Imidazolidinyi Urea, Phenoxyethonol, Capryiyi Glycol, Imidazolidingl Urea.


Cara Penggunaan :
Selepas mencuci muka dengan  Pembersih muka Bluebell dan menggunakan Serum Bluebell,  titik pelembap pada dahi, pipi dan dagu. Kemudian gosokkan secara sama rata di muka.

Bluebell Night Moisturiser



Bluebell Night Moisturiser
Pelembab malam yang diperkaya dengan "Stem Cells" dan "Collagen" ini dapat membuatkan kulit anda sentiasa muda remaja. "Stem Cells yang diekstrak dari tumbuh tumbuhan adalah agen anti penuaan yang amat efektif untuk meransang Sel-Sel baru dan membantu menghilangkan tompok-tompok hitam. Krim ini membuatkan kulit anda sentiasa kelihatan tegang dan anjal.

Kandungan : Aqua, Glycerin, PEG-5 Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Carbomer, Propylene Glycol, Triethanolamine, Menthol, Fragrance, BHT, Panthenol, Collagen, Aloe Barbadensls Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Propolls Extract, Glycrrhiza Gkibra (Licorice) Root Extract, Citrus Aurantlum Dulcis ( Orange) Callus Culture Extract, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol , Caprylyl Glycol, Imidazoliclinyl Urea.




Cara Penggunaan:
Selepas mencuci muka dengan pembersih muka Bluebell dan menggunakan Serum , sapu pelembap dan urut perlahan-lahan ke dalam malam seluruh muka.




Produk Penjagaan Kulit yang di sahkan Halal


Produk kosmetik Halal tidak mengandungi alkohol, sumber haram produk haiwan secara umum dan babi khususnya. produk kosmetik yang boleh mendatangkan mudarat kepada manusia untuk pengindahan adalah tidak dibenarkan. TidakMenggunakan sumber berasaskan haiwan dan bahan kimia yang boleh membahayakan .



Produk Penjagaan Kulit yang di sahkan Halal
Produk Penjagaan Kulit yang di sahkan Halal

  • Tidak mengandungi mana-mana bahagian atau produk haiwan yang halal bagi umat Islam atau produk haiwan yang tidak disembelih mengikut hukum Syariah.
  • Tidak mengandungi mana-mana bahan-bahan yang najis mengikut undang-undang Syariah. 
  • Selamat dan tidak berbahaya.
  • Tidak disediakan, diproses atau dikilang menggunakan peralatan dicemari najis (tahi dan tidak bersih) mengikut undang-undang Syariah. 
  • Bahan bahan tidak mengandungi mana-mana bahagian manusia atau pendapatan yang tidak dibenarkan oleh undang-undang Syariah.



Apa Kata Cik Iena Tentang Bluebell


3 Langkah Mudah Kulit Kekal Cantik dan sihat dengan Bluebell
Packaging yang sangat mudah untuk di bawa kemana-mana dan ianya muat untuk di letakkan di dalam beg tangan anda


Antara perkara yang menarik apabila menggunakan produk ini adalah. Packaging yang sangat mudah di bawa kemana-mana. Jadi anda boleh gunakan di rumah mahupun di surau pejabat serta di luar kawasan selepas anda berwuduk dan bersolat . Ianya sangat mudah di bawa kemana-mana dan ianya muat di letakkan di dalam beg tangan anda

Selain daripada itu apa yang cik iena suka mengenai produk ini selepas seminggu penggunaan  cik iena dapati krim malam produk ini sangan nyaman untuk di pakai. Anda akan berasa segar seperti anda sedang menghirup udara segar di tanah tinggi Genting Highland. Anda pun boleh melelapkan mata ketika tidur dengan tenang dan nyenyak.

Krimsiang nya juga sangat sangan membantu cik iena yang kurang gemar bersolek ketika ke pejabat. Walaupun nichie blog cik iena adalah beauty tapi cik iena ni memang tidak bersolek ketika hari biasa iaitu weekday . cik iena lebih selesa pergi ke pejabat tanpa solekan .Cik iena hanya bersolek pada hujung minggu atau jika terdapat mana-mana jemputan event.

Jadi krim siang ini sangat sangat membantu cik iena untuk kelihatan lebih berseri tanpa menggunakan solekan . Sekiranya anda ingin kelihatan lebih menyerlah anda boleh lebihkan pemakainan krim siang ini . Ianya tidak berminyak untuk anda gunakan sepanjang hari.


Untuk Maklumat Lanjut Sila Layari atau hubungi

Website : http://bluebell-halal.com/
Facebook : https://facebook.com/bluebellhalal
Instagram :  https://www.instagram.com/bluebellhalal/
Twitter : https://twitter.com/bluebellhalal
Website : www.bluebell-halal.com




iBLUEBELL COSMECEUTICALS (M) SDN. BHD (1127711-D)

Address: Plaza Azalea, 40000, Shah Alam Selangor
Telephone: +6019 356 8850
E-mail: bluebellhalal@gmail.com






iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




1 comments:

  1. Salam Cik, boleh letakkan link URL laman web kami di posting ini sekali?

    www.bluebell-halal.com

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve