Grab The Promo

Tiada Penyingkiran Di Minggu Pertama, 10 Peserta Lawak Solo Janji Persembahan Lebih Mengancam Jumaat Ini


Menjanjikan hiburan tanpa henti kepada penontonnya, Astro Warna kini tampil dengan sebuah program komedi terbaharu iaitu Lawak Solo yang telah pun menemui penonton Jumaat lalu,  jam 10 malam di Astro Warna (saluran 132) dan Astro Mustika HD (saluran 134).

 
Peserta Lawak Solo
Peserta Lawak Solo

Program pencarian bakat solo ini dihasilkan dengan tujuan untuk mencari pelapis pelawak tunggal tanah air yang mampu menjadi penyambung kegemilangan dunia komedi solo mahupun stand-up comedy di Malaysia yang semakin mendapat tempat di hati peminat dunia lawak tempatan.



Lawak Solo juga menampilkan 10 orang peserta lelaki dari pelbagai latar belakang yang berentap di pentas mingguan Lawak Solo selama lapan minggu berturut-turut bagi merebut gelaran Juara Lawak Solo musim pertama yang bakal membawa pulang wang tunai sebanyak RM 80,000.00.



Minggu lalu di aksi pembukaan Lawak Solo, tiada penyingkiran dilakukan dan sekali lagi kita akan menyaksikan 10 peserta yang bakal membuat penonton tidak kering gusi Jumaat ini menerusi tema “Kisah Aku”. Mereka adalah  DANIAL, MAD SABAH, NIZAM, AG HAFIZ, AARON, WAN GEGAU, KC NAZARI, DINN (Dengerous), FIKRY dan RIDZUAN.



Selain itu, Johan, Saiful Apek dan Dato’ AC Mizal antara pelawak popular yang turut terlibat dalam menjayakan program terbaharu Astro Warna ini. Siapakah yang akan berjaya mencuit hati penonton dan juri pada minggu kedua ini? Siapa pula yang akan meninggalkan pentas Lawak Solo? Jom sama-sama kita saksikan Jumaat ini. Juliana Evans akan turut hadir selaku juri undangan.






iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




1 comments:

  1. Assalamualaikum.wr.wb. perkenalkan nama saya Ibu Anita Tki Malaysia, saat menulis ini saya teringat memory masa lalu.saya sangat tergugah hati melihat coretan hati yang Ibu tulis. saya jadi teringat tentang masa-masa sulit dulu,karena iktiar dan usaha , seolah2 menjadi dendam bukan lagi motivasi, cuma satu tujuan saya pada saat bagaiman caranya untuk bangkit..singkat kata berbagai macam iktiar dan cara yang saya lalui, mengingat pada saat itu hutang saya 1,2m yang tidak sedikit, belum lagi bunga renternir yang bertambah. karena usaha, kesungguhan hati, akhirnya menemukan jalan /solusi . saya percaya ALLAH ITU TIDAK DIAM MAHA PENYAYANG , cobaan itu bukan lah ujian tapi hadiah yang tersilmut untuk kebahagiaan yang sebenar2nya. Sudah banyak para normal yg kami mintai angka togel dan uang gaib cuma Ki Witjaksno yg berhasil alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus. jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi Ki Witjaksno:+62852_2223_1459. ingat kesempatan tidak akan datang untuk yang kedua kalinya
    KLIK->Toto Magnum 4D 5D 6D Ki Witjaksono.

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve