Grab The Promo

Kulit Cantik Sempurna dan Sihat dengan Clarus Stemcell Gold


Kulit Cantik Sempurna dan Sihat dengan Clarus Stemcell Gold
Setiap manusia menginginkan kesihatan yang baik dan kulit yang cantik serta kulit yang sihat  Khususnya buat para wanita.  Terdapat pelbagai makanan tambahan untuk kecantikan dan kesihatan yang tumbuh bagai cendawan.


Antara yang menjadi sambutan hangat adalah Stemcell. Pengambilan Stemcell dikatakan lebih berkesan daripada Pengambilan kolagen keranaianya mampu memperbaiki rangkaian sel yang terluka atau menggantikan sel lain pada saat sel tersebut mati .

Stemcell  dapat membantu tubuh menjadi lebih sihat disamping menjadikan kulit kita lebih cantik sempurna dan sihat. Disini cik iena ingin berkongsi kepada anda semua tentang Clarus Stemcell Gold .


Produk ini menggunakan bahan herba yang sangat berguna bagi tubuh badan kita dan hadir dengan rasa yang enak untuk dinikmati.

Sebelum menceritakan dengan lebih lanjut tentang Clarus Stemcell Gold . MAri kita baca apa itu Stemcell dan kenapa ianya penting untuk kesihatan kita terlebih dahulu .





APA ITU STEMCELL


Tubuh manusia memilik beratus-ratus jenis sel yang berbeza yang penting untuk kesihatan kita setiap hari. Sel-sel ini bertanggung jawab untuk menjaga tubuh kita bekerja setiap hari, seperti membuat jantung kita berdegup, otak kita berfikir, buah pinggang membersihkan darah kita, mengganti kulit yang tidak stabil, dan seterusnya. Tugas khusus dari stem cell adalah untuk mencipta pelbagai jenis sel tersebut. Stem cell adalah sumber untuk sel-sel baru. Pada masa stem cell membelah, mereka dapat memperbanyak diri sendiri atau menjadi jenis sel yang lain. Contohnya, stem cell di kulit boleh mencipta lebih banyak stem cell kulit atau mereka boleh membuat sel kulit terdiferensiasi yang mempunyai tugas tertentu seperti membuat pigmen melanin.

Mengapa stem cell penting untuk kesihatan anda?


Mengapa stem cell penting untuk kesihatan anda?

Apabila kita terluka atau sakit, sel kita juga terluka atau mati. Apabila hal ini berlaku, stem cell menjadi aktif. Stem cell mempunyai tugas untuk memperbaiki rangkaian yang terluka atau menggantikan sel lain pada saat mereka mengalami kematian rutin. Dengan cara ini, stem cell kita menjaga kita tetap sihat dan mencegah kita dari penuaan awal. Stem cell bertindak seperti pasukan doktor mikroskopik milik kita sendiri.


Okay sekarang anda dah tau pentingnya Stemcell jadi disini cik iena ingin berkongsi tentang satu produk stemcell di pasaran yang cik iena cuba iaitu Clarus Stemcell Gold. Ianya sesuai di amalkan oleh wanita mahupun lelaki. Rasanya yang enak serta kesan yang baik untuk kesihatan dan kulit di tambah dengan cara pengambilan yang sangat mudah pasti membuat anda teruja untuk mencuba.

Cik iena sendiri sangat suka dengan rasa oren dari Clarus Stemcell Gold ini . Hanya perlu kemam sahaja tidak perlu di bancuh di dalam air. Pembungkusan yang sangat kecil juga membuatkan ianya sangat mudah untuk di bawa kemana-mana .


CLARUS STEMCELL GOLD

 

 

Kulit Cantik Sempurna dan Sihat dengan Clarus Stemcell Gold
Kulit Cantik Sempurna dan Sihat dengan Clarus Stemcell Gold


Pembungkusan : 2g serbuk dalam sachet.

Cara Pengambilan : Tuang 1 sachet terus ke dalam mulut dan minum sedikit air. Ambil 1-2 sachet sehari


CLARUS STEMCELL GOLD
Mudahnya nak amalkan Clarus Stemcell Gold ni, Koyak dan kemam-kemam tanpa perlu bancuh dengan air

CLARUS STEMCELL GOLD
Mudahnya nak amalkan Clarus Stemcell Gold ni, Koyak dan kemam-kemam tanpa perlu bancuh dengan air



Manfaat CLARUS STEMCELL GOLD:

 




  •  Melindungi dari Radiasi (ultra-violet) UV
  • Anti penuaan
  • Pemutihan
  • Memulihkan sel kulit
  • Melembapkan kulit
  • Meremajakan,  menganjalkan dan.menyerikan kulit
  • Melindungi stemsel kulit
  • Mengurangkan kedut




Manfaat CLARUS STEMCELL GOLD

 

 

Bahan-bahan yang terkandung di dalam Clarus Stemcell Gold


  • Serbuk Blackcurrent flash powder
  • Serbuk Oren flash powder
  • Serbuk Strawberi flash powder
  • Fructo-oligosaccharide
  • Apple Stemcell
  • Argan stemcell
  • Grape stemcell
  • Yeast ceramide
  • Bulgarian Rose placenta
  • Vitamin premix

Serbuk Blackcurrant Flash Powder


Blackcurrant (anggur hitam) ialah sejenis buahan yang boleh dimakan dan boleh didapati di Utara/Eropah Tengah  dan Asia. Blackcurrant (anggur hitam) sangat kaya dengan phytonutrients, antioxidan, vitamin, asid lemak tepu, dan galian. Blackcurrant (anggur hitam) juga mengandungi banyak anthocyanins, kompaun yang terdapat dalam banyak buah-buahan. Ia digunakan untuk merawat penyakit jantung, mengawal kelemahan jantung dan serangan sakit jantung. Ia meningkatkan rintangan pada kapilari yang optimis (sihat)  dan mengurangkan tekanan pada pembuloh darah. Blackcurrant  (anggur hitam) juga bertindak mengawal radang jantung dan sejenis anti-oxidant yang kuat.

Serbuk Orange Flash Powder


Oren merupakan buah yang paling diminati didunia. Oren padat dengan vitamin terutama sekali Vitamin C. Vitamin C melindungi anggota kita dari anasir-anasir bahaya.

Oren mengandungi lebih dari 170 jenis kimia  phyto dan lebih dari 60 flavonoids (cecair yang dapat melindungi dari kanser dan sakit jantung) membuatkan ia amat berguna dari serangan banyak jenis penyakit jantung dan masalah penglihatan, walaupun ia tidak memberikan manfaat sama seperti lobak. Dengan meningkatkan pengambilan oren, anda akan mendapatkan sistem imune yang lebih sihat.

Serbuk Strawberry Flash Powder


Strawberi mengandungi rangkaian nutrien, terutama Vitamin C. Ia juga mengandungi fitonutrien yang tinggi dan antioxidan, yang melawan radikal bebas. Selain itu Vitamin C, strawberi juga membekalkan sumber Vitamin K yang kuat dan bakreria mangan, serta asid folik, potasium, riboflavin, vitamin B5, vitin B6, copper, magnesium dan Omega-3 asid lemak

Fructo-Oligosaccharide


Frukto-oligosakarida (FOS) merupakan kumpulan oligosakarida digunakan sebagai gula atau pemanis tiruan. Ia diperah dari buah-buahan dan sayur-sayuran. Beberapa kajian telah membuktikan FOS membantu meningkatkan penyerapan kalsium. Ia juga boleh dianggap sebagai pemakanan serat yang mengandungi kalori rendah. Selain itu, ia juga sejenis prebiotik yang menggalak pertumbuhan bakteria baik dalam usus.

Apple Stemcell


Apple Stemsel sangat terkenal kerana kebolehannya untuk disimpan dalam jangkamasa yang panjang

Apple Stemsel adalah stemsel pertama dari pepohon yang mengandungi bahan aktif dalam pasaran dan efek terbukti pada kulit stemsel manusia. Kajian klinikal menunjukkan dwi-fungsi apple stemsel dalam membantu stemsel kulit mengekalkan sifat-sifat dan kebolehan membina tisu baharu, melambatkan penuaan dan juga mempunyai efek anti-kedutan. 
Sebab itu ia dikenali sebagai formulasi unggul kosmetik stemsel yang berupaya meningkatkan proses memudakan untuk muka dan penjagaan badan. Selain dari  kemujaraban pada stemsel kulit, kajian juga menunjukkan apple stemsel mempunyai efek bagi melambatkan penuaan pada sesetengah  folikel (FSH) rambut manusia yang bererti ia boleh melambatkan kemerosotan folikel rambut (FSH)

Argan Stemcell


Argan Stemsel ialah dari serbok stemsel pepohon Argan sebuah pepohon tertua didunia.Argan stemsel ialah ingredien pertama yang mampu melindung dan menyegarkan humandermal stemsel. Ini bukan sahaja dapat mempercepatkan  pembaikkan kulit secara alami, tapi juga melawan penuaan kulit dari akarnya. Argan stemsel telah dicipta untyk meningkatkan kebolehan penumbuhan dermal stemsel sehingga dapat memudakan kulit dengan mendalam.

Kajian klinikal keatas sukarela yang sihat menunjukkan argan stemsel berkesan bagi meningkatkan pembaharuan tisu penyambung dermal, sekaligus meningkatkan kepadatan kulit. Selain itu ia juga membantu mengembalikan keteguhan kulit dan denfan ketara mengurangkan kedutan mendalam pada kaki burung gagak.

Grape Stemcell


Grape stemsel adalah berdasarkan dari stemsel yang didapatkan dari spesis buah anggur yang istimewa dan mengandungi nutrisi tinggi. Dengan campuran lapisan UV, Grape stemsel memberi perlindungan tambahan dari radiasi UV. Walaupun dengan penggunaan pelindung matahari, toxins dan radikal bebas dilahirkan oleh UV didalam kulit yang merosakkan stemsel yang berguna. Grape stemsel melawan ini dengan melindung dan mengawal activiti epidermal (penggantian sel-sel mati) stem sel - walaupun dalam situasi stress yang ditimpakan oleh UV. Grape stemsel mampu melindung stemsel kulit daripada stress yang ditimpakan oleh UV dan meningkatkan toleransi UV kulit. Selain itu ia juga menentang penuaan dan meningkatkan kesihatan kulit penting.

Yeast ceramide


Yeast ceramide atau Glucosylceramide ialah satu komponen dari lapisan luaran Tirula yeast (yang boleh dimakan).

Yeast ceramide telah dihasilkan melalui proses ekologi, ditarik dari hampasan ragi setelah hampasan ragi itu dikeluarkan. Proses meragi telah dikawal untuk memastikan pembekalan yang stabil dan kuality yang konsisten. Yeast ceramide boleh berfungsi sebagai pelindung kulit, untuk mengurangkan kehilangan aìr melalui proses transepidermal and membantu menghalang kemasukkan allergen atau particle particle lain. Kulit yang kekurangan ceramide akan mengalami serangan bahan-bahan kimia, radiasi UV dan allergen hungga melahirkan kulit kasar dan kering.Selain itu yeast ceramide dapat membantu meningkatkan pengeluaran kolagen yg merupakan asas protin kulit dengan berkesan. Yeast ceramide menghalang pengeluaran melanin dengan mengurangkan tyrosinase. Penyekatan pengeluaran melanin dapat membantu pencerahan

Bulgarian Rose Placenta


Bulgarian Rose Placenta boleh didapati didasar anak pokok atau lebih tepat lagi dibawah putik. Ia bertindak sebagai cecair penyubur membekal makanan semasa pertumbuhan melalui saluran penyuburan kecil yang berkesan. Kajian biokimia telah membuat perbandingan diantara komposisi uri pepohon (placenta) dan uri manusia, dan ia mendapati mereka mengandungi komposisi bioanalogous. Kajian juga mendapati kedua-kedua mempunyai persamaan dari segi kandungi asid amino dan pengedaran. Uri Rose mengandungi tisu proline/hydroxyproline, asid amino yang penting yang memainkan peranan penting dalam proses pencernaan kolagen. Asid amino berkait dengan peptides, trace elements, nitrogen dan kompaun phosporous yang terdapat dalam uri ros yang didapatkan melalui proses sel metabolisma yang dapat menyubur dan menyegarkan sel.

Kajian juga menunjukkan dwi-aktiviti Bulgarian Rose Placenta Extract:


1. membantu sel kulit mengekalkan ciri-ciri dan keupayaan untuk membina tisu baharu

2. melambatkan proses penuaan  dan mempunyai kesan anti-kedut.


Clarus Stemcell Gold
Clarus Stemcell Gold

 

Campuran Vitamin (Vtamin Premix)

 

Campuran vitamin dihasilkan dengan mencampurkan berbagai jenis vitamin dengan kadar yang sesuai serta mendapatkan kesan yang terbaik demi untuk menepati keperluan vitamin manusia. Fungsi campuran vitamin  adalah seperti berikut:

1. penambah berbagai vitamin

2. pelindung dan penawar kekurangan vitamin dalam badan

3. meningkatkan kekebalan dari penyakit

4. meningkatkan gaya hidup sihat.


Okay memandangkan cik iena suka sangat dengan Clarus Stemcell Gold ni, jemput cuci mata gambar selfie syok sendiri cik iena :)


Clarus Stemcell Gold
Clarus Stemcell Gold


Clarus Stemcell Gold
Clarus Stemcell Gold

Clarus Stemcell Gold
Clarus Stemcell Gold

Opss cik iena pergi kerja memang tak suka bersolek . Cik iena hanya bersolek pada hujung minggu sahaja. Jadi di sebabkan itulah cik iena sangat sangat perlu mengambil suplement kecantikan bagi memastikan kulit cik iena sihat, cantik , berseri tiada jerawat gituh :)

Walaubagaimanapun kesan untuk setiap individu adalah berlainan bergantung pada metabolisma seseorang. Pengambilan supplement yang konsisten mampu memberikan kesan yang sangat baik. 

 Untuk Maklumat Lanjut Sila Layari 






+6018 2824468
+6018 2824479
+6018 2824495






iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve