Grab The Promo

Maybelline Super BB Cushion



BB cream mungkin sudah cukup dikenali di kalangan kaum wanita, terutama kepada yang suka bersolek.Para pakar kecantikan di Korea membuat satu lagi inovasi baru bagi BB Cream iaitu BB cushion. 

Maybelline Super BB Cushion

BB cushion merupakan BB cream yang dibuat dalam bentuk bantal (cushion) seperti compact powder. Penggunaannya sama seperti bedak padat, Untuk mengaplikasikannya anda cuma perlu tekan sponge ke permukaan cushion kemudian aplikasikan secara terus ke wajah dengan menggunakan kaedah sapuan biasa atau dap dap untuk lebih cantik.



Maybelline Super BB Cushion
Antara BB Cushion yang pernah Cik iena cuba adalah  Maybelline Super BB Cushion. Produk Maybelline ini merupakan BB Cushion pertama dengan super coverage yang melembabkan wajah sepanjang hari. Flawless, poreless, perfect in just a tap tap. Sangat high coveragenya, kandungan 60 %  moisturizing essence yang terkandung juga untuk menjaga kelembapan kulit sepanjang hari dan SPF 29 / PA +++ untuk perlindungan dari kesan buruk sinar matahari.
 




Maybelline Super BB Cushion Fresh Matte SPF29/PA+++

 
Maybelline Super BB Cushion Fresh Matte SPF29/PA+++
 
 
Maybelline Super BB Cushion


Teksture nya yang sangat ringan dan tidak berminyak membuat cik iena jatuh hati. Ianya sangat mudah untuk di aplikasikan. Kulit wajah menjadi lembab dan kelihatan halus, lembut bak kulit bayi. Cik iena sangat suka BB Cushion ini. Sesuai diguna untuk bekerja mahupun untuk ke Majlis-Majlis yang memerlukan anda bersolek.

Sapuan ringkas dan ringan untuk ke pejabat membuatkan kulit anda tampak lebih sihat, lembut dan berseri-seri

Untuk Pengetahuan anda, kini ianya boleh di beli secara online di Lazada. Untuk pembelian online sila klik  Maybelline Super BB Cushion Fresh Matte SPF29/PA+++ 
 
 
 
Cik iena nak pesan ni, hari ni hari terakhir jualan ulang tahun ke 5 Lazada, jadi Jangan lepaskan peluang untuk membeli-belah semasa ulang tahun ke 5 Lazada . Jom Terjah http://bit.ly/lazadabday  Terdapat barangan yang menarik dan murah untuk flash sales kali ini . Janhan lupa singgah http://bit.ly/lazadabday setiap jam tau.
Kempen bermula 22 sehingga 24 March 2017.




iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve