Grab The Promo

NYX Cosmetics kini di Lazada


NYX Cosmetics merupakan antara jenama yang kosmetik yang berkualiti dan ada di antara produknya yang mendapat review yang baik dari pengguna dan juga Youtubers.  Kebiasaannya  Produk ini di jual di Sephora dan ada juga IG SHOP yang menjual produk ini namun ianya sangat limited.
NYX Cosmetics kini di Lazada

NYX Cosmetics kini di Lazada
Baru-baru ini cik iena ada membaca Artikel dari Blogger jelita yang terkenal iaitu Nisa Kay tentang NYX Store di Barcelona . Bila melihat artikel itu cik iena sendiri jadi rambang mata . Cik iena pasti anda semua juga akan rambang mata melihat koleksi-koleksi kosmetik dari NYX.
NYX Cosmetics kini di Lazada


Untuk pengetahuan anda kini ianya boleh di dapati secara online di Lazada. Pada yang ingin melihat rangkaian produk NYX di Lazada sila klik  NYX Cosmetics
Sempena jualan ulang tahun ke 5 ini terdapat pelbagai promosi untuk anda diantaranya adalah diskaun RM15 degan minimum pembelian sebanyak RM70  dan banyak lagi tawaran lain. Anda boleh lihat sendiri update terkini di  NYX Cosmetics.
NYX Cosmetics kini di Lazada
Alhamdulillah terima kasih Lazada dan NYX Cosmetics kerana menghadiahkan cik iena NYX BB CREAM yang sangat best ini bersempena ulang tahun ke 5 Lazada.
Textur BB Cream yang sangat lembut dan mudah di sapu sangat menyenangkan. Kulit akan kelihatan glowing dan berseri-seri dengan sapuan nipis sahaja. 

NYX BB CREAM

NYX Cosmetics
 
KLIK
|
|
Sekali lagi Thanks Lazada dan NYX Cosmetics :)

Jangan lepaskan peluang untuk membeli-belah semasa ulang tahun ke 5 Lazada . Jom Terjah http://bit.ly/lazadabday  Terdapat barangan yang menarik dan murah untuk flash sales kali ini . Janhan lupa singgah http://bit.ly/lazadabday setiap jam tau.
Kempen bermula 22 sehingga 24 March 2017.




iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve