Grab The Promo

KEKAL HARUM DENGAN BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE

Sabun mandian dan losyen sememangnya tidak lekang dengan kaum Wanita . Kebanyakan golongan  Wanita akan memakai sabun mandian yang sesuai dengan kulit beserta losyen bagi menjaga kecantikan dan kelembapan kulit. Kelembapan kulit ini adalah sangat penting bagi mengelakkan kulit menjadi kering dan seterusnya muncul garis-garis halus dan berkedut.

BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE
BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE


Penjagaan kulit amat di titik beratkan khususnya buat golongan wanita Elite yang mementingkan kecantikan. Tidak lupa juga buat kaum-kaum isteri yang perlu menjaga kecantikan tubuh badan secara dalaman dan luaran .

Jadi pemmilihan sabun mandian serta losyen ini juga boleh dikatakan penting dalam menjaga dan mengekalkan kecantikan serta kelembapan kulit tubuh badan. Disini Cik iena ingin kongsikan Shower cream dan losyen yang pernah cik iena guna untuk kegunaan harian dalam merapikan diri seterusnya mengekalkan kesihatan , kelembutan dan kelembapan kulit disamping memberi kesan aromatheraphy dengan haruman yang menenangkan iaitu Bare For Bare.

BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE
BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE

Sebelum Cik iena kongsikan mengenai produk yang cik iena cuba, cik iena ceritakan secara ringkas terlebih dahulu apa itu Bare To Bare. Pasti ada yang masih belum mengetahui tentang jenama ini .

Bare For Bare


Bare for Bare adalah penjagaan badan yang dibuat dari minyak pati botani yang dipilih secara terpilih yang dikumpulkan dari sumber terbaik di seluruh dunia dan ianya adalah bebas paraben.


BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE
BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE



Bare For Bare Body Wash In Rosemary




Ia mengandungi ramuan yang hebat dengan pelbagai manfaat,  rosemary bukan sahaja dapat mencegah kerosakan kulit dan mempercepatkan penyembuhan dengan menghapuskan bakteria dan kulat, ia juga dapat memberi kelembapan pada kulit , melegakan ketegangan, dan membantu meningkatkan pengeluaran kolagen yang sihat.

Bare For Bare Body Wash In Rosemary
Bare For Bare Body Wash In Rosemary

Untuk pengetahuan  Rosemary Essential Oil mempunyai manfaat melegakan dan menyegarkan untuk deria, dan meningkatkan peredaran darah. Disamping itu ianya juga mengandungi
aroma segar, herbaceous dan manis yang memberi tenaga dan menghidupkan semula.

Rosemary Essential Oil  Paling dikenali dengan pelbagai faedah kesihatan dan kecantikan.


BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE
BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE


Kandungan

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl  Betaine, Cocamide DEA, Glycerin, Pentylene Glycol, , Fructose, Urea, Sodium Hydroxide, Maltose, Sodium PCA, Sodium Lactate, Trehalose, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Glucose, Perfume, Polyquaternium-39, Sodium Chloride, Tetrasodium EDTA, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Rosemary Essential Oil.

Cara Penggunaan


Selepas membasuh tubuh anda dengan air bersih,  pum kan Bare For Bare Body Wash In Rosemary pada tapak tangan anda kemudian usap lembut pada seluruh tubuh badan anda  dan biarkan selama beberapa minit dengan menikmati haruman rosemary yang menyegarkan . Kemudian bilas dengan air bersih dan keringkan badan.


Review Bare For Bare Body Wash In Rosemary



BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE
BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE

Cik iena sangat suka Bare For Bare Body Wash In Rosemary. Harumannya sangat menenangkan dan menyegarkan. Seharian bekerja pasti membuatkan anda berasa penat dan adakalanya akan stress. Dengan mandian ini ianya mampu menenagkan minda dengan haruman rosemary yang menyegarkan.

Selain itu ianya melembabkan kulit tubuh badan. Seharian bekerja di dalam pejabat yang berpenghawa dingin sedikit sebanyak mampu membuatkan kulit badan bertambah kering. Dengan adanya Bare For Bare Body Wash In Rosemary ini ianya mampu memberi kelembapan pada kulit tubuh.

Harga Bare For Bare Body Wash In Rosemary

RM29 - 300 ml


Rating

9/10

Bare For Bare Body Lotion In Rosemary


Ia mengandungi ramuan yang hebat dengan pelbagai manfaat,  seperti yang kita sedia maklum  rosemary bukan sahaja dapat mencegah kerosakan kulit dan mempercepatkan penyembuhan dengan menghapuskan bakteria dan kulat, ia juga dapat memberi kelembapan pada kulit , melegakan ketegangan, dan membantu meningkatkan pengeluaran kolagen yang sihat.

Bare For Bare Body Lotion In Rosemary
Bare For Bare Body Lotion In Rosemary

Rosemary Essential Oil  Paling dikenali dengan pelbagai faedah kesihatan dan kecantikan. Ia  mempunyai manfaat melegakan dan menyegarkan untuk deria, dan meningkatkan peredaran darah. Disamping itu ianya juga mengandungi aroma segar, herbaceous dan manis yang memberi tenaga dan menghidupkan semula.


Kandungan

Perfume, PPG-20 Methyl Glucose Ether, Betaine, Caprylic/Capric Triglyceride & Laminaria ochroleuca Extract, Methylisothiazolinone, phenoxyethanol, Cetyl Alcohol, Acrylates/ C10-30 Akly Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Titanium Dioxide, Rosemary Essential Oil.



BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE
BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE



Cara Penggunaan


Selepas mandi menggunakan Bare For Bare Body Wash In Rosemary kemudian keringkan badan dan sapukan Bare For Bare Body Lotion In Rosemary pada seluruh tubuh badan anda terutama pada bahagian pelipat dan bahagian-bahagian yang kering.

Review Bare For Bare Body Lotion In Rosemary



BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE
BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE
Bare For Bare Body Lotion In Rosemary ini juga sangat menyegarkan dan melembabkan kulit. Cik iena dapati apabila Cik iena pakai Bare For Bare Body Lotion In Rosemaryini di pejabat yang berhwa dingin, kulit cik iena terasa segar seperti mint .

Harumannya pasti membuatkan cik iena rasa tenang sama seperti body wash. Haruman yang sama dan juga mempunyai kebaikan yang sama untuk melembabkan kulit. APa yang paling penting sekali ianya adalah dari bahan organik yang tidak akan merosakkan kulit :)

Harga Bare For Bare Body Lotion In Rosemary

RM29 - 300 ml

Rating

9/10




BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE GIFT SET RM58



BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE
BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE

Kepada anda di luar sana yang masih mencari cari produk penjagaan kulit badan yang sesuai boleh cuba produk ini . Selain daripada itu ianya juga sesuai di buat hadiah untuk teman wanitha khususnya  :)

Pada yang ingin hadiah kan kepada teman boleh la beli BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE GIFT SET yang berharga RM58 sahaja.  Ianya hadir dengan CUSTOM BOX yang eksklusif untuk di berikan kepada yang tersayang.



Pembelian Secara dalam talian di


Official Website
-Worldwide delivery

Official Facebook Page (International)

Official Facebook Page (Taiwan)

Instagram


BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE
BARE FOR BARE ROSEMARY BODY CARE

Physical Outlets:
Available in Parkson PLAY UP Advance Fahrenheit88
Available in SASA Outlet (Malaysia)
-Sasa outlets (26 outlets throughout Malaysia)

1 MID VALLEY MEGAMALL
2 PAVILION KUALA LUMPUR
3  SUNWAY PYRAMID 2
4 CITY SQUARE
5 SELECTIV MID VALLEY
7 CHERAS LEISURE MALL
8 SURIA KLCC
9 AEON BUKIT TINGGI SHOPPING CENTER
10 1 UTAMA SHOPPING CENTER
11 GURNEY PLAZA, PENANG
12 AEON STATION18, IPOH
13 AEON MALL KLEBANG
14 AMAN SENTRAL (SELECTIV)
15 SASA SELECTIVE AT 1 UTAMA
16 AEON SHAH ALAM (SELECTIV)
17 LOT 10
18 SUNWAY GIZA
19 GURNEY PARAGON MALL
20 QUEENSBAY MALL, PENANG
21 KLUANG MALL
22 IPOH PARADE
23 EAST COAST MALL KUANTAN
24 PALM MALL, SEREMBAN
25 STARLING MALL
26 SUNWAY PUTRA MALL (SELECTIV)














0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve