Grab The Promo

Bangga Curang Dan Hina Suami Pengecut

 Kali ni Cik iena nak luahkan kemarahan Cik iena dengan adik ipar yang bagi iena seorang wanita yang tiada maruah diri. Baru baru ini suami beliau iaitu adik Cik iena mengekori beliau setelah adik ambil anaknya bawa ke rumah mak iena. Kiranya minggu ni giliran adik jaga anak.

 

Bangga Curang Dan Hina Suami Pengecut

Selepas anak diambil, adik mengekori isterinya (pada ketika cik iena tulis artikel masih isteri yang sah). Isteri adek ke rumah lelaki tang dikatakan kaya yang mampu beri kebahagiaan pada si siteri curang.

Cik iena pergi dengan dua orang rakan lagi atas izin ayah iena juga untuk lihat apa aktiviti isteri beliau. Semasa melihat gerak geri isteri beliau , isteri beliau yang kelihtan seperti merayu sesuatu pada si Lelaki. Berkemungkinan rayuan untuk berkahwin dengan beliau selepas sah bercerai.

Impian isteri adik ni nak hidup mewah dengan lelaki kaya tanpa beliau perlu bekerja. Beliau anak tunggal yang sudah biasa tidak bekerja dan sentiasa dituruti apa jua permintaan oleh ahli keluarga. Apabila berkahwin dengan adik iena yang kerja biasa sahaja setelah hampir 3 tahun berumahtangga beliau sudah mula merungut kenapa hidup tidak mewah seperti kawan kawan yang lain.

Walhal sebelum berkahwin dia sedia maklum tentang pekerjaan adek iena dan sanggup sehidup semati serta dia juga lah yang mendesak adik untuk berkahwin dengan beliau walaupun adik cik iena masih belum bersedia.Jadi ada kemungkinan wife adek memujuk lelaki tersebut untuk berkahwin dengan beliau.

Selepas mengetahui dirinya diintip dengan bangganya wife adek update status whatsapp menyatakan suaminya tau dan nampak isterinya curang tapi tidak berani jumpa lelaki tersebut..lebih kurang begitulah maksudnya kerana kawan adek tak sempat screenshoot. Si Aten Alesya sejenis manusia yang suka update story kemudian delete.

Kenyataan nya itu sedikit sebanyak buat Cik iena berasa sakit hati dan terkejut. Tak sangka perempuan ni sejenis perempuan yang tiada harga diri dan tiada maruah. Belum bercerai lagi, dengan berani update status diri sendiri curang dan suami pengecut.

Bukan adek Cik iena pengecut tetapi keluarga kami telah menasihati adek tidak ada gunanya bergaduh dengan untuk perempuan yang tiada maruah dan harga diri. Bukan lah kerana pengecut. Tambahan lagi menurut adek, isteri beliau sendiri mengaku pada ibunya bahawa beliau mengambil dadah dan juga lelaki idaman beliau juga mengambil dadah dengan harapan ibu nua terima lelaki tersebut kerana bagi beliau jika bersuamikan orang yang sama ambil dadah sepertinya lelaki tu akan lebih memahami beliau.

Sungguh cetek pemikiran beliau . Tapi memang tak terkejut ceteknya pemikiran sebab dia bukan budak yang bersekolah pandai dan sememangnya dikenali dengan budak sosial di kawasan taman tempat tinggal beliau. Jadi memang wajar untuk tidak bergaduh dengan dua orang penagih dadah kelak membahayakan nyawa sendiri jika mereka dibawah pengaruh dadah.

Sebenarnya adek Cik iena pun dah tawar hati dengan isteri nya , dah tak boleh dibentuk isterinya . Terlalu mengejar kebendaan  dan sangat teringin bersuamikan lelaki kaya. Walaupun kaya disebabkan menjual dadah dia tidak kisah asalkan kaya dan mampu beri kesenangan hidup pada dia.

Memang malang bakal suami dia sebab aten ni mata duitan kalau andaikata lakinya da tak buat job jual dadah dah takde duit..ehemm bersedia lah dia akan cari jantan kaya. Makanya biarlah mereka kawen dan kita saksikan drama perempuan batak harta ni.

KaTA ADEK IENA

"Mmg aku x sabar nk tengok dia bahagia nnt....mendapat la kau betina malas" 

Fatin Nuralisha Maricar


Hahaha ini memang marah sangat dah. Ya memang dia pemalas .Seperti artikel sebelum ini kami pernah kerumah dia mata hari dah tinggi masih tidak bangun. Bukan sekali dua tapi banyak kali dan sepanjang kami kerumah dia, dia tidak pernah masak untuk kami. Adik walau sedang bekerja akan pulang ke rumah untuk membeli makanan dan hidangkan kepada kami kerana adik tau bahawa isterinya tidak memasak.

Hal lain tak payah cerita lah cukup mendalam kata kata adik "MENDAPAT LA KAU BETINA MALAS" haha

Cik iena sendiri tak sabar nak lihat macam mana lelaki tu nak hadap perangai pemalas dan cuma tau nak dimanjakan dengan kemewahan sahaja si aten ni. Selamat bersedia tukar iphone setiap tahun hahaha

Buat masa ini artikel tidak akan dipublish, setelah selesai cerai baru iena publish. Sebab taknak perempuan takde maruah tu meroyan. Sebelum ni iena da publish bila google nama dia keluar first page pula nanti dia baca. Nanti lagi teruk meroyan dia. iena update story siket je ulas pasal dia tuduh adek pengecut tu pun dia mengamuk. 

Tapi kalau dia dok meroyan kutuk dan hina keluarga kami dan suami sendiri tidak menjadi kesalahan pula. Dia fikir takde yang report padahal banyak mata mata yang  mereport. iena sekali sekala je meletup. sekali sekala tu pun dia punya meroyan pernah sekali nak tikam adik dengan gunting.

so better setelah selesai cerai baru iena publish dan jika ada yang bertanya kenapa bercerai atau ada cerita yang tidak enak didengar tentang adik iena. iena akan kongsi artikel artikel ini untuk makluman orang yang berkenaan sahaja. Kalau yang terbaca sebab terggoogle jumpa tu nasib lah :D

 

 

 

NOTA TAMBAHAN : SEBELUM INI ARTIKEL INI TELAH DI PUBLISH DAN UNPUBLISH. TAPI IENA PUBLISH BALIK NAK JADI BUKTI KISAH CERAI ADIK YG TRAGIS. BINI CURANG YANG MINTA LAKI CARAIKAN SEBAB DAH JUMPA LELAKI YG BOLEH BAGI KEBAHAGIAAN BUAT DIA DAN BOLEH BG APA YG DIA MINTAK. DAN BARU2 INI KAMI DPT BERITA DIA MENGANDUNG ANAK HARAM DGN LAKI YG DIA KATA MAMOU BG KEBAHAGIAAN TAPI TAK KAWEN DGN LAKI TU DAN SKRG NTAH MCM MANA ADIK IENA NAK JADI PAK SANGGUP. SESUNNGUHNYA ADIK LELAKI CIK IENA BERJUTA KALI BODOH, DIA LUPA KE SEMUA YG JANDA DIA BUAT. JANDA DIA HINA BAPAK IENA DALAM TALIFON. DIA HINA TAU DIA BG TAU PASAL DIA DA JUMPA LAKI YG BLH BG APA DIA NAK. ADIK IENA TAK BOLEH. TAK MAMPU.
MAAF TERPAKSA PUBLISH BALIK NK BG KELLUARGA YG BERTANYA BACA KISAH NI SEBAB PENAT NAK CERITA A TO Z. (IENA PUBLISH BALIK SEMUA CERITA BERKAITAN JULY 2022 - IENA TAKKAN UNPUBLISH SELAGI PEREMPUAN TU TAK MINTAK MAAF DEKAT KELUARGA IENA TERUTAMA AYAH IENA YANG DIA TELAH HINA)


 

 

 




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve