Grab The Promo

Dress Cantik dari Zalia | Smocked Waist Tier Dress


Hujung minggu baru baru ini Cik iena ada berkongsi #ootd dan insta storry menggayakan sepasang dress yang simple tapi kelihatan cantik. Jadi hari ini Cik iena kongsikan tempat dimana anda boleh dapatkan Dress tersebut..


Dress Cantik dari Zalia | Smocked Waist Tier Dress 

Ianya merupakan salah satu daripada koleksi Zaliaa. Zalia sememangnya jenama pakaian yang Cik iena suka . Setiap tahun pasti Cik iena akan ada Koleksi dari Zalia. Koleksi koleksi Zalia sangat sesuai untuk muslimah kerana kebanyakan daripadanya menutup aurat.

Rekaan rekaan busana dari Zalia sangat sesuai untuk anda yang berketinggian seperti Cik iena. 165cm. Manakala jenama lain yang Cik iena gemar iaitu Lubna lebih sesuai untuk yang rendah tapi ada juga design yang sesuai untuk yang tinggi.

Kebiasaannya Cik iena memang dah cam muka dan badan model jadi Cik iena boleh agak baju tu sesuai atau tidak untuk  ketinggian Cik iena.

 

 

Dress Cantik dari Zalia | Smocked Waist Tier Dress

Berikut pula gambar dress ini bila digayakan dengan  shawl. Cik iena gayakan dengan tali pinggang yang sama warna dengan tudungbagi nampak lagi menyerlah. Sebelum ni Cik iena pernah pakai tanpa tali pinggang dan shawl bewarna purple ianya nampak lebih santai. Berbeza dengan shawl dan tali pinggang bewarna peach. Ianya lebih menyerlah.


Dress Cantik dari Zalia | Smocked Waist Tier Dress

 

Untuk Dress ini lebih sesuai digayakan dengan heels atau wedges sebab ianya labuh mengikut size international model.  

Kalau anda berminat untuk dapatkan dress dari Zalia ini boleh klik Zalia Smocked Waist Tier Dress



0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve