Grab The Promo

Ephyra Perkenalkan 3 Produk Baru


Ephyra Perkenalkan 3 Produk Baru


Produk penjagaan dan kecantikkan diri keluaran Oceanlife Marketing  kini melebarkan sayapnya dengan melancarkan tiga lagi produk terbaru iaitu sabun kecantikan untuk muka dan badan(Ephyra Skin Bar), jus premium wanita (Inteemor) dan minuman tenaga buat kaum lelaki ( M2Flex).

Ephyra Skin Bar RM39


Ephyra Skin Bar , sabun yang diformulasi 100% dari bahan asli semulajadi dan dirumuskan untuk kegunaan muka dan badan. Dapat memberikan kebaikan untuk merawat kulit berjerawat dan menghilangkan parut jerawat serta jeragat. Dengan penggunaan Ephyra Skin Bar, kulit bukan sekadar lebih lembut malahan lebih anjal dan tegang serta bebas kotoran dan minyak.

Inteemor RM49


Inteemor pula adalah minuman jus premium wanita yang dirumus khas untuk kesihatan dan keintiman wanita. Ianya diperkaya dengan pelbagai herba dan kandungan semulajadi yang terbukti berkualiti dari zaman berzaman untuk melengkapkan wanita dari segi kecantikan dalaman dan luaran, kesuburan dan kesihatan wanita persis gadis sunti.

M2Flex RM180


M2Flex adalah minuman kesihatan tambahan yang dirumuskan khas untuk lelaki. M2Flex dapat mengaktifkan otak dan otot serta sesuai diminum sebelum dan selepas melakukan aktiviti gim. Selain dapat menambahkan prestasi tenaga dan mental, minuman M2Flex dapat membina otot, membuang lemak dan meningkatkan komposisi badan kepada bentuk badan yang diidamkan setiap lelaki.

Ketiga-tiga produk terbaru ini telah diformulasikan dengan teknologi terkini dan diperakui keberkesanannya setelah melalui proses penyelidikan secara intensif.



Gambar Di Sekitar Ephyra Gala Dinner



Ephyra Perkenalkan 3 Produk Baru


Ephyra  telah memPerkenalkan 3 Produk Baru ini  pada majlis gala dinner yang berlansung pada 14 Ogos yang lalu di Dewan Tun Dr Ismail PWTC. Sehingga hari ini cik iena telah mencuba Ephyra Skin Bar dan cik iena sangat suka akan hasilnya.


Ephyra Perkenalkan 3 Produk Baru


Ianya dapat memudarkan parut jerawat dan mengurangkan kadar pertumbuhan jerawat datang bulan cik iena. Satu produk lagi cik iena masih belum cuba iaitu Inteemor- minuman jus premium wanita . Selepas cik iena habiskan Produk review untuk produk supplement yang sedang cik iena amalkan ni cik iena akan cuba yang ni. Cik iena kene cuba satu-satu untuk mendapatkan keberkesanannya.



Manakala produk M2Flex untuk abam-abam sado tu cik iena beri pada orang lain. Kalau cik iena makan nanti sado pulak badan cik iena kan. Habis korang semua tak kenal cik iena nanti. Maka nya cik iena beri pada encik boyfriend sebab cik boyfriend memang aktif bersukan badminton dan sukan basikal. Encik Bf pun rajin jogging. Cik iena je yang kurang rajin. Rajin pergi event je (^_~)





Ephyra Perkenalkan 3 Produk Baru

Ephyra Perkenalkan 3 Produk Baru






Terima kasih kepada pihak Epyhra kerana sudi menjemput cik iena dan bersama dua orang blogger lagi ke Malam Gala Dinner Ephyra. Acara gilang gemilang untuk meraikan dan menghargai rakan niaga, pengedar, media cetak, elektronik, media sosial serta pengguna setia Ephyra yang sentiasa menyokong perjalanan Ephyra selama ini.

Bagi anda yang berminat nak dapatkan produk Ephyra boleh buat pembelian online di website Oceanlife2u, facebook Oceanlife2u. Instagram : @ephyra2u





iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve