Grab The Promo
Grab The Promo

Beli dan Terima pulangan sehingga 30% di www.shopback.my




Dapatkan pulangan sehingga 30% Tunai di atas diskaun biasa apabila anda membeli-belah   di ZALORA, Groupon, Lazada, Taobao, Qoo10 dan 300 + banyak lagi melalui www.shopback.my


Membeli dan menerima pulangan sehingga 30% di www.shopback.my



Cik iena tidak melepaskan peluang untuk membeli face mask daripada Hermo . Cik iena memang penggemar, pengumpul face mask . Pendek kata dalam simpanan mesti ada face mask .Jika stock face mask dah nak habis cik iena mesti akan cari dan beli .


Shopping di Hermo


 SNP Animal Dragon Soothing Mask (10pcs/box)  by SNP
SNP Animal Dragon Soothing Mask (10pcs/box) by SNP 






SNP Animal Dragon Soothing Mask (10pcs/box) by SNP

Retail Price RM119
cik iena beli ketika diskaun
RM49.90
Jimat
RM69.10






SNP Animal Panda Whitening Mask (10pcs/box) by SNP
SNP Animal Panda Whitening Mask (10pcs/box) by SNP


 SNP Animal Panda Whitening Mask (10pcs/box) by SNP

Retail Price RM119
cik iena beli ketika diskaun
RM49.90
Jimat
RM69.10


Untuk pengetahuan Animal Mask ni jika di pasaran harga nya satu keping lebih kurang RM14.90 . Ada di jual di Watsons . Jika anda inginkan penjimatan yang banyak. Belilah di Hermos.  Kalau harga biasa pun RM119 10 keping. Jika sekepinf face mask jatuh pada harga RM11.90 Memang dah jimat ditambah lagi sekarang tengah promosi 10 keping RM 49.90 dimana sekeping jatuh pada harga RM4.99 , memang berbaloi untuk di beli buat penggemar dan pengumpul face mask tegar seperti cik iena (^_~)


Kebiasaannya cik iena suka kirim pada kawan-kawan yang ke korea kerana cik iena penggemar Face Mask dari Korea. Haaa Tambahan lagi kebanyakan barangan yang di jual di Hermos adalah dari korea Maka nya jom kita shopping.

Selain daripada Hermo terdapat banyak lagi tempat untuk anda shopping online dengan menggunakan   www.shopback.my. Anda boleh pilih mana sahaja yang anda berminat .




shopping hermo di  www.shopback.my
tengok tu banyak jimat kan :)


 Untuk  pengetahuan banyak lagi tawaran yang di tawarkan . Memandangkan pembelian dua barangan di Hermo dapat percuma penghantaran jadi cik iena pun beli lah dua . Face Mask ni boleh simpan. Tahan lama kan. Malam-malam pakai sambil tidur best tau . :)



shopping hermo di  www.shopback.my
tak sabar nak tunggu sampai :)




Psttttttt Nak bagi tau . Lazada, zalora dan Qoo10, pun ada tau. Ahhaa kesemuanya memang tempat shopping cik iena. Lepas ni cik iena akan gunakan shopback lah untuk dapatkan pulangan balik. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit okay :)

Pada yang nak tau macam mana ianya berfungsi baca https://www.shopback.my/how-it-works



Nota Blog : update terkini, cik iena dah dapat email jumlah pulangan balik daripada hasil belian cik iena tadi. Ni cik iena screenshot email .

jumlah pulangan balik daripada hasil belian
jumlah pulangan balik daripada hasil belian
Menarikkan, Sambil-sambil kita membeli, kita dapat pulangan balik . Siapa lagi nak bagi kan. Jadi apa salahnya anda cuba beli melalui shopback ni.
Beberapa hari lagi Lazada akan buat flashsale.
shopback.my ada buat pulangan utk promosi flashsale lazada juga nanti
Jadi jangan lepaskan peluang ni tau, mudah je, sama seperti shopping di Lazada cuma kali ini anda masuk website lazada melalui www.shopback.my untuk mendapatkan wang pulangan tu
Cik iena pasti akan gunakan nanti
Harap di Lazada nanti ade buat flashsale untuk Vacuum sebab cik iena memang tengah cari Vacuum
(^_~)







iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve