Grab The Promo

Warna warni Aidilfitri Miss Ratu Kebaya


Istimewa buat adik-adik dan kakak kakak yang meminati dunia peragaan, satu pertandingan Miss Ratu Kebaya akan diadakan di Sungei Wang Plaza pada 23 July 2016 .
 
 
 
 
Warna warni Aidilfitri Miss Ratu Kebaya
Pertandingan ini berkonsepkan  "Baju Kebaya" di mana para peserta di kehendaki memperagakan Busana Kebaya dari koleksi sendiri mahupun dari mana-mana penaja yang sudi menaja peserta .
 
Peserta juga di kehendaki menyediakan juru make up sendiri atau peseta juga boleh menyolek diri sendiri jika jika mempunyai bakat solekan terpendam :)
 
Untuk pengetahuan semua, cik iena pernah menjadi model suatu ketika dulu di mana cik iena mula bertapak dari pertandingan-pertandingan seperti ini . Jadi kepada yang bertanya kepada cik iena bagaimana cik iena memulakan karier sebagai model sambilan suatu ketika dulu, ini adalah jawapannya dari pertandingan-pertandingan yang cik iena sertai.
 
Untuk menonjolkan bakat kita supaya di ketahui umum kita seharusnya berani menonjolkan diri dengan menyertai mana-mana pertangdingan yang ada kaitan dalam dunia peragaan . Kita tidak boleh mengharap pada paras wajah sahaja. Kita seharunya berusaha agar orang ramai dapat melihat bakat yang kita ada.
 
Tanpa usaha kita tidak akan berjaya . Dengan ada nya usaha itu suatu hari kelak kita pasti di kenali.
wahh cewahhhh.. ehh tapi sekarang cik iena dah kurang aktif modelling sebab cik iena lebih prefer jadi part time blogger . Auchh masyuk.. banyak sponsor gituh tapi portfolio kerjaya as part time model pun membantu iena juga untuk job  beauty blogger or  job fashion blogger :) 

Jadi jadi jadi, jika anda meminati dunia peragaan ini berusahalah agar anda di kenali ramai. Bukan hanya duduk berdiam diri mengharap job dari orang tanpa usaha untuk menaikkan nama sendiri (^_~)



 Okay jemput baca syarat syarat yang di tetapkan oleh pihak penganjur .
 
Warna warni Aidilfitri Miss Ratu Kebaya

Syarat syarat penyertaan


* berumur 13 tahun keatas...
* pakaian sendiri
* Mua sendiri
* yuran rm80
* percuma gambar saiz a4 siap print
* tarikh tutup 15 julai 2016

Untuk Sebarang pertanyaan Sila hubungi...


Call : 017-6403593
Whatsapp : 012-5073556
Nak tahu lebih lanjut mengenai hadiah semua sila rujuk facebook mereka ya 
Facebook Event : Miss Ratu Kebaya 
Location Map : Sungei Wang Plaza






iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve