Grab The Promo

PLAY IT K-POP BODY MIST BY PLAYBOY FRAGRANCES


 
PLAY IT K-POP BODY MIST BY PLAYBOY FRAGRANCES
 
Hai semua, cik iena nak kongsi dengan semua, Playboy Fragrances memperkenalkan Body Mist baru dengan wangian white floral fruity yang bakal menceriakan hidup anda menjadikan anda aktif dan ceria seperti kumpulan Gadis K-Pop :)
Play It K-Pop adalah wangian versi terbaru kepada Body Mist Collection oleh Playboy Fragrances iaitu  Play It Fresh, Play It Sweet dan Play It Chic.



PLAY IT K-POP BODY MIST BY PLAYBOY FRAGRANCES
 
Pertama kali cik iena bau terus jatuh cinta. Bukan setakat cik iena rakat pejabat pun sama tau . Harum satu office membuat yang lain-lain tanya perfume apakah itu?
Walaupun nampak macam budak budak je botol nya tapi serius sangat wangi . Officemate pun nak beli terus tau. Comel je botol Body Mist ni.

 
Body Mist ni comel je boleh muat dalam hand bag dan juga make-up pouch . Untuk pengetahuan make-up pouch yang cik iena pegang tu pun adalah dari Playboy juga . Comel kan Playboy make-up pouch ni, bercahaya gituw :)


 
 
 
 
 
 
Wangian Play It K-Pop ni adalah dari gabungan Mandarin, Lime, Cherry, Raspberry, Juicy Apple
Harga cuma RM6.90 untuk 100ml . Murah dan wangi tau . Anda boleh dapatkan di AEON, Tesco, AEON Big, Parkson dan mana-mana pasaraya besar yang lain.


PLAY IT K-POP BODY MIST BY PLAYBOY FRAGRANCES
PLAY IT K-POP BODY MIST BY PLAYBOY FRAGRANCES AND PLAYBOY MAKE UP POUCH
 
 
#playboyfragrance  #fragrance #bodymist
 


 






iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve