Grab The Promo

kazuki Coin : Mata Wang Masa Depan


kazuki Coin : Mata Wang Masa Depan

Apa itu Kazuki Coin ?


Kazuki Coin adalah salah satu Matawang Digital yang paling maju dalam pasaran sekarang. Kazuki Coin membawakan cara baru untuk melabur, cara baru untuk menggandakan dana, cara baru untuk mendapatkan keuntungan dan ini adalah pelaburan Matawang Digital Kazuki Coin.


kazuki Coin : Mata Wang Masa Depan


Pelaburan emas memang menguntungkan tetapi memakan masa. Perdagangan Forex terbukti berisiko besar. Pelaburan hartanah pula memerlukan modal yang besar. Oleh itu, dalam suasana pelaburan yang tidak menentu ini, kami menawarkan pilihan pelaburan yang mampu, kukuh, terbukti dan selamat serta berorientasikan keuntungan dalam bidang perlombongan Mata wang Digital Kazuki Coin.

Apa Itu Mata Wang Kriptografi?


Matawang kripto (atau matawangkripto) ialah asset digital yang direka untuk berfungsi sebagai medium pertukaran menggunakan kriptografi untuk menjamin transaksi dan mengawal penciptaan unit tambahan mata wang. Matawang kripto ialah subset mata wang alternatif, atau khusus untuk mata wang digital.

Kenapa Perlu Mengenali Wang Digital


  1. Mata wang kertas (paper money) bakal dihapuskan. Dunia telah mula berubah kearah penggunaan mata wang digital.
  2. Penggunaan Wang Digital lebih mudah, pantas dan menjimatkan.
  3. Menghapuskan orang tengah dalam transaksi pindahan wang.
  4. Tidak seperti mata wang kertas. Wang Digital kalis inflasi.
  5. Ekonomi kini dan akan datang berasaskan teknologi digital.
  6. Membuka peluang baru kepada perniagaan anda untuk terus berkembang.
  7. Model ekonomi konvensional sudah tidak lagi relevan kerana kebergantungan kepada kredit (hutang) dan pengumpulan dana untuk memulakan sesuatu projek.
  8. Kawalan kewangan anda adalah milik anda sepenuhnya.
  9. Perdagangan bebas tanpa sempadan.
  10. Transaksi Wang Digital adalah selamat dan telus.

Mata Wang Masa Depan




Mengapa Kazuki Coin dikatakan Mata Wang Masa Depan ?


Kazuki bakal menjadi matawang masa depan "future currency" yang terbaik di dunia kerana ia didatangkan dengan prasarana yang cukup untuk kemudahan. Ianya juga  merupakan aset digital yang Selamat, Dipercayai Dan Pantas serta Mempunyai Payment Gateway Tersendiri dan Tiada Pihak Ketiga.

Selamat, Dipercayai Dan Pantas

Setiap Transaksi Pemindahan Dan Penerimaan Kazuki Coin Dijamin Selamat. Dipercayai Ramai Pengguna Dan Sangat Pantas Iaitu Sepantas 1.8 Saat Sahaja Untuk Melengkapkan Transaksi.

Mempunyai Payment Gateway Tersendiri

KPay ialah Wallet Merangkap Pencair Kazuki Coin Yang Menggunakan Teknologi Terkini. KPay menjadikan Kazuki Coin Berbeza Daripada Mata Wang Kriptografi Yang Lain.

Tiada Pihak Ketiga

Tiada Keraguan. Pembelian Dan Penjualan Semula Kazuki Coin Hanya Melibatkan Pengguna Dan Pihak Syarikat Kazuki Coin Sahaja. Sama Sekali Tidak Melibatkan Pihak Ketiga. Semestinya Selamat dan Pantas.


kazuki Coin : Mata Wang Masa Depan


Ianya juga  dikatakan Mata Wang Masa Depan kerana pada masa akan datang Kazuki akan melancarkan "Exchanger" sendiri yang diberi nama K-Pay (Kazuki Payment). Di mana ia digunakan sebagai platform pembayaran tunai.

Pengguna tidak perlu bersusah payah untuk membuka akaun lain bagi mendapatkan kad debit (Visa/Master) untuk tujuan pengeluaran wang. Dengan menggunakan K-Pay, anda boleh mengeluarkan wang melalui mana-mana akaun bank tempatan tanpa perlu ada pihak ketiga yang menguruskannya lagi.

Selain daripada itu juga Caj perkhidmatan lebih murah iaitu serendah 2% (di Malaysia) dan urusan selesai juga dalam tempoh tidak sampai dua jam.


Untuk pengetahuan anda lagi , urusan Kazuki Coin adalah secara telus dan menyakinkan dimana segala urusan menggunakan kadar semasa. Maknanya urusan dibuat mengikut kadar nilai Kazuki dan matawang semasa pada waktu ini. Jadi, harga dan nilai Kazuki akan berubah-ubah pada setiap masa (tidak statik).

Kelebihan kazuki coin berbanding mata wang Kriptografi yang lain :

kazuki Coin : Mata Wang Masa Depan
  • Kazuki coin adalah versi baru satoshi (satoshi sub-version)
  • Kazuki coin menggunakan algorithm x11
  • Kazuki coin ada semua dalam satu (all-in-one)
  • Mempunyai blockchain sendiri
  • Mempunyai wallet sendiri
  • Mempunyai program melombong sendiri (cloud mining)
  • Mempunyai “pencair” sendiri (kpay as kazuki coin exchanger)





Untuk Maklumat Lanjut Sila Layari www.kazukicoin.net

Manakala untuk sebarang pertanyaan taip KC_NAMA_LOKASI  hantarakan ke talian hotline 01110943921 (WhatsApp)


















0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve