Grab The Promo

Lazada Online Revolution 2015



Berita baik untuk kaki shopping online Malaysia kerana pada hari ini iaitu 11 November 2015 Lazada mengadakan satu jualan besar-besaran dengan diskaun hebat di website Lazada Malaysia. Lazada Malaysia menjanjikan jualan yang lebih hebat dan lebih baik berbanding tahun sebelum ini.

Lazada  menawarkan harga rendah pada  lebih 30,000 produk! Terdapat pelbagai kategori yang ditawarkan potongan harga sehingga 80%. Jom klik link di bawah utuk mengetahui lebih lanjut senarai barangan yang di tawarkan. Anda pasti teruja . Yang pasti hari ni tentulah cik iena sudah membuat pembelian di Lazada . Nak tau cik iena beli apa baca sampai habis okay (^_~)






http://www.lazada.com.my/online-revolution/



Lazada Online Revolution
Lazada Online Revolution




Spin The Wheel Deal


Selain itu, terdapat juga satu peraduan ‘Spin The Wheel Deal’ yang mana kita mampu memenangi bauchar tunai sebanyak RM 500 setiap hari.



Spin The Wheel Deal
Spin The Wheel Deal


Facebook Lazada Malaysia juga ada lancarkan 1 game best iaitu “The Unlock Deals”. Dalam game ini anda dikehendaki untuk like facebook post game tersebut. Setiap produk ada jumlah like yang perlu di capai.

Apabila jumlah like yang dikehendaki telah di capai, Anda  boleh klik link tersebut dan beli dengan harga RM11. Ha macam mana ? Tertarik tak? Murah kan RM11 sahaja (^_~)

Anda boleh beli iPhone 6S dengan harga RM11 jika like pada post tersebut mencapai 11,000! Menarik kan? Boleh check link ini untuk join game best ni :

http://www.lazada.com.my/online-revolution-games/



unlock the deals
unlock the deals
 Kalau nak iphone 6S dengan harga RM11 jangan lupa unlock the deals tau. Semoga berjaya (^_~)


APA YANG MENARIK PERHATIAN CIK IENA



Ada beberapa produk yang mencuri perhatian cik iena iaitu :



1.  Samsung Galaxy Note 5 32GB (Black) 
2. Sharp 32" WXGA LED TV - LC32LE260M  




lazada online revolution

 3. Huawei Honor 7 16GB (Grey) + FREE Huawei Phone Cover worth RM88 ( Use Code: honor100 to get RM100 OFF for TODAY ONLY!)  

honor 7


Ada banyak lagi sebenarnya tapi cik iena tunjuk yang ni dulu okay . Diantara ketiga ni cik iena sudah pun memberli Honor 7 . Note 5 memenag menarik tetapi disebabkan kes cik iena di seluk saku tempohari cik iena terpaksa membeli handphone lain dalam budget yang sederhana .  Memandangkan Honor 7 ada ciri yang sama seperti HTC ONE M9+ cik iena tempohari  cik iena beli yang ni lah . harga pun murah. Yang beza ketara OS dan juga internal and external storage . Processor sama . Maka cik iena pilih beli Honor 7 memandangkan ia memenuhi budget kecemasan cik iena di bawah 2K dengan spec sekan sama HTC ONE M9+ yang berharga RM2599 . Menangis nak cari duit wooooo. Terima kasih pada kawan-kawan yang banyak tolong cik iena suggest beli handphone ape dalam budget yang diberikan . Kesemuanya cik iena ada list dan cik iena kaji dulu. Nanti cik iena update blog okay (^_~)

Buy Honor 7 at lazada
Alhamdulillah dah beli hp baru ikut budget kecemasan haha..okay tak sabar nak dapat hp baru






Jangan risau, bagi anda yang ingin shopping di Lazada Malaysia hari ini, disini cik iena ada sertakan
voucher khas untuk pembaca blog cik iena. RM30 OFF di setiap pembelian berjumlah RM120 dan
keatas. Voucher shopping ni hanya valid pada 11 November 2015 iaitu hari ini! So, jom shopping
sekarang. Hehe





voucher code yntuk pembaca blog
voucher code yntuk pembaca blog



So, apa tunggu lagi, jom kita shopping di Lazada Malaysia sekarang!
http://www.lazada.com.my/online-revolution/
[KLIK]

 

 






iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve