Grab The Promo

Lazada 5th Anniversary Sales


Tahun ini merupakan ulang tahun ke 5 Lazada . Pada 22 March 2017 sehingga 24 March 2017 Lazada  akan mengadakan "Online Revolution" bagi meraikan sambutan ulang tahun ke 5 Lazada .


Lazada 5th Anniversary Sales


"Online Revolition" ini diadakan pastinya bagi meraikan ulang tahun ke 5 Lazada  sebagai Platform beli-belah online terbesar dan platform beli-belah online yang mendapat kepercayaan Rakyat Malaysia khususnya. Sehingga kini ianya menjadi pilihan utama platform  beli-belah secara dalam talian rakyat Malaysia.

Lazada 5th Anniversary Sales


Selain itu ianya juga bagi menghargai pelanggan-pelanggan sedia ada Lazada serta bagi menarik lebih ramai rakyat Malaysia untuk membeli-belah secara dalam talian atau secara online di Lazada  samaada di website mahupun melalui Aplikasi Lazada.

Cik iena sudah semestinya pelanggan tetap yang sentiasa mengambil peluang untuk membeli secara onlina pada kempen Online Revolution dijalankan . Kebiasaannya pihak Lazada akan mengadakan Online Revolution besar-besaran pada sambutan ulang tahun kelahiran, tanggal 11.11 dan juga tanggal 12.12.

Seperti sebelum ini cik iena pasti tidak lepaskan peluang untuk membeli-belah ketika online revolution kerana harga yang ditawarkan adalah murah dan terdapat kod-kod voucher bagi produk terpilih.


Lazada 5th Anniversary Sales



Bersempena jualan ulang tahun ke 5 lazada kali ini pelbagai kempen menarik telah di buat, antaranya Secrect Party Password, Daily Brand Bonanza, PArty Games Arena, Surprise Holiday Giveaway, Profile Overlay, Facebook Event, Buy & Win.

Secrect Party Password


Untuk Secrect Party Password, Bermula 13 march sehingga 21 march anda dikehendaki melayari laman sosial yang telah di tetapkan untuk mengumpul kod rahsia yang akan di gabungkan untuk menjadi voucher code. Secrect code tersebut boleh di tebus semasa mega jualan ulang tahun lazada iaitu pada 22 hingga 24 march 2017.
Anda layak mendapat diskaun 20% (maksima RM20 diskaun)

Untuk kempen ini cik iena sendiri akui cik iena turut serta kerana cik iena merupakan pelanggan setia Lazada, sudah pasti cik iena suka kan voucher code. Alhamdulillah cik iena masih tidak terlepas untuk mendapatkan kod-kod rahsia tersebut setiap hari. Pada yang tertinggal anda boleh juga scroll semula update sehingga tarikh yang di maksudkan untuk mendapatkan kod rahsia tersebut.

Untuk kempen-kempen yang lain anda boleh lihat sendiri di Lazada Social Media

Baru-baru ini cik iena telah menerima Surprise Box dari lazada dimana di dalam box tersebut merupakan barangan-barangan yang terdapat di Lazada . Jom cik iena kongsikan video Unboxing tersebut . Dalam artikel seterusnya cik iena akan sertakan link-link di mana anda boleh dapatkan barangan tersebut.



Anda semua juga jangan lepaskan peluang untuk membeli-belah semasa jualan ulang tahun nanti
jom kita lihat apa yang menarik di  Lazada 5th Anniversary Sales




iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




2 comments:

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve