Grab The Promo

Bergaya Dengan Fesyen Muslimah Di Lazada Setiap Hujung Minggu



Dalam arus kemodenan ini industri fesyen semakin berkembang maju tidak terlepas juga industri fesyen Pakaian Muslimah. Jika dahulu tidak terdapat banyak fesyen muslimah yang dapat digayakan Berbeza pada masa kini terdapat pelbagai siri fesyen muslimah di seluruh dunia. Walaupun dalam zaman serba moden ini fesyen muslimah tetap mengekalkan kesopanan.

Weekend Bazaar  di Lazada


Weekend Bazaar di Lazada




Weekend Bazaar di Lazada


Terdapat banyak rangkaian butik dan juga E-commerce yang menawarkan pelbagai fesyen muslimah. Antaranya adalah Lazada. Untuk pengetahuan anda, setiap minggu Lazada mengadakan Weekend Bazaar di mana anda boleh menikmati jualan pada pakaian Fashion Muslimah termasuk tudung, blaus, dan jubah pada harga yang berpatutan!

Weekend Bazaar di Lazada

Weekend Bazaar di Lazada

Anda juga boleh mendapat baucar shipping RM16 jadi tidak perlu risau kos penghantaran!
Di Weekend Bazaar, anda boleh mencari hijab di bawah RM20, blus di bawah RM50, jubah di bawah RM80, jenama terpilih dan menikmati diskaun tambahan apabila anda membeli 2 item terpilih.
Jadi jangan lupa untuk check out Lazada setiap hujung minggu untuk melihat apa yang baru!

Weekend Bazaar di Lazada

Weekend Bazaar di Lazada

Weekend Bazaar di Lazada



Untuk pengetahuan anda Weekend bazaar di Lazada ini akan berlansung pada setiap hujung minggu iaitu jumaat, sabtu dan ahad. Jadi Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan harga istimesa semasa Weekend Bazaar di Lazada.



Jom terjah Weekend Bazaar



 










0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve