Grab The Promo
Showing posts with label food review. Show all posts
Showing posts with label food review. Show all posts

Warung Bunian Destinasi MakanTerbaik

Kepada anda yang inginkan suasana kampung yang indah ketika menikmati sarapan pagi anda seharusnya datang ke Warung Bunian yang terletak di Kampung Sungai Merab Kajang. Disini anda dapat rasakan suasana nyaman dikampung. Lokasi kedai yang terletak di kawasan berbukit. Anda akan dapat nikmati permandangan indah bukit bukau disini.

Warung Bunian
Warung Bunian

 


Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman
Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman

 

Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman

Warung bunian merupakan nama yang diberi oleh pelanggan untuk  warung tapak sulaiman kerana lokasinya yang tersorok. Bagi Cik iena memang kena dengan nama kerana lokasi kedai yang agak tersorok . Pertama kali Cik iena ke Warung bunian Cik iena sendiri terlepas kedai ni kerana lokasinya yang tersorok dan jalannya yang agak kecil. 


Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman
Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman

Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman
Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman

Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman
Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman

 




Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman
Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman
 

Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman

Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman
 

Review Warung Bunian


Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman
OOTD masa nak queue untuk order di Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman

Baru baru ini Cik iena berkesempatan bersarapan pagi di Warung bunian. Walaupun terpaksa beratur sehingga 40 minit untuk order makanan cik iena rasakan penantian ini sangat berbaloi dengan rasa masakan yang cik iena makan. Untuk pengetahuan ini merupakan kali kedua Cik iena kesini akan tetapi ini merupakan kali pertama Cik iena makan disini.

 

Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman
OOTD selepas selesai makan di Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman

 

Kali pertama cik iena hadir lebih kurang setahun lepas namun ketika itu kedai tidak buka .Kali pertama hadir, dua kali pusing untuk cari kedai. Jadi kali kedua hadir kami tidak sesat kerana pernah datang kedai ni sebelum ni. Walaupun rasa macam salah jalan , rasa macam sesat. Betul ke jalan ni sebab jalan kecil. Tapi disebabkan pernah sesat disini masa cari kedai ni jadi kami yakin dan teruskan ke destinasi.


Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman
Norma dan peah di Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman

Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman
Cik iena sarapan pagi di Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman

Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman
Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman

 

Alhamdulillah rezeki kami dapat parking senang. Sejujurnya susah untuk cari parking dengan lokasi kedai di tepi bukit dengan keadaan jalan yang kecil yang hanya boleh lalu kereta utntuk satu haluan sahaja. kalau terserempak memang kene ketepi. 

 

Layanan Pekerja yang bagus dari Warung Bunian

Secara keseluruhan pekerja mereka memang terbaik dan bagus. Dari proses pesanan sehingga dapat makanan memang mudah. Masa nak pesan pun pekerja yang jaga cashier memang pandai layan pelanggan, iena tanya menu apa dia sebut semua menu dan dia cadangkan menu yang selalu orang pesan.


Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman
Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman

 

Jadi menu lain Cik iena tak ingatlah sebab kedai ni takde buku menu yang cik iena perasan. So cik iena tak boleh nak ambil gambar menu dan bagi tau menu apa yang ada. Sebab tu Cik iena bertanya pada cashier.

 

Bayar QR Pay Lebih Mudah

Walaupun kedainya terletak diceruk kampung dengan dekorasi kedai yang masih mengekalkan gaya warung yang klasik namun kaedah pembayaran sudah moden ya. Anda tak perlu risau jika tak cukup cash. Boleh bayar menggunakan QR pay.

 

Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman
Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman
 

 

40 Minit beratur Pesan Makanan di Warung Bunian

Masa yang diambil untuk beratur sehingga tiba giliran memesan makanan adalah 40 minit semasa kedatangan Cik iena. Walaupun beratur panjang tapi suasana keindahan kampung ditepi bukit ini semamngnya akan buat anda leka dengan keindahan alam, dengan view bukit bukau yang cantik .


Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman
Menu yang kami order di Warung Bunian atau Warung tapak Sulaiman


20 Minit makanan siap

Selepas 20 minit, makanan pun siap . Jadi lebih kurang 1 jam dari beratur untuk pesan makanan sehingga makanan siap dihidang. Alhamdulillah walaupun 1 jam menunggu , bila dapat makanan memang tidak mengecewakan. Rasa masakan sedap dan memang Cik iena sangat recomend dekat kawan kawan cik iena.

Nasi Lemak telur Bungkus

 

Nasi Lemak telur Bungkus Warung Bunian
Nasi Lemak telur Bungkus Warung Bunian
Nasi Lemak telur Bungkus merupakan menu yang famous di Warung Bunian. Rasa nasi lemak dia memang sedap cukup lemak, masin. Cukup rasa lemak nasi lemak nya. Telur bungkus nya rasa sedikit manis manis pedas melengkapkan lagi rasa nasi lemak tersebut. Walaupun dimakan tanpa sambal ianya cukup lazat dang sangat menyelerakan.
 
Sambal dia bagi Cik iena biasa biasa tapi portion sambal yang dia bagi memang banyak jika dibandingkan dengan kedai lain, sambal nasi lemak mereka bagi sedikit sahaja. Berbeza dengan warung bunian , sambal nya agak banyak. Sambal pula tak pedas sangat. Just nice untuk Cik iena yang tak makan pedas.
 
Terdapat 3 pilihan nasi lemak telur bungkus iaitu 
  • Nasi lemak telur bungkus biasa 
  • Nasi lemak telur bungkus Ayam Goreng
  • Nasi lemak telur bungkus Sambal Sotong


Nasi Lemak telur Bungkus Warung Bunian
 
Untuk Nasi lemak telur bungkus ayam goreng. Ayam goreng dia memang cukup rasa.Walupun makan bahagian isi. Tetap berasa perapan ayam. Ayam tak kering lah orang kata. Juicy.
 
Untuk  Nasi lemak telur bungkus Sambal Sotong pula mereka gunakan sotong plastik. Cik iena panggil sotong plastik. Untuk sambal ni rasa biasa biasa je. Tapi bila makan dengan telur bungkus yang menyaluti nasi lemak yang berlemak cukup rasa tu memang sedap sangat sangat.

Rating Nasi Lemak Telur Bungkus 

10/10

 

Roti Jiwa Kacau

Antara menu yang anda wajib cuba selain nasi lemak telur bungkus. Roti Jiwa kacau memang buat jiwa iena kacau sebab teringatkan keenakan Roti Jiwa kacau ni. Untuk pengetahuan Roti Jiwa Kacau merupakan roti canai yang dicarik dan digaul bersama telur kemudian di masak kembali seperti roti canai.


 

Roti Jiwa Kacau Warung Bunian
Roti Jiwa Kacau Warung Bunian


Sejujurnya gigitan pertama cukup membuat anda jatuh cinta dengan menu roti jiwa kacau. Gigitan pertama rasa manis manis pedas yang enak. Kalau makan tanpa kuah kari pun sudah memadai dan sudah cukup enak untuk dinikmati. Kuah karinya pula agak manis buat cik iena. jadi cik iena lebih gemar makan roti jiwa kacau sahaja tanpa kari. Cik iena ni tak minat sangat kari. 

 

Roti Jiwa Kacau Warung Bunian
Roti Jiwa Kacau Warung Bunian

Rating Roti Jiwa Kacau

10/10

 

Rating Keseluruhan

Cik iena bagi rating berdasarkan menu yang Cik iena cuba sahaja. Cik iena cuba menu Nasi Lemak Telur bungkus ayam goreng , nasi lemak telur bungkus sambal sotong, roti jiwa kacau, teh tarik, kopi panas dan neslo . Kesemua manu yang dicuba sangat menepati citarasa Cik iena. Jadi cik iena bagi 10/10

 

VLOG SARAPAN PAGI DI WARUNG BUNIAN



 

Waktu Operasi Warung Bunian

7.30 am hingga 11.00 am 

Hubungi/Tempahan: 017-3812246

Alamat : No.80 A,  Jalan Jamaludin, Kampung Sungai Merab, 43000 Kajang, Selangor

FAcebook : https://www.facebook.com/KedaiMakanTapakSulaimanDesaPutraKajangPutrajaya/


Bufet Ramadan The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan


Bufet Ramadan The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan

Buffet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya


Selamat Berpuasa semua !  Pejam celik pejam celik  sudah tahun ke 3 kita menyambut ramadan dalam suasana pandemik covid-19. Bulan Ramadan adalah bulan yang penuh barakah yang mana pada bulan inilah seluruh umat Islam berlumba-lumba untuk meraih pahala bukan sahaja dengan berpuasa malah amalan-amalan sunat yang lain.


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand

 

Selain daripada menunaikan ibadat pada Ramadhan ini, tidak ketinggalan juga kemeriahan Buffet Ramadhan yang memang menjadi alternatif untuk umat Islam berbuka bersama ahli keluarga dan sahabat selain daripada berbuka di rumah, kedai makan dan membeli juadah di bazar Ramadhan.


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand

 

Kedatangan bulan Ramadan sering dinanti-nantikan terutamanya dalam kalangan para peniaga kerana bulan inilah melimpah ruahnya rezeki bagi mereka. Bulan ramadhan memang tidak dapat dipisahkan dengan lambakan Bufet-bufet ramadan oleh pengusaha restoran mahupun hotel . Ramai juga ahli perniagaan yang menggunakan peluang Buffet Ramadhan ini untuk bersedekah menjamu anak-anak yatim. 


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand

 

Ramadan kali ini, Industri kulinari kita telah bergiat aktif semula dengan menawarkan bufet ramadan yang senantiasa dinanti nantikan setiap tahun pada bulan ramadan.Kebanyakan Hotel dan Restauran kembali menawarkan servis ini dimana sebelum ini hanya sebahagian Hotel dan Restauran  sahaja yang menawarkan bufet ramadan dengan sop ketat yang telah ditetapkan.

 


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand

 

Tahun 2022 The Everly Putrajaya Hotel masih mengekalkan konsep yang sama pada tahun 2020 dan 2021 iaitu Bertemakan Rasa Dua Sempadan. Anda boleh nikmati juadah tradisi dua sempadan yang menggabungkan citarasa unik negara thailand dan rasa masakan tradisi malaysia di The Everly Putrajaya.


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand

 

 

Rasa Dua Sempadan di The Everly Putrajaya


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand

Rasa Dua Sempadan menampilkan masakan ala-ala Thai Cuisine tetapi masih mengekalkan citarasa melayu  . Memang sangat unik rasa masakan Malay Cuisine dan Thai Cuisine yang digabungkan dalam menu yang ada. Ditambah lagi dengan menu masakan melayu tradisi yang sentiasa menjadi kegemaran rakyat Malaysia.

Aurora Busker.
Photo Credit To Aurora Busker | https://www.instagram.com/aurorabusker/

 

Kemeriahan bufet ramadan disini lebih hangat dengan kehadiran Aurora Busker. Disini sambil anda menikmati hidangan berbuka puasa yang enak enak, anda juga akan dihiburkan persembahan secara lansung dari Aurora Busker . Menariknya lagi di The Everly Putrajaya anda juga boleh membuat permintaan lagu lagu kegemaran anda dimainkan oleh Aurora Buskers . Pastinya pengalaman berbuka puasa anda disini menjanjikan pengalaman buka puasa yang terindah buat anda . 


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Selain menawarkan aneka masakan yang enak dengan dihiburkan dengan persembahan dari Aurora Busker, terdapat kemudahan surau bagi memudahkan kita untuk solat Maghrib atau Isyak .Lokasi tandas yang  berhampiran juga amat memudahkan  . Tempat letak kereta hotel yang berbumbung juga amat membantu tambahan lagi bulan ramadan kali ini cuaca agak kurang baik. Dewan makan yang berpenghawa dingin dan pelayan hotel yang sedia membantu anda.


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand



Berikut adalah beberapa menu yang terdapat di Buffet Ramadhan 2022 di The Everly Hotel Putrajaya. Cik iena sampai dah waktu berbuka jadi maafkan saya gambar makanan yang dah berusik.


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand

 

 

Harga Buffet Ramadhan 2022 : The Everly Putrajaya


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Dengan menawarkan lebih 100 hidangan tradisional melayu, The Everly menawarkan harga sebanyak  RM108 nett bagi setiap orang dewasa dan RM54 nett bagi kanak-kanak berumur bawah 6 tahun dan warga emas berusia 60 tahun ke atas.

Bufet akan dihidangkan antara 5:30 malam dan 9:30 malam.Selain daripada itu, The Everly Putrajaya juga menganjurkan majlis peribadi untuk Makan Malam Buka Puasa di Bilik Banquet mereka. Jadi kepada anda yang ingin menganjurkan majlis berbuka puasa bersama untuk Syarikat anda, anda juga boleh mengadakannya di The Everly Putrajaya kerana terdapat bilik khas buat anda dan teman .


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand





Gambar Buffet Ramadhan 2022 di The Everly Putrajaya

 


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand 



Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand



Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand

Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand

Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand

 

Tempahan Buffet Ramadhan 2022 : The Everly Putrajaya


Date : 4 April 2022 hingga 28 April 2022
5:30 pm to 9.30 pm

Harga : RM108 adult             
             RM54 Kanak2

Untuk tempahan, call atau whatsapp
018-970 4484
017-642 7387
016-225 0798
014-950 2624
017-618 6075
018-371 0570

Atau Hotel general line di 03-8892 2929
Email : sales.tep@theeverlygroup.com
reservation.tep@theeverlygroup.com


Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand
Bufet Ramadan 2022 The Everly Putrajaya | Rasa Dua Sempadan Malaysia Thailand

 

 VLOG BERBUKA PUASA DI THE EVERLY PUTRAJAYA



 

Untuk Maklumat Lanjut




Untuk  promosi istimewa bagi pakej bilik Ramadan , sila hubungi 03-88922929 atau e-mel kepada reservation.tep@theeverlygroup.com untuk maklumat lanjut.



 


Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve