Grab The Promo

Calamansi & Seven Up + Donut + Cucur = NyYuUuuMMmMMmyy

Terase lapo la plak ptg nie..
turun bawah g kedai beli kuih td..
dh alang2 turun beli kuih..
beli la jgak bhn2 tuh wat air calamansi & sprite..
tp malangnyer sprite xder
hehe xper nak jugak calamansi..
xder sprite 7 up pun jadik la..
yeahhhhhhh rase nyer same..
sungguh enak sekali...

Calamansi & Seven Up

haha sila abaikan cawan yg tak comel nie..

Bahan-Bahan Calamansi & Seven Up

*1 Tin Seven Up
*3 biji asam masin
*2 Biji Limau kasturi yg gemok2 (kalau limau nye kecik..lebeh kan la eyy)

Mudah jerk...
Sangat sedapp..
i Like it bebeh..nyummmYyy


huhu senang jer kn
minum air nie sambil makan donut n cucur ape tah..
cucur bawang kot..banyak bawang jek..


lalallaaa
Papaiii...nk mamam




Calamansi & Sprite



Calamansi & Sprite..
yeahhh sayer suke air ini..
sangat sedap!!!
Pagi Td Breakfirst kat DOME KLCC..
Minum air Calamansi & Sprite..
sangat suke akan rasanyer yg masam ...
NaK Try Buat Ler..
Sebelum Try wat tu g jumper Dr.Google dlu
cari ape maksud Calamansi..
hahaha tak tau menatang ape tu sebenarnyer
bru first time dgr ..
Klu tgk dr kandungan air yg d minum tu ramuan nyer
Limau kasturi,sprite n asam masin..
tapi cam nak tau gak ape tu calamansi..
yeahhhh cari punyer carik..
nk tau tak ape calamansi tu...


|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|


|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|


|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|


|

|

|

|

|

|

|

V













haha Limau Kasturi rupernyer...
Meh Bace sini

So balik ni nak buat air nie..

Harap2 sedap lh cm minum kt dome..

Ouhh Gambo kt dome td kt kamera digital lorr..kabel xbwk..

so layan kn ajer gambo dr google yer...


Epilog Syurga Cinta Episod Pertama

Yeahhh
iena x sabar arini nk nengok epilog syurga cinta episod pertama..
hehe nk nengok mia sebenarnyer..
rindu mia comel blakon..
Korang2 yg minat mia..jgn luper nantikan kemunculan semula mia sara nasuha dalam epilog syurga cinta dalam slot akasia tv3 setiap isnin hingga kamis pkul 6.30 ptg hingga 7.30 ptg
;)


Citer ni diadaptasikan daripada filem syurga cinta..
jom bace sinopsis sket..maner lh tau ade yg x penah nengok citer syurga cinta kn..



Irham, berusia lewat 20-an anak kepada pasangan Tan Sri Zakaria dan Pn Sri Mahani telah membesar di luar negara sejak berumur 12 tahun lagi. Dia telah bersekolah dan bekerja di sana untuk beberapa tahun dan pulang ke Malaysia kerana perlu mengambil alih syarikat milik keluarganya.

Kerana terlalu lama di luar negara, cara dan gaya hidupnya tidak ubah seperti orang barat. Sekembalinya ke Malaysia, Irham telah bertemu dengan rakan-rakan lamanya ketika belajar di luar negara iaitu Zainal dan Alex yang sangat mengenali hati budi Irham. Irham sememangnya seorang lelaki yang handal memikat gadis yang diinginkannya. Alex dan Zainal sering kalah jika bertaruh.

Bagi memastikan Irham kalah, mereka mencabar Irham memikat gadis bertudung kerana mereka tahu Irham tidak menyukai gadis sebegini. Gadis tersebut adalah Syuhadah, seorang gadis moden namun masih mempertahankan nilai-nilai sebagai seorang muslimah sejati. Dia merupakan anak yatim dan dijaga oleh datuknya sejak dari kecil.

Walaupun hidup mewah namun dia tetap dididik dengan didikan agama yang cukup. Irham melakukan pelbagai cara untuk memikat Syuhadah yang secara kebetulan merupakan guru agama di sekolah adik angkatnya iaitu Ikmal. Hubungan Irham dan Ikmal yang tidak begitu baik sebelum ini menjadi lebih baik apabila Irham memerlukan bantuan Ikmal dalam menjayakan ’misi’nya.



Melihat ’ketulusan’ Irham yang berpura-pura mendalami ajaran Islam, hati Syuhadah terbuka untuk menerima Irham sebagai kawan dan dalam tempoh berkawan dalam diam-diam wujudnya perasaan kasih dan sayang. Irham pula sedikit sebanyak dibimbing oleh Syuhadah sehinggakan dalam tempoh sebulan tanpa dia sedari dia telah melaksanakan tanggungjawabnya sebagai seorang Muslim dan dia merasa selesa dan tanpa disedari telah menunaikan tanggungjawab sebagai orang Islam seperti mendirikan solat.

Namun tempoh sebulan telah pun tamat dan Irham perlu berjumpa dengan Zainal dan Alex bagi menunaikan janjinya dengan membawa Syuhadah. Di depan Zainal dan Alex Irham telah berterus-terang kepada Syuhadah bahawa dia cuma ”suka-suka” dan bukannya benar-benar jatuh cinta kepada Syuhadah. Syuhadah yang mendengar pengakuan itu benar-benar kecewa.

Sudahlah dia susah untuk menerima cinta dari seorang lelaki kini lain pula jadinya. Syuhadah telah membawa diri pulang ke kampung. Irham menang pertaruhan tetapi dia gagal menafikan perasaannya yang sebenar terhadap Syuhadah.



iena : menanti kol 6 nk balik kojer..
haha..6.30 tgk mia


Kredit to http://ohmalaysia.com

Kembali Muda 10 Tahun





Morning sumer..
yeahhh arini tak tido..
haha knp x tido sb smlm terlebey tido..
adehh pening2 minum nescafe bnyk..
enggak boley tido..
haha berbalik pd tajuk entry ni..
terasa kembali muda 10 tahun..
haha apekah maksud owner blog yg dh kepeningan tidak boley melelapkan mata ini..
lalalaaaa
ptg ahad kuar jln2..
tetibe lak berubah fashion..
entah angin aper tah..
angin terlebey tido kot smp weng2..
dr sabtu asyik mkn tdo jer kn..
yeahh jom nengok pic sayer yg sayer rase mude 10 thn..
wawawaaaaaa now umo da 25 thn...
agak tua la utk mengenakan style d bawah ini..
tetapi ade ku kesah.
lalalaaaaaaa yg penting confident..
skali skala...lalalaaaaaa
dh ready!!!



|

|

|

|

|

|

|

|

|

|


|

|

|

|

|


|

|

|

|

|


|

|

|

|

|


|

|

|

|

|


|

|

|

|

|


|

|

|

|

|

V

kanak2 ribena..alala cam dak kecik pki reben atas kepala..weng2 iena nie



huhu kiut cm dak 15 thn tak..
dan dan je cm dak 15 thn..
umo da 25 dh..
ayoyoooo i dah tua u..
huhu..
ape2 aje lah iena nie kn..




wahh..encik ismail mengetawakan sayer



haha kene senyum paksa



opss da xder pic..
en ismail tak suke bergambo..
klu kua dgn dia x ley nk snap pic slalu..
nanti dia perli..
nGee~~~

okeh2
dah nk subuh tp mate ni x bley lelap jgak..
pale da pening da..
;)

KARNIVAL AMPANG JAYA 2010 


This is Sticky Mood Entry ( sticky mood until 1 ogos 2010 )..Please Scrolldown To Read Latest Entry :)












KARNIVAL AMPANG JAYA 2010 



Tarikh : 30hb - 31hb Julai dan 1hb Ogos 2010

Masa : 9.00 pagi - 11.00 malam

Tempat : Padang Perbandaran, Pandan Indah



Pelbagai Pameran, Gerai Jualan, Persembahan, 'Live' Bola sepak dan Aktiviti Sukan yang Menarik disediakan. Orang ramai dijemput hadir.

Untuk tempahan tapak pameran dan gerai jualan sila hubungi : 03-42803944 (Jabatan Pelesenan)

 

 


 

Wahh saper2 yang berminat nak berniaga pada karnival tu nanti blh lh hubungi urusetia karnival skrg eyy..

meriah pandan indah nanti

;)

Credit to bernama radio(terdengar news ni kt bernama radio terus cari kt mpaj.gov.my)

Source from : http://www.mpaj.gov.my

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve