Score A at Sek.Men.Agama Bestari Subang Jaya

Salam to all bloggers n readers
;)
Sabtu lepas iena terlibat dalam penjualan produk pendidikan
web education portal - SCORE A dekat Sek.Men Agama Bestari Subang Jaya..
Pengalaman pertama iena melibatkan diri dalam aktiviti penjualan produk Score A..
wOopS.. jual produk je tau..
bukan wat network..jgn salah sangka pulak..
Macam2 pengalaman yg iena dapat.
Memang menyeronokkan walaupun ade jgak rejection yg iena dpt dari parents budak2 ni..
Tapi itu sume iena jadikan pengajaran untuk lebih maju kehadapan.
Bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian.
Mungkin ade parents ingat kami nk jual network..
Salah tanggapan mereka tu..
kami sama sekali tidak menjual network pada ketika itu..
Kami cume ingin membantu para pelajar dengan memperkenalkan kepada para pelajar dan parents tentang
Portal pendidikan yg dapat membantu mempertingkatkan prestasi pelajar.
Kami juga membuat demo untuk para pelajar menggunakan sistem ini.
Banyak reaksi positif yang kami terima daripada pelajar..
uhuuu tapi kalau nk beli sistem ni kene lah persetujuan parents kan..
disebabkan sekolah tu sekolah asrama..ramai jugak parents yg tak dpt dtg
jadi kami hanya menerangkan kepada pelajar dgn harapan pelajar tersebut dapat memberi info ini kepada keluarga mereka
;)
uhuuu kami sentiasa menanti panggilan anda..
jgn luper call yer adek2 ku sayang..

Untuk keterangan lanjut mengenai produk ni boleh lah bertanya kepada Pn Melia
sb iena nie budak baru belajar..
masih tak cukup ilmu didade..
tp kalau nk tny kt iena pown boley..
Tp kalau tanye kt my idol ->Pn Melia..uhuu penerangan nyer lebih jelas n mantap
(iena : suke tgk cara2 dia bg penerangan..TERBAEK !!..haha luper nk record video..len kali mau record video)
;)
H/P : 012 6414057
EMAIL : mellymasram@yahoo.com

jom layan gambar2 yg sempat iena ambik


























































haha menyempat jer amek gambo sndri









uhuu penatnyer..berpeluh n berminyak muker sayerrr



uhuuu jom layan aksi gewdik pemilik blog



















OppSss sekian entry utk saat n detik ini..
huhu bunyik cam ade entry lg jek
;)












JIKA RAJIN..SILA KLICK..









0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve