Tolong....... Tolong !!!!


Tolong jangan bunuh sayaaa...












haha iena dh takder keje lah tu..
sebenarnyer nk amek gambo bnyk lg wat mcm kene culik la..
tp tak boleh ler..anak buah iena menangis
dia sayang mummy dia nie ha...
dia ingt budak2 nie betul2 nak bunuh mummy dia..
menjerit2 kat depan tu.. "Lepaskan lah mummy lepaskanlah mummy" ayoyoyooo piera ni kacau btl ler..
terpakse lh bukak kang tak pasal2 demam si budak piera tu menjerit2..
nie lah entry permulaan sebagai pembuka untuk entry2 yg bakal menyusul..
huhu pasni wt entry ler pasal ujung minggu d dusun durian
uhuuuuu

Location : Dusun Sg Hijau,Hulu Rening,Btg Kali
date : 26 JUNE 2010 (Sabtu)
Current mood : sangat penat..sorry gambo takde keterangan..layan kan ajerlaa..
nti bile free akan d update


0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog