Masalah Parking Lagi !!

Ouhh tgk tajuk entry iena tuh..
masalah parking lg..
now tgh mood sangat2 marah..
geram betul ahh dgn org yg x paham bahasa..
arini iena balik keje lmbt..
dlm kol lapan lebih rase nye smp umh..
tgk2 ade keter parking tmpt bese kt dpn umh yg iena parking tuh..
adehh da ler umah kosong tu dh ader penghuni..
kereta nye plak dua..so da x ley nk menumpang parking..
terpaksa lah parking jauh...
dkt padang nun ha..
jauh la nk berjalan..
risau gak dlm ati nie..
yerla kot2 ni tmpt org len parking ke
kiter parking situ mesti dia marah kn..
kiter ni pun ha ade hati dan perasaan..
takot..risau parking kt tempat org..
tp org tuh buat selamber badak jerk..
iena malas la nk naik bilik nun d atas tgkt 3..
lepak kt ruang tamu jerk nk tgu keter ni blah..
tak blah2 jugak..
keter ni dtg nye dr umah kosong yg dh berpenghuni tu..
kami kuarkan lah notis...
siap paku kat pokok n letak kat keter dia lgi..
masa nk paku kn kt pokok n letak notis kat keter rase nyer org umah tu tgk jerk..
wat dunno jerk dorang



huhu ini adalah peralatan2 yg d gunakan..lalalalala



hurmmm bengang tul lah..
dorang wat dunno jerk
tau la umah kami ni buruk..
hahaha..
ala ni umah sewa jerk
dah tuan umah tanak renovate umah..
nk wt cmner kn..
duduk jer ah umah tu
asalkn ade umh nk d sewa kn..
mentang2 ler umah kami buruk..
ingt kami x der kereta lh tu..


hah siap paku pon..
lalallaaaaaa

inilah kereta yg mengambil tmpt parking ku

hahaha maap la yer terpakse tunjuk no plat
lalalal jgn marah tuan keter yer..
kamu x bg salam..
ape ler salah nye dh nmpk kami dok kepoh2 dpn umah tu citer pasal parking..
korang kuar la g tau tumpang parking kejap yer..
tak pe lah kiter paham la..
kot2 ade wt kenduri doa selamat ker..
yerla org bru masuk umh kn mesti ade wat kenduri..
uhuhu iena pakai agak jerk la kenduri ni sb depan umah jiran sebelah pon dia parking jugak..
pakcik tu letak teksi dia pon jauh..
tp mungkin lah pakcik tu baik..
kami ni agak hot ler jugakkk
umh kami ade 3 keter nk parking
paham2 la..
kalau nk tumpang pon g tau ler
mcm jiran sebelah wat kenduri siket..
dia inform..sb tetamu mungkin akan parking umah kiter..
so utk satu ari tu kiter paham la..
parking jauh xper la..
ade la toleransi nyer kn
ini tidakkkk..wat bodoh jerk
wlu pn dh nmpk kami kecoh sibuk citer pasal parking kt depan umah..
nk tebang pokok ini lah..
nak pasang simen pebenda segala macam la
dorang tgk jerk..
haishhhh sgt geram..
hahhh ni keter org tu..


hurmmm..
da bia lama gak
xde respon..
alahaiii agaknyer mesti dlm ati dorang kate
hek eleh kerek tol la kete dua je nk makan space beso mane ker.
hurmmm..
housemate iena pon parking keter masuk dlm sket..
betul2 himpit buntut keter housemate lg sorang yg parking dlm..
pastu iena amek keter iena letak melintang belakang keter housemate dgn keter org d atas tuh..
ahahaha nk inform kami ade tiga kereta okehhhhh





jgn ingt umah buruk x der kereta..
adehhhh panas nye ati nie..
iena tgu laaa kt bwh nie smp dorang kuar..
nk move parking kn..
hurmm ni bru jerk kol 11 dia kuar..
tu pun budak lelaki tuh menjeling tak ingat dunie..
time tu iena kt dpn pintu umh tgh borak2 dgn housemate..
iena nmpk ahh dia menjeling..
hek elehh da parking tempat org nk menjeling2 pulak..
kamu kn baru pindah..jgn lah nk menjeling2..
dh parking dpn umh org...pastu da nmpk wat taktau je...tentu lh org marah
harap maaf la yer jika kamu terbace.
ini adalah luahan perasaan sayer
ahahahhaaaa....



0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve