Anak ke?


Anak ke nie?
ehh bukan nie adik..
glurppp..
makcik tu pun nmpk mcm pelik je..
alkisahnye minggu lepas cik iena g hulu bernam berubat adek cik iena yg
bahu nye patah..
cik iena dtg dgn adek ,mak n abah..
makcik tu tgk cik iena duk dukung & main dgn baby
dia tny la anak ke?
opssss cik iena pon terkedu gak nk jwb

nie adek..
hihihihi yer lorh dia tgk mak n abah cm dh tue kn kn..
tibe2 ade baby..
actually nie adik tiri iena
abah cik iena kawen dua..
hak hak hak..
sabo je la

Nk wt cane kn lelaki kn kuota nye 4..
redha je la wlupn pd hakikatnye hati ni agak sakit dgn semua nie..
sgt sedih melihat mak sendiri sedih..
bukan senang hidup bermadu nie tau..
nama je madu...tp cm hempedu..
lagi2 bini mude tu betul2 muda
muda dr cik iena..
hahahahha
kelas bapak gue berbini mude dr anak nye
lalalallalalalaaaaaaa


ape2 pon cik iena sgt berbangga dgn mak cik iena..
beliau adalah IBU TERBAIK DI DUNIA..
jarang kite dgr mak tiri yg baik dgn anak tiri 
yg suka bwk anak tiri jalan2..
MAK saya adalah IBU TIRI TERSEBUT..
mak sgt baik hati

pd mulanye kami adek beradik mmg tak suke dgn adek tiri
tp d sebabkan mak selalu nasihat
terima lah adik tiri korang nie mcm adek korang sndri
dia kecik lg..tak tau ape..
jangan sama kn dia dgn org lain..

hurmmm smp mcm tu skali tau
disebabkan kami menghormati mak..
lama2 kami dh blh terima  kehadiran adik tiri ni..
dgn mak tiri pn okay la
tp cukup pantang datuk nenek moyang cik iena kalau mak tiri buat mak cik iena nangis
mmg nk kene la...
dgn bapak2 cik iena skali kene...
hati nie sgt sensitif bile puan ibunda disakiti T__T
Org ckp ape yg kite ckp tu satu doa..
kalau ape yg kite nyanyi tu same mcm ape yg kite ckp jgak la kn..
dlu cik iena suke sgt nyanyi lagu Ayahku kawin lg..L.Ramlee

"Ayahku kahwin lagi
Dengan sidara jelita
Riang rasa hatinya
Mendapat isteri yang muda

Tapi ku sedih sekali
Kenang ibu yang ku kasihi
"

hahah tettttttttt AWAS korang jgn la kerap nyanyi lagu nie
kang jd plak cm cik iena ni kang
betul2 ayah ku kawen lg..

tp kalau dah takdir tu nk wt cmner kn
benda nk jd jadi  juge
hanya mampu berserah

semoga puan ibunda tabah mengahadapi segala dugaan yg mendatang
MAKKK !!
KAK NGAH SAYANG MAK
MUAHhhhhh



0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve