Grab The Promo

SOY KOLLAGEN DAN VITAMIN C BANTU KULIT TEGANG

Collagen + Vitamin C sesuai untuk golongan berusian 30-an.
Kulit lesu, kering dan tiada tanda keanjalan pada wajah menunjukkan berkurangnya penghasilan semula jadi kolagen. Seiring peningkatan usia terutama mereka yang menjangkau usia 30-an, otot semakin lemah, tulang kehilangan kalsium bahkan penuaan mengisi tempatnya. Kepentingan kologen amat ketara kerana ia terdapat diseluruh badan termasuk kulit, otot dan tulang sehingga ada yang menyifatkannya sebagai "batu-bata" yang menjadi asas kulit, otot, tulang serta rangka yang sihat.

Orang asia amat mementingkan struktur kulit putih, cantik dan menarik. Pemutih turut menjadi elemen penting dalam penghasilan produk. Cuaca yang agak panas juga membuatkan kita sering memikirkan produk yang mampu menjadikan kulit kekal putih. Selain itu, ia menitik beratkan soal pengurangan kedut pada kulit, oleh itu amalan berterusan dengan meminum kolagen soya akan membantu mengurangkan garis halus yang menghiasi muka, mata, leher dan tempat tertentu. Disamping penghalusan kulit, kombinasi vitamin C membantu mencantikkan rambut, kuku serta menghilangkan pigmentasi pada kulit.

Tubuh yang sihat bukan bersandarkan kepada minuman produk kesihatan semata-mata. Gabungan minuman berkenaan bersama aspek penjagaan kesihatan yang lain termasuk amalan pemakanan seimbang, minum air dan rehat mencukupi disamping aktiviti riadah bakal membawa perubahan diri termasuk memperoleh bentuk badan bersesuaian.




Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)


2 comments:

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve