Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Thursday, December 19, 2013

Nota untuk ibu


"Ibu,kalau ibu nak tahu kakak nak pergi balik kampong makngah iena.. "
kak ila wassap iena pic nie, alaaa comelnye anak buah makngah iena
sweet betol..
anis rindu makngah yer..

tak per la ibu ade hal tak dpt ikut..
nanti lain kali anis ikut makngah balik kampung yer

Anis nie cucu sedara kepada maksue cik iena (cucu sedara sebelah husband)
tapi kami sgt rapat

hihi ayah n mak nye pon cakap 
anis ni tak lekang2 sebut nama makngah iena kat rumah

eheee dr kecik lagi cik iena nie cepat close dgn budak2
anak2 maksue masu cuti sekolah pon cik iena jaga
anak2 pakcik yg laen

haha siap kene booking lg..
cuti sekolah je sape cepat booking 
situ lah cik iena pergi

budak2 nie kalau da suke kt kite mmg de akan ngikut je kemane kite pergi kan..
hihi tu yg anis tak nak berenggang dgn makngah tuh

makngah suke layan anis
(^_~)

okies pencuci mata
pic makngah iena with anis comel :)








 hihi
sekian utk ari ini 
(^_~)








Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)

1 comment:

UBER PROMO CODE - IENA

UBER PROMO CODE - IENA