Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Tuesday, June 16, 2015

OST DIA ISTERI LUAR BIASA



DIA ISTERI LUAR BIASA

Lagu tema bagi UTAMA drama Dia Isteri Luar Biasa adalah Potret nyanyian Akim & The Magistrate. Disamping itu terdapat juga lagu lain yang menghiasi drama tersebut antaranya lagu nyanyian syukri yahya dan nur fathia iaitu Tak Pernah  dan lagu Kau Terindah nyanyian Aliando. Drama Dia Isteri Luar Biasa diadaptasi dari novel Dia Isteri Luar Biasa hasil karya Umie Nadzimah  menampilkan Shukri Yahaya dan Nur Fathia sebagai teraju utama drama ini.


JUDUL : DIA ISTERI LUAR BIASA
EPISOD : 28
SIARAN : Slot Akasia TV3
NOVELIS : Umie Nadzimah
PENGARAH : Jamal Khan (Khan Mancung)
TERBITAN : Pena Creative Pictures Sdn Bhd
PELAKON : Shukri Yahaya, Fathia Latiff, Keith Foo, Elizad Sharifuddin, Nonny Nadirah, Uqasha Senrose, Ardell Aryana, Ziela Jalil, Syatilla Melvin, Raja Farah, Afiq Muiz, Leez Rosli, Alexx Yanz, Lia Asmizza, Azza Elite , Supyan kepoh, Liza Abdullah, Nurul Aini, Shah Rezza




 
 

Lirik Lagu Potret - Akim & The Majistret


Terangi malam ku dengan syair indah mu
Merenung kasih dalam sepi yang terasing
Saat kau pergi, lemas ku bila tiada mu

Jauh terbawa lukisan hatimu
Hilang mencari di mana kau pergi
Tinggal aku menahan luka ini
Sampai harus ku pergi

Engkau bagaikan bintang-bintang di angkasa
Hanya mampu melihat kamu yang terbiar
Walaupun sakit, walaupun pedih tak berdaya

Berjalan tenang menghampiri persisiran
Melakar namamu di sisi pasir pantai
Pastinya hilang, tidak rasaku kepadamu

Jauh terbawa lukisan hatimu
Hilang mencari di mana kau pergi
Tinggal aku menahan luka ini
Sampai harus ku pergi

Jauh terbawa lukisan hatimu
Warna pelangi hiasan terindah
Hati ini tak akan terbahagi
Sampai harus ku pergi

Menuju aku kepadamu jadi satu
Meraih kasih kita

Jauh terbawa lukisan hatimu
Hilang mencari di mana kau pergi
Tinggal aku menahan luka ini
Sampai harus ku pergi

Jauh terbawa lukisan hatimu
Warna pelangi hiasan terindah
Hati ini tak akan terbahagi
Sampai harus ku pergi











Lirik Lagu Kau Terindah - Aliando


(mungkinkah dia cinta kepadamu) itulah yang ku harapkan
(sobat ayo kau katakan padanya) ini dia

saat berjumpa denganmu oh suasana berubah
mata tak lepas darimu begitupun juga hatiku
aku harapkan semuanya membantuku mendapatkan dirinya
kawan coba kau rasakan yang ku rasa

kau terindah membuatku terpana
kau sempurna tebarkan pesona
kau terindah membuatku menggila
kau sempurna tebarkan asmara

aku harapkan semuanya membantuku mendapatkan dirinya
kawan coba kau rasakan yang ku rasa

(mungkinkah dia cinta kepadamu) itulah yang ku harapkan
(sobat ayo kau katakan padanya) ini dia

kau terindah membuatku terpana
kau sempurna tebarkan pesona
kau terindah membuatku menggila
kau sempurna tebarkan asmara

(mungkinkah dia cinta kepadamu) itulah yang ku harapkan
oooh oooh oooh (sobat ayo kau katakan padanya) ini dia



Lirik Lagu Tak Pernah - Fathia Latiff & Shukri Yahaya [OST Dia Isteri Luar Biasa]



Ku tak pernah terfikir jatuh cinta pada dirimu
Tak pernah terfikir kau kan jadi yang terindah
Mengapa terjadi

Ku tak pernah terfikir ku kan memiliku cintamu
Tak pernah terfikir kau juga mencintai diriku
Mengapa perasaan ini hadir

Ku tahu ku takkan bisa hidup bersamamu
Ku tahu ku bukanlah yang terbaik untuk dirimu
Dan janganlah kau bersedih hanya kerna diriku
Kerna ku tahu cintaku padamu kekal untuk selamanya

Mengapa terjadi

Ku tak pernah terfikir jatuh cinta pada dirimu
Ku tak pernah terfikir kau kan jadi yang terindah
Ku tak terfikir ku kan memiliku cintamu
Ku tak pernah terfikir kau juga mencintai diriku

Mengapa terjadi

Ku tahu ku takkan bisa hidup bersamamu
Ku tahu ku bukanlah yang terbaik untuk dirimu
Dan janganlah kau bersedih hanya kerna diriku
Kerna ku tahu cintaku padamu kekal untuk selamanya

Ku tak pernah terfikir jatuh cinta pada dirimu
Tak pernah terfikir kau kan jadi yang terindah
Mengapa terjadi


DOWNLOAD DIA ISTERI LUAR BIASA

DOWNLOAD 
Episod 1Episod 2Episod 3Episod 4Episod 5Episod 6Episod 7
Episod 8Episod 9Episod 10Episod 11Episod 12Episod 13Episod 14
Episod 15Episod 16Episod 17Episod 18Episod 19Episod 20Episod 21
Episod 22Episod 23Episod 24Episod 25Episod 26--
-

----


Sumber : www.moviesinfobsyokv2.net

Nota Blog : Wah lama dah cerita ni kat tv cik iena baru nak download and tengok . Cik iena tengok sebab ade syukri yahya je hahaha. Almaklumlah cik programmer sibuk kerja . nak tengok tv pun takde masa T__________T

iena eliena



Thanks singgah blog cik iena yer
next time dtg singgah lg yer(^_~)
email : iena@ienaeliena.com

No comments:

Post a Comment

Facebook Comment