Grab The Promo

Pitbull Miami Grill Malaysia



Pitbull Miami Grill Malaysia


Buat kali kedua cik iena hadir ke Miami Grill Malaysia tetapi kali ini cik iena di undang untuk membuat food review yang dianjurkan oleh +Hai Blogger! Official  dan yang paling tidak dapat dilupakan kejutan buat cik iena untuk peraduan selfie yang telah cik iena sertai sebelum ini.
Pitbull Miami Grill Malaysia
 

Terima kasih tidak terhingga buat pihak Miami Grill diatas penghargaan anda. Cik iena sangat hargainya. Insya Allah ,Pasti cik iena akan hadir lagi bersama kawan-kawan yang gemar mencuba burger-burger yang lain daripada yang lain.

Pitbull Miami Grill Malaysia
Nyummy pelbagai burger yg lazat


Blogger manakah yang bertuah akan cik iena bawa nanti jeng jeng jeng. Rahsia. Yang pasti blogger yang suka Burger (^_~). Kenapa cik iena pilih untuk membawa rkan bloggr yang belum pernah hadir ke Miami Grill? kerana cik iena ingin berkongsi kelazatan burgur yang terdapat di sini disamping dapat membantu menghebahkan kewujudan Miami Grill Malaysia dengan rakan blogger tersebut.
Okay bercerita tentang food review kembali, jika sebelum ini cik iena mencuba chicken philly cheese burger  berlainan pula kali ini di mana cik iena mencuba beef burger daripada Miami Grill. Terdapat pelbagai menu beef burger yang di hidangkan. Kebanyakan menu burger adalah daging akan tetapi anda boleh untuk menukarkan daging kepada ayam.


Pitbull Miami Grill Malaysia

Untuk pengetahuan semua cik iena memang tidak makan daging lembu mahupun kambing. Tetapi kali ini cik iena mencuba burger daging yang di hidangkan kerana terlalu excited melihat rakan-rakan blogger yang lain makan dengan berseleranya membuat cik iena ingin mencuba walaupun pihak Miami Grill telah menyediakan burger ayam buat cik iena.

Pitbull Miami Grill Malaysia

Pada malam tersebut cik iena telah mencuba Nacho Burger yang berharga RM  27.90 untuk double dan single RM24.90 . Burger ni ada rasa pedas-pedas yang memenuhi citarasa masyarakat melayu . Jalapenos yang terdapat pada burger tersebut membuatkan ianya rasa pedas-pedas yang mana ianya memuaskan cita rasa cik iena la. Bagi bukan penggemar daging dan yang sebetulnya yang tak makan daging. Rasa pedas itu membantu cik iena untuk membiasakan diri memakan daging. Kebiasaan nya jika memakan burgur cik iena memang tak makan burger daging. Alhamdulillah Miami Grill Berjaya membuka selera cik iena untuk memakan daging. Mungkin selepas ini untuk mendapatkan khasiat daripada daging lembu cik iena perlu datang Miami Grill Malaysia (^_~)

Okay jemput lihat video oleh +KAIO STUDIO  ini. Ada video food review dari cik iena yang tentang Nacho Burger yang cik iena makan. 






Selain Nacho Burger, terdapat burger lain yang harus anda cuba iaitu

Miami Grill Burger

  1. Classic Super Burger - Single RM 18.90 - Double RM 21.90
  2. Rodeo Burger - Single RM 28.90 - Double RM 31.90
  3. Nacho Burger -  Single RM 24.90 - Double RM 27.90
  4. South Beach Burger - Single RM 28.90 - Double RM 31.90
  5. Big Miami Burger - Single RM 24.90 - Double RM 27.90
  6. Grilled Chicken Burger - Single RM 16.90 - Double RM 19.90
  7. Chicken Cheese Burger - Single RM 18.90 - Double RM 21.90
  8. South Beach Chicken Burger - Single RM 20.90 - Double RM 23.90

Harga diatas adalah harga untuk ala carte , cik iena cadangkan jika perempuan atau yang kurang makan mungkin anda perlu cuba size single dimana lapisan daging nya hanya single . Double terlalu banyak buat cik iena. Boleh share dua orang tau . Jimat jugak tu satu burger share dua orang kan.

Jika ingin lebih jimat adalah digalakkan untuk mengambil combo set dimana ia di datangkan dengan Spiral Fries or colesaw , dan air minuman ringan yang boleh di refill. Berikut merupakan Harga Bagi Set Combo . Untuk pengetahuan set kombo menggunakan Double size burger. Ahaaa kalau ikut perut cik iena, untuk dua orang makan yang seperut dengan cik iena nie, cik iena akan order satu set combo dan tambah softdrik atau side dish lain sebab burger double ni memang sangat besar portion dia. Tak mampu cik iena habiskan . Kalau anda nak bijak berbelanja lagi. Satu set memadai, air kan boleh refill. Ini untuk perut size cik iena lah yer. Kalau yang pelahap kuat makan tu ahahaha ya ampun enggak cukup . Tambah lagi burgernya memang sedap. Almaklum lah cik iena perut kecik sekali makan sikit tapi Awas, cik iena banyak makan jugak. tapi bukan sekali makan tu banyak. Cik iena makan sikit tapi kerap ahahaha. Itu lah pipi montel (^_~)

Combo Set

 

  1. Classic Super Burger - RM 28.90
  2. Rodeo Burger -  RM 38.90
  3. Nacho Burger -  RM 34.90
  4. South Beach Burger - RM 38.90
  5. Big Miami Burger - RM 34.90
  6. Grilled Chicken Burger - RM 29.90
  7. Chicken Cheese Burger - RM 29.90
  8. South Beach Chicken Burger - RM 29.90

KLIK UNTUK LIHAT SENARAI HARGA MIAMI GILL MALAYSIA




Pitbull Miami Grill Malaysia



Pitbull Miami Grill Malaysia
Combo Set Chicken Cheese Burger - RM 29.90


GAMBAR BERSAMA RAKAN BLOGGER







Pitbull Miami Grill Malaysia
Bersama rakan blogger , kak nanie







Pitbull Miami Grill Malaysia
bersama selebriti blogger, Nisa Kay








Pitbull Miami Grill Malaysia
bersama rakan blogger, pieqa dan di photo boom oleh Kaio dan Nisa Kay (^_~)







Pitbull Miami Grill Malaysia
ehhh siapa tu menyorok :)








Pitbull Miami Grill Malaysia
bersama rakan blogger, pieka



Terima kasih di ucapka kepada +Hai Blogger! Official  dan Miami Grill Malaysia Khususnya diatas jemputan ini dan diatas kejutan untuk hadiah bagi pemenang kontest selfie Miami Grill.


A photo posted by Malaysian Blogger💄👠👗👜🍴🍹 (@ienaeliena) on



Istimewa buat pelanggan Miami Grill Malaysia, Miami Grill Malaysia berbesar hati menawarkan separuh harga untuk burger di Miami Grill Malaysia. Jika anda ternampak Banner di bawah ini di Miami Grill Malaysia, anda harus serbu kerana anda layak mendapatkan separuh harga untuk burger-burger yanng terdapat di Miami Grill Malaysia

burger separuh harga Miami Grill Malaysia
Promosi burger separuh harga Miami Grill Malaysia





Untuk pengetahuan semua, Miami Grill Malaysia dikendalikan oleh syarikat bumiputera Hani Maju Sdn. Bhd. Chef nya juga merupakan bumiputera Malaysia beragama Islam iaitu Chef Mohd Redzuan (ig : https://instagram.com/chefkorek/ )

Miami Grill Malaysia

Lot LG2.127, Blue Atrium, Sunway Pyramid.
Mon – Sun: 10:00 am – 10:00 pm
http://www.miamigrill.com.my
https://instagram.com/miamigrillmy
https://www.facebook.com/miamigrillmalaysia
info@miamigrill.com.my
03-56133363





iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve