Grab The Promo

FACIAL WHITENING COKLAT TERMURAH RM68



RAWATAN CHOCOLATE DELUXE WHITENING TERMURAH
RAWATAN CHOCOLATE DELUXE WHITENING TERMURAH


Wajah kita sering terdedah dengan persekitaran yang menjadi punca masalah-masalah pada wajah, seperti kulit berminyak, bintik hitam, bintik putih, jerawat, pori-pori terbuka dan pigmentasi.

Apabila masalah-masalah ini berlaku pada wajah kita, jadi kita perlu membuat rawatan muka sekurang-kurangnya sebulan sekali. Seperti yang anda sedia maklum  mencuci muka sebenarnya tidak cukup untuk menghilangkan kotoran yang terlekat pada kulit kita setelah sekian lama. Jadi kita perlu menjalani rawatan muka untuk memastikan muka kita lebih bersih.

Rawatan muka bertujuan untuk membuang segala kotoran yang terlekat pada kulit wajah akibat pencemaran dan solekan yang tidak dapat dibersihkan dengan sempurna bagi mengelakkan masalah-masalah seperti bintik hitam, bintik putih, jerawat dan sebagainya akan timbul.

FACIAL WHITENING COKLAT TERMURAH RM68


Di sini cik iena ingin kongsikan tempat dimana anda boleh dapatkan rawatan muka dengan harga yang berpatutan iaitu Celebriti Skin Expert HQ yang terletak di Seksyen 7 Shah Alam. Terdapat pelbagai jenis rawatan yang di tawarkan di sini . Cik iena telah mencuba RAWATAN CHOCOLATE DELUXE WHITENING. Rawatan ini sangat sesuai untuk melembap dan mencerahkan kulit wajah kita.


CANTIK PERSIS SELEBRITI DENGAN RAWATAN CHOCOLATE DELUXE WHITENING DI CELEBRITI SKIN EXPERT

 CELEBRITI SKIN EXPERT
 CELEBRITI SKIN EXPERT

Celebriti Skin Expert merupakan sebuah SPA yang tidak asing lagi di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor khususya . Ianya menjadi tumpuan buat wanita-wanita yang mementingkan kecantikan dan dalam masa yang sama ingin berjimat . Harga yang di tawarkan adalah lebih murah berbanding SPA lain. Perkhidmatan  yang di berikan juga sangat profesional disamping keadaan SPA yang sangat selesa.

 CELEBRITI SKIN EXPERT
 CELEBRITI SKIN EXPERT

 CELEBRITI SKIN EXPERT
 CELEBRITI SKIN EXPERT



 CELEBRITI SKIN EXPERT
 CELEBRITI SKIN EXPERT

 

RAWATAN CHOCOLATE DELUXE WHITENING


Sebelum melakukan rawatan terdapat beberapa prosuder yang perlu di lakukan .

Isi Borang dengan menjawab soalan-soalan berkaitan diri anda, pemakanan dan sebagainya yang berkaitan dengan kesihatan dan gaya hidup anda.

FACIAL WHITENING COKLAT TERMURAH RM68



Kemudian kesemua bahagian wajah anda akan di ukur tahap kelembapannya dengan menggunakan alat khas . Disini petugas akan menerangkan kepada anda mengenaik keadaan kulit anda dan mereka akan mencadangkan rawatan-rawatan yang sesuai dan produk-produk yang sesuai untuk anda amalkan.


FACIAL WHITENING COKLAT TERMURAH RM68


Selepas selesai beberapa prosuder barulah rawatan akan di jalan kan.


KELEBIHAN RAWATAN CHOCOLATE DELUXE WHITENING



1. Melembapkan kulit dalam masa 24 jam.
2. Kulit anda akan semakin Flawless
3. Membuatkan wajah gebu dan glowing walaupun tanpa make up.
4. Mengecutkan Jerawat
5. Mengurangkan Minyak pada kulit wajah
6. Parut akan semakin pudar
7. Pori-pori anda akan mengecil
8. Texture kulit akan semakin tegang
9. Diperkaya dengan vitamin-vitamin khas untuk keremajaan kulit anda.


REVIEW CHOCOLATE DELUXE WHITENING



REVIEW CHOCOLATE DELUXE WHITENING

Semasa sesi rawatan, pekerja SPA yang ditugaskan membuat rawatan keatas wajah cik iena melakukan kerja dengan begitu baik di tambah lagi dengan sikap mudah mesra beliau. Cik iena sangat senang ketika membuat rawatan tersebut. Boleh dikatakan sepanjang sesi rawatan kami berborak kecuali pada bahagian-bahagian tertentu seperti ketika mengenakan masker dann mengeringkan masker.

REVIEW CHOCOLATE DELUXE WHITENING


Terdapat banyak langkah yang di lakukan untuk rawatan ini di mana cik iena rasa ianya sangat berbaloi dengan harga yang di tawarkan. Bau harum coklat membuatkan cik iena berasa tenang seperti sedang melakukan terapi. Terasa seperti ingin makan cokllat tersebut akan tetapi coklat ini bukanlah untuk di makan. Ianya di khaskan untuk kegunaan luaran untuk rawatan ini.


REVIEW CHOCOLATE DELUXE WHITENING


Kebiasaannya jika cik iena pergi massage selepas selesai massage akan di hidangkan teh panas . Kalau semasa sesi rawatan ini di hidangkan hot chocolate pun mesti seronok kan. Okay ini cuma cadangan iena tau sebab cik iena terbayang-bayangkan hot chocolate semasa sesi rawatan tersebut. Haruman coklat tersebut begitu menusuk kalbu :)

REVIEW CHOCOLATE DELUXE WHITENING


Selepas selesai rawatan. Kulit wajah berasa lebih lembut , lembap dan anjal. Kepada yang inginkan kesan pencerahan yang cepat anda haruslah kerap melakukan rawatan ini seminggu sekali atau seminggu dua kali . Rawatan secara konsisten mampu mencerahkan raut wajah anda



REVIEW CHOCOLATE DELUXE WHITENING
.

Cik iena hanya membuat sekali rawatan jadi kesan pencerahan tidak nampak lagi cuma kulit tidak kusam . Kesan yang jelas selepas rawatan adalah kulit menjadi lembut serta lembap dan anjal.



Rawatan lain yang disedikan

 
 
CANTIK PERSIS SELEBRITI

  1. Bekam Angin - RM48
  2. Facial Whitening Chocolate - RM68
  3. Eyelash Perming - RM68
  4. Full Body Massage - RM78
  5. Rawatan Pengantin/ Bridal Treatment - RM198


Untuk maklumat lanjut tentang rawatan dan promosi terkini , boleh dapatkan di ;

Facebook : Celebriti Skin Expert HQ
Instagram : @spa_best_murah
Alamat : Celebriti Spa Studio, Jalan Kristal K7/K , Seksyen 7, 40000, Shah Alam, Selangor.
No. Tel : 60 3-5519 4159








iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




1 comments:

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve