Grab The Promo

WHIPPING CREAM BOLEH CERAH KAN KULIT?


Betul ke Whipping Cream Boleh cerahkan Kulit wajah? Mendengarkan namanya yang cukup unik buat cik iena tertanya-tanya produk apakah ini. Adakah ia sejenis produk masakan yang serbaguna sehingga boleh di gunakan sebagai penjagaan kulit wajah dalam seharian.
 WHITE IN WHIPPING CREAM

Sebenarnya ianya sejenis produk penjagaan wajah bukan lah produk masakan. namun namayang di berikan cukup membuat cik iena tertarik dan tertanya-tanya mengenai produk ini dan apakah keistimewaannya.
Baiklah jom cik iena ceritakan serba sedikit mengenai whipping cream ini.  




WHITE IN WHIPPING CREAM 


WHITE IN WHIPPING CREAM
Ianya merupakan produk keluaran G9 SKIN . Digunakan untuk mendapatkan kesan tona kulit lebih cerah dengan lebih pantas namun ianya akan hilang selepas di cuci . Walaubagaimanapun penggunaan yang konsisten akan mencerahkan lagi tona kulit wajah anda.



CIRI-CIRI G9 SKIN WHITE IN WHIPPING CREAM

G9 SKIN WHITE IN WHIPPING CREAM

  • Professional Whitening
  • Soft Whipping Cream Texture
  • Skin-Blurring Effect
  • 9 Whitening Ingredients
  • 9 Moisturizing Ingredients
  • Anti-Wrinkle Adenosine

CIRI-CIRI G9 SKIN WHITE IN WHIPPING CREAM



KEBAIKAN G9 SKIN WHITE IN WHIPPING CREAM

 CIRI-CIRI G9 SKIN WHITE IN WHIPPING CREAM

G9 SKIN WHITE IN WHIPPING CREAM TEXTURE

WHITE IN WHIPPING CREAM
Ianya bertekstur lembut seperti whipping cream namun perlukan sapuan yang sekata untuk memastikan kesan yang cantik pada wajah. Sekiranya tidak sekata ianya akan kelihatan bertompok-tompok. Dinasihatkan keringkan wajah terlebih dahulu sebelum memakai whipping cream ini.

G9 SKIN WHITE IN WHIPPING CREAM PACKAGING


WHITE IN WHIPPING CREAM
Pembungkusan yang cukup mencuit hati cik iena. Cik iena sememangnya penggemar pink. Konsep warna pink putih yang di gunakan sememangnya sangat comel dapat menarik perhatian umum terutama kaum hawa yang majoritinya menggemari warna pink. Tambahan lagi pembungkusan kotaknya juga sama seperti whipping cream .


G9 SKIN WHITE IN WHIPPING CREAM PRICE


Whipping Cream ini di jual pada harga RM78 .
Untuk pembelian secara online anda boleh terus klik disini

WHIPPING CREAM BOLEH CERAH KAN KULIT?


CARA PENGGUNAAN G9 SKIN WHITE IN WHIPPING CREAM

CARA PENGGUNAAN G9 SKIN WHITE IN WHIPPING CREAM

Ianya boleh digunakan pada waktu siang sebagai asas solekan ataupun pada yang tidak gemar bersolek ianya boleh menggantikan BB Cream anda kerana iena mempunyai fungsi kecantikan yang sama iaitu menaikkan tona kulit wajah supaya cerah berseri.

REVIEW G9 SKIN WHITE IN WHIPPING CREAM

Cik iena telah menggunakan whipping cream ini selama 6 Hari . Secara keseluruhannya ianya berkesan untuk mencerahkan secara sementara tetapi penggunaan berterusan dan konsistem mampu merawat dan mencerahkan kulit wajah.





Dari segi tekstur cik iena suka kerana lembut tetapi perlu teliti ketika mengaplikasikannya kerana dari pengalaman cik iena menggunakannya ianya lambat meresap ke dalam kulit wajah.
Cik iena merupakan seorang yang terus mengenakan cream muka selepas mandi jadi di sebabkan teksturnya sukar meresap (memakan masa berbanding cream lain)  cik iena perlu memastikan kulit wajah betul-betul kerinng terlebih dahulu ataupun cik iena perlu usap krim lama-lama pada wajah bagi memastikan tona nya sekata. Namun setelah meresap hasilnya memuaskan sama seperti BB Cream yang lain.


Okay di bawah cik iena tunjukkan gambar sebelah kanan wajah tanpa whipping cream dan sebelah kiri wajah menggunakan whipping cream bagi membezakan tona kulit wajah selepas mengaplikasikan whipping cream ini.



Berikut pula kedua-dua bahagian telah diaplikasikan whipping cream

G9 SKIN WHITE IN WHIPPING CREAM








G9 SKIN WHITE IN WHIPPING CREAM SESUAI UNTUK ANDA YANG..

G9 SKIN WHITE IN WHIPPING CREAM



Kepada yang berminat untuk mencuba ianya boleh di beli secara online di


Untuk Maklumat Lanjut Sila Layari 


Website : www.vline.com.m
Facebook: @G9skinMY
Instagram: @g9skin_malaysia






iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com




0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve