Grab The Promo

Travel ke Hong Kong dengan harga tiket murah

Hong Kong merupakan antara destinasi tumpuan pelancong terutamanya dari rakyat Malaysia khususnya.. Kepada yang pernah mengunjungi Hong Kong pasti percutian mereka meninggalkan kenangan yang indah.


A Symphony Of Lights Hong Kong
A Symphony Of Lights Hong Kong


Jika ada rezeki Insya Allah Cik iena akan ke Hong Kong tapi sebelum tu Cik iena kongsikan sedikit apa yang menarik tentang Hong Kong untuk di kunjungi.


Hong Kong merupakan satu wilayah yang terletak di China. Untuk pengetahuan Hong Kong adalah antara negara yang paling terkenal untuk pelancong. Ini adalah kerana kebanyakkannya fasih berbahasa Inggeris. Jadi mudah untuk para pelancong berkomunikasi berbanding negara China yang lain. Hong Kong juga unik sebab boleh lihat gabungan moden dan klasik. Sebab tu Hong Kong dalam list tempat melawat satu hari nanti.



Antara tempat yang boleh  boleh di lawati semasa di Hong Kong adalah Victoria Peak. Di Victoria Peak, bukan sahaja boleh menyaksikan keindahan landskap di puncak paling tinggi di Hong Kong  malah juga akan dapat melihat pemandangan penuh satu Hong Kong dari atas Victoria Peak.


Selain itu, Disneyland Hong Kong juga merupakan antara tempat yang mesti dikunjungi. Disneyland Hong Kong ni lah yang paling dekat dengan Malaysia. Lebih murah dan dekat berbanding kalau nak ke Disneyland Tokyo, Jepun. Taman tema Disneyland ni sesuai bawak anak anak kecil. Tapi kalau nak lebih cabaran untuk dewasa, boleh lah ke Ocean Park. Ocean Park mempunyai lebih banyak permainan untuk orang dewasa.



Untuk yang kaki shopping, Hong Kong ni banyak tempat yang boleh shopping. Antaranya Ladies Market, Temple Street Market, Sham Shui Po dan Jardin’s Crescent Bazaar. Ada juga yang sesuai dengan barang-barang yang dijual seperti Sneaker Street, Electronics Street, Cat Street, Jade Market, Antique Street dan Flower Market.

Dari review yang baca, rata-rata yang cakap shopping di Hong Kong murah dan berbaloi. Mungkin sebab tu ramai rakyat Malaysia suka melancong ke sana almaklumlah rakyat Malaysia ni memang suka membeli belah.

Hasil carian, ni senarai tempat - tempat menarik lain di Hong Kong yang boleh dilawati:

  1. Victoria Peak
  2. Peak Tram
  3. Museum Madam Tussaud
  4. Sky 100
  5. Avenue Of Stars
  6. A Symphony Of Lights
  7. Promenade Tsim Sha Tsui
  8. Causeway Bay
  9. Tsing Ma Bridge
  10. Tsim Sha Tsui
  11. Dragon’s Back
  12. Repulse Bay
  13. Kowloon Walled City Park
  14. Jumbo Kingdom
  15. Patung Tian Tan Buddha
  16. Po Lin Monastery
  17. Ngong Ping 360
  18. Tai O
  19. Silver Mine Bay Beach
  20. Sunset Peak
  21. Hong Kong Railway Museum
  22. 1881 Heritage
  23. Clock Tower
  24. Stanley Market
  25. Hong Kong Park
  26. Chungking Mansions
  27. Lantau Island
  28. Central Hong Kong
  29. Mong Kok
  30. Lamma Island
  31. Hong Kong Zoological and Botanical Gardens
  32. Hong Kong Space Museum
  33. Victoria Harbour




Travel ke Hong Kong dengan harga tiket murah


Nak travel ke Hong Kong tapi harga tiket mahal? 


Cik iena teringin ke Hong Kong tapi bila Cik iena membuat carian how to book cheap flights to Hong Kong? masih tidak jumpa harga yang murah yang Cik iena inginkan . Cik eina  ni memang seorang yang budgetable . Tapi Teringin sangat pergi ke Hong Kong sebab itu ia adalah antara negara ingin Cik iena kunjungi.

Disneyland Hong Kong
Disneyland Hong Kong


Hasil carian google akhirnya Cik iena terpaku seketika terjumpa Promosi hebat Scoot Promo.  Wah menarik sangat ni. Sekarang boleh lah Cik iena plan untuk kesana. Harga promosi yang ditawarkan memang berbaloi. Bila cik iena tengok website Scoot Airlines tu rupanya Scoot Airlines memang rajin buat promo termasuklah tiket promo ke Hong Kong. Jadi kepada anda yang nak ke Hong Kong juga jangan lupa bukak website mereka cepat.

Nampaknya Cik iena kene lah arrange masa pula untuk kesana. Dari segi harga tiket ke Hong Kong dah ada yang murah di Scoot Airlines  :)








1 comments:

  1. ASS..WR.WB.SAYA PAK RESKY TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN EYANG SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH
    NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208)
    BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
    DIJAMIN TIDAK MENGECEWAKAN ANDA APAPUN ANDA MINTA INSYA ALLAH PASTI DIKABULKAN BERGAUNLAH SECEPATNYA BERSAMA KAMI JANGAN SAMPAI ANDA MENYESAL

    angka;GHOIB: singapura
    angka;GHOIB: hongkong
    angka;GHOIB; malaysia
    angka;GHOIB; toto magnum
    angka”GHOIB; laos…
    angka”GHOIB; macau
    angka”GHOIB; sidney
    angka”GHOIB: vietnam
    angka”GHOIB: korea
    angka”GHOIB: brunei
    angka”GHOIB: china
    angka”GHOIB: thailand

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve