Grab The Promo

Promosi Tudung Bawal Berkualiti Di Bidadarihouse

Jika dahulu tudung bawal hanya dikenali sebagai tudung kampung, namun kini menerusi rekaan yang diubah suai ia semakin diminati dan mempunyai peminat tersendiri. Malah tidak hairan apabila ia sesuai digayakan untuk semua acara termasuk majlis eksklusif dan majlis perkahwinan.

Dalam arus kemodenan sekarang terdapat ramai pengusaha butik mengeluarkan pelbagai jenis bawal yang berfesyen. Bagi memenuhi permintaan segelintir peminat tudung bawal yang masih menggemari tudung bawal kosong, Bidadarihouse menawarkan tudung bawal klasik berkualiti tinggi buat peminat tudung bawal.. Bidadarihouse menggunakan fabrik berkualiti tinggi pada harga yang berpatutan.

Promosi Tudung Bawal Berkualiti Di Bidadarihouse
Promosi Tudung Bawal Berkualiti Di Bidadarihouse


Kepada anda peminat tegar Koleksi Tudung bawal, anda boleh dapatkan tudung bawal di Bidadarihouse. Selain Tudung Bawal, Bidadarihouse juga ada menawarkan Selendang iaitu AYLA Shawl Premium


Antara tudung yang pernah cik iena cuba dari Bidadarihouse adalah AKEL Plain 50, Bawal Cotton Turki dan AYLA Shawl Premium . Berikut CIk iena kongsikan gambar Cik iena menggayakan koleksi tudung dari Bidadarihouse.

Bawal Cotton Turki 50 kod 19
Bawal Cotton Turki 50 kod 19



Teruskan membaca untukmengetahui tentang Promosi Tudung Bawal Berkualiti Di Bidadarihouse :)


AKEL Plain 50


Tudung bawal Akel Plain 50 merupakan tudung bawal yang dihasilkan dari kain Turkish Chiffon berkualiti tinggi yang mana ianya hadir dengan dengan 32 pilihan warna yang menarik.

 AKEL Plain 50
32 koleksi warna AKEL Plain 50


Cik iena menggayakan  Bawal AKEL Plain 50 kod 72 . Rona pink sememangnya warna kegemaran Cik iena, memandang kan Cik iena banyak koleksi tudung rona pink lembut jadi kali ini cik iena memilih rona pink gelap. 


AKEL Plain 50
AKEL Plain 50

Material: 100% polyester (Quality Turkish Chiffon)
Size: Bidang 50 (120cmx120cm)

Review AKEL Plain 50


Rona warna pink sememangnya warna kegemaran Cik iena. Tidak kisah samaada pink lembut atau terang mahupun gelap, warna ini mampu buat Cik iena tertawan. Jadi untuk koleksi AKEL Plain ni Cik iena memilih rona pink seakan purple gelap ini menjadi pilihan Cik iena.



AKEL Plain 50
AKEL Plain 50

Mempunyai material yang lembut dan selesa. Cik iena gayakan tudung bawal ini ke tempat kerja  dengan padanan blouse dan seluar rona putih kosong . Pada sebelah malam Cik iena masih mengenakan tudung bawal ini untuk sesi badminton bersama rakan pejabat . Walaupun berpeluh  bersukan namun tudung ini tetap selesa dipakai. Tiada rasa panas. Material yang lembut membuatkan cik iena berasa selesa dan sejuk.


AKEL Plain 50
Cik iena memekai AKEL Plain 50 ketika sesi badminton bersama rakan pejabat

Bawal Cotton Turki 50


Tudung bawal Cotton Turki 50 merupakan tudung bawal yang dihasilkan dari kain Turkish Cotton berkualiti tinggi yang mana ianya hadir dengan dengan 32 pilihan warna yang menarik.

Bawal Cotton Turki 50
32 koleksi warna Bawal Cotton Turki 50


Cik iena menggayakan  Bawal Cotton Turki 50 kod 19 . Rona peach orrange merupakan salah satu warna kegemaran Cik iena.


Bawal Cotton Turki 50
Bawal Cotton Turki 50

Material: Quality Turkish Cotton
Size: Bidang 50 (120cmx120cm)


Review Bawal Cotton Turki 50 Kod 19



Bawal Cotton Turki 50
Bawal Cotton Turki 50








Warna yang agak menyerlah jika digayakan. Sangat sesuai untuk anda yang gemar kelihatan menonjol seperti Cik iena. Pengunaan warna ini akan menimbulkan elemen ceria pada si pemakai. Tampak lebih segar bergaya mengenakan warna ini. dari segi material, mempunyai material yang agak lembut. Sangat selesai di pakai. Cuma untuk Cik iena yang tak berapa pandai menggayakan bawal Cik iena perlukan peniti di tepi dan atas tudung supaya kedudukan tudung tidak lari.








Bawal Cotton Turki 50
Bawal Cotton Turki 50


Memandangkan warna pilihan ini untuk koleksi Bawal Cotton Turki 50 ni sangat cantik dan membuatkan Cik iena kelihatan lebih menyerlah jadi dalam masa beberapa hari ini sahaja Cik iena telah menggayakan tudung bawal ini selama dua hari.

Cik iena juga menggayakannya ketika menghadiri Majlis Buffet Ramadhan Review di Seri Pacific  Hotel baru-baru ini.





AYLA Shawl Premium



AYLA Shawl Premium adalah Shawl pertama keluaran Bidadarihouse. Shawl ini bermaterial yang agak sejuk dan sangat selesa untuk di pakai. Dengan menggayakan Shawl ini anda bukan sahaja kelihatan cantik, tetapi juga kelihatan yakin dan sejuk di mana saja, pada bila-bila masa.





AYLA Shawl Premium
AYLA Shawl Premium


AYLA Shawl Premium menggunakan  kain Turkish Satin berkualiti tinggi. Ianya dibuat secara eksklusif di Turki. Hadir dengan 9 pilihan warna yang menarik.



AYLA Shawl Premium
AYLA Shawl Premium


Untuk koleksi AYLA Shawl Premium ini Cik iena memilih untuk menggayakan  AYLA Shawl Premium kod S7 iaitu Milano Red untuk kelihatan lebih eksklusif.


AYLA Shawl Premium
AYLA Shawl Premium



Material: Quality Turkish Satin
Size: 175cmx200cm

Review AYLA Shawl Premium


Kebiasaannya Cik iena gemar menggayakan rona warna yang ceria. Untuk koleksi AYLA Shawl Premium Cik iena memilih rona  warna agak garang iaitu Milano Red. Warna ini membuat Cik iena tampil lebih elegant dengan padanaan skirt berona warna yang sama dan di kontrakan dengan blouse hijau agar tampak lebih menarik.  Seperti biasa Cik iena memang suka kelihatan menonjol jadi colour block menjadi pilihan Cik iena.

AYLA Shawl Premium
Cik iena menggayakan AYLA Shawl Premium ketika menghadiri Majlis Buffet Ramadhan Review di The Everly Putrajaya baru-baru ini


Dari Segi material, ianya sangat lembut, selesa dan sejuk. Sangat sesuai dengan cuaca Malaysia yang agak panas. Shawl ini agak lebar cuma gaya lilitan Cik iena pakai menampakkan ianya agak singkat. Anda boleh tentukan sendiri gaya tudung yang anda inginkan :)

BAru-baru ini juga Cik iena telah menggayakan shawl ini ketika menghadiri Majlis Buffet Ramadhan Review di The Everly Hotel Putrajaya.



Promosi Tudung Bawal Berkualiti Di Bidadarihouse


Jadi kepada anda di luar sana peminat tudung bawal khususnya, dapatkan tudung bawal istimewa ini di Bidadarihouse .

Nikmati diskaun 10% di Bidadarihouse


Istimewa buat pembaca blog ienaeliena.com dan folloer instagram @ienaeliena anda boleh nikmati diskaun sebanyak 10 % tidak termasuk postage dengan menggunakan kod BIDADARI-IENA10 di http://bidadarihouse.com/


KOD DISKAUN : BIDADARI-IENA10
TARIKH SAH PROMOSI : 1 APRIl 2019  Sehingga 30 APRIL 2019


Untuk Maklumat Lanjut


Website   : http://bidadarihouse.com/ 
Instagram : https://www.instagram.com/bidadarihouse/
Facebook  : https://www.facebook.com/bidadarihouse/
Emel      : sales@bidadarihouse.com



1 comments:

  1. ASS..WR.WB.SAYA PAK RESKY TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN EYANG SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH
    NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208)
    BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
    DIJAMIN TIDAK MENGECEWAKAN ANDA APAPUN ANDA MINTA INSYA ALLAH PASTI DIKABULKAN BERGAUNLAH SECEPATNYA BERSAMA KAMI JANGAN SAMPAI ANDA MENYESAL

    angka;GHOIB: singapura
    angka;GHOIB: hongkong
    angka;GHOIB; malaysia
    angka;GHOIB; toto magnum
    angka”GHOIB; laos…
    angka”GHOIB; macau
    angka”GHOIB; sidney
    angka”GHOIB: vietnam
    angka”GHOIB: korea
    angka”GHOIB: brunei
    angka”GHOIB: china
    angka”GHOIB: thailand

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve