Grab The Promo

Malaysia's First 3D Virtual F&B Expo

Dalam zaman serba canggih sekarang semuanya dihujung jari. Berikutan pandemik Covid-19 yang melanda seluruh Dunia banyak aktiviti yang melibatkan perkumpulan beramai-ramai dilarang. Maka dengan itu Beecomb Sdn Bhd telah melancarkan aplikasi untuk 3D Virtual F&B Expo bagi meneruskan aktiviti-aktiviti Expo yang sering diadakan.


 

Jika kebiasaannya ianya Expo secara fizikal yang mengkehendakkan anda untuk menghadiri ke lokasi Ekspo tersebut berbeza kali ini  3D Virtual F&B Expo ini anda boleh sertai dimana-mana sahaja anda berada walaupun dirumah. Memandangkan sekarang negara kita masih belum pulih dari Covid-19 jadi ada lebih baikknya kita berada dirumah untuk sertai 3D Virtual F&B Expo ini.


Malaysia's First 3D Virtual F&B Expo

3D Virtual F&B Expo atau Pameran makanan dan minuman maya 3D merupakan pameran maya 3D  pertama di Malaysia yang akan berlangsung dari 27 Ogos hingga 31 Ogos 2020 . 3D Virtual F&B Expo boleh dikatakan menarik dan ianya amat memudahkan pengguna dari segala urusan.




Ianya dianjurkan oleh Beecomb, pameran ini adalah secara maya, maka anda tidak perlu untuk ke tapak ekspo tersebut.Apa yang lebih menariknya lagi  adalah ianya dalam bentuk 3D! . Anda seolah-olah berada ditempat kejadian untuk melawati tapak tapak pameran yang lain. Ianya juga seakan-akan anda sedang bermain Game. Anda hanya perlu memuat turun Aplikasi Beecomb dan anda sudah boleh mula untuk membeli belah makanan yang ada di pameran maya tersebut.

 


 

 

Untuk melihat-lihat pameran 3D tersebut anda hanya perlu  menggunakan ibu jari anda  untuk menggerakkan diri anda dan anda akan rasa sama seperti dengan pameran sebenar. Di dalam aplikasi ini anda perlu berjalan-jalan sama seperti anda berada di ekspo ekspo sebelum ini. Anda perlu berjalan untuk memilih gerai makanan yang anda ingin beli.






 
 



Selain daripada itu anda juga boleh bertanya mengenai produk dengan peserta pameran. Menarik bukan aplikasi ni. Selain daripada itu, anda juga boleh terus pergi ke gerai lain dengan mengklik butang peta mini di aplikasi. Sekiranya anda berminat untuk membeli sesuatu, anda boleh menambahkannya ke dalam troli diikuti dengan memilih syarikat penghantaran pilihan anda semasa pembayaran. 

 



 

 

Jumlah Harga  pembayaran akan dipaparkan dan pengiraannya automatik. Setelah memilih barangan untuk dibeli kemudian anda hanya perlu buat pembayaran anda melalui aplikasi Beecomb melalui payment gateway yang disediakan.

3D Virtual F&B Expo ini  bekerjasama dengan rakan yang dipercayai, EasyParcel (penghantaran) dan SenangPay (payment gateway) untuk memastikan kelancaran transaksi ketika anda berbelanja.


Antara Promosi menarik di 3D Virtual F&B Expo ini adalah

 RM300 Cash voucher Untuk Dimenangi

Muat turun, beli dan berpeluang memenangi baucar tunai RM300!

Untuk memenangi baucar tunai tersebut apa yang perlu anda buat ialah:
1. Like page dan post kami
2. Komen Nama Pengguna Beecomb anda yang terdaftar di pos
3. Kongsi & tag3 rakan dalam siaran (pastikan profil anda public)



3 pemenang akan diumumkan pada 29 Ogos 2020


Selain daripada itu menariknya lagi anda boleh dapatkan  Premium Burnt Cheese Cake pada harga  RM8.31 (Original Price: RM118) ditaja oleh Bake Touch Signature kat Booth A2 untuk meraikan Hari Merdeka, stok terhad.


 

Cara Sertai Ekspo F&B Maya 3D


Untuk sertai Ekspo ini boleh rujuk Video dibawah 


 


Jadi apa tunggullagi, jom kita sertai 3D Virtual F&B Expo ni. 


Download Beecomb apps : https://linkmix.co/680019

 

Untuk Maklumat Lanjut :

Website : http://www.beecomb.com.my/

Facebook : https://www.facebook.com/BeecombSdnBhd

Instagram :   https://www.instagram.com/beecomb_swarm/

 




15 comments:

  1. seronok pulak guna Beecomb apps ni. dah macam main game. tapi boleh shopping betul2.. hehe

    ReplyDelete
  2. menariknya, first time ni tengok virtual expo..nak beli barang pun mudah macam ni kan, tak perlu bersesak2, lagi2 sekarang musim covid 19...

    ReplyDelete
  3. wah tak sangka macam ni pun ada ya. Dah macam main game tengoknya. Tapi macam ni la, kita kena sesuaikan diri dengan keadaan semasa.

    ReplyDelete
  4. wah pengalaman baru ni masuk 3d virtual expo. tak payah penat nak jalan kaki..hehe ♕Tiara Sapphire♕

    ReplyDelete
  5. tak pernah nampak this kind of things dekat malaysia.. ni first time !
    hebat gila

    ReplyDelete
  6. Feeling macam dalam game pula kan expo 3D ni kak Iena...hahaha... Sejak pandemic melanda, kita semua dah semakin terdedah dengan teknologi digital yang lebih mendalam demi keselamatan dan langkah berjaga jaga...

    Actually, fun juga macam ni...walaupun negara dilanda masalah macam sekarang ni, kita still boleh buat expo dan orang ramai yg masih boleh menghadiri expo dalam bentuk dan cara yang berbeza.

    Blog Sofinahlamudindotcom

    ReplyDelete
  7. whh menariknya expo atas online..senang dan sangat praktikal..best best

    ReplyDelete
  8. Menariknya. Boleh shopping sambil fefeeling main game. Nak beli dan bayar pun mudah je.

    ReplyDelete
  9. Wow seronoknya ada virtual expo. Teruja nya! Bagus juga kan. Tak perlu susah payah cari parking, bersesak, berpanas dekat expo. Join aje virtual expo dari Beecomb ni

    ReplyDelete
  10. bila kita kena hadapi pandemik covid ni.. barulah nampak segala teknologi yang ada.. sebelum ni ada tapi kita tak tahu nak guna... menarik idea macam ni

    ReplyDelete
  11. hebatnya expo pun ada online.sangat praktikal dan mudah sangat

    ReplyDelete
  12. Expo dalam talian memang best. Banyak skit boleh cuci mata. Hahaha

    ReplyDelete
  13. Wah 😳 serupa main game lah . Senang nak belanja macam ni. Beli online je . Nak try la

    ReplyDelete
  14. Seiring dengan Norma baharu memang bagus sangat bila business owner mula mengambil inisiatif dengan ambil pendekatan secara kreatif macam ni. Seronok juga feeling pergi expo dalam hp je hee

    ReplyDelete
  15. Eh cool nya virtual expo macam ni. Selamat pun selamat. Pastu tak pening nak cari parking. Macam nak join je.

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve