Grab The Promo
Grab The Promo

Subway® Meat Stack dipasaran Sehingga 5 Januari 2021

 
Subways Malaysia memperkenalkan menu terbaru mereka, yakni Subway® Meat Stack bagi tempoh masa terhad bermula oktober 2020 sehingga 5 Januari 2021.

Menu Meat Stack ini diperkenalkan bagi meraikan pelanggan Subway dengan menyediakan menu yang tampil dengan kandungan lebih banyak daging yang yang terdapat didalamnya untuk pelanggan menikmatinya bila bila masa sahaja.

 

Subway® Meat Stack dipasaran Sehingga 5 Januari 2021

 


Subway® Meat Stack Sub dihidangkan bersama dengan empat jenis daging – potongan ayam, pepperoni, hirisan daging dan hirisan ayam – yang boleh digabungkan dengan bahan-bahan segar yang boleh disesuaikan seperti sayur campur, selada, tomato, timun, lada hijau, bawang, jalapenos, acar dan keju cheddar, untuk mencipta sandwic daging yang menyelerakan.

Sandwic edisi terhad ini dicipta untuk meraikan dan menggembirakan rakyat Malaysia dengan kuantiti makanan yang lebih besar / banyak, berbaloi dengan nilai setiap ringgit yang anda dibelanjakan.

Buat Meat Stack Anda Sendiri dan menangi Baucar Subway Bernilai RM500


Bagi meraikan pelancaran Meat Stack, Subway Malaysia akan mengadakan tiga sesi Facebook Live dengan rakan Subway – pelakon Izzue Islam, penyiar radio MYFM, Emely Poon dan hos TV, Mark O’dea pada 3, 8 dan 10 Oktober 2020.


Buat Meat Stack Anda Sendiri dan menangi Baucar Subway Bernilai RM500


Anda boleh menonton di Facebook Subway Malaysia

Anda juga dijemput untuk menikmati Subway® Meat Stack yang baru dan berkongsi pengalaman anda di media sosial dengan hashtags #subwayisfresh #subwaymeatstack.


Subway® Meat Stack dipasaran Sehingga 5 Januari 2021



Subway® Meat Stack boleh didapati disemua cawangan Subway® sama ada dine-in atau bawa pulang. Anda juga boleh memesan melalui khidmat penghantaran Foodpanda and GrabFood.

Untuk maklumat lanjut, anda boleh layari
www.subwayisfresh.com.my



0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve