Grab The Promo

Menang Proton X50 SUV dengan sertai Peraduan NESTLE Niu Year

Bersempena dengan Tahun Lembu yang bakal tiba, Nestlé ingin menyampaikan kesejahteraan menerusi Peraduan Nestlé Niu Year di mana rakyat Malaysia berpeluang memenangi hadiah-hadiah lumayan bernilai lebih RM900,000!

 

Peraduan NESTLE Niu Year

 

Dengan hanya membuat pembelian produk Sedia Untuk  Diminum (RTD) Nestlé  seperti minuman dalam tin, botol dan pek UHT terpilih bernilai RM5 sepanjang tempoh peraduan dari 8 Januari hingga 8 Mac 2021.

Untuk pengetahuan 8 peserta bertuah akan berpeluang memenangi Hadiah Utama berupa SUV Proton X50 serba baharu. Terdapat lapan buah kereta untuk dimenangi dan setiap kereta bernilai RM79,000! Di samping itu, hadiah wang tunai mingguan sebanyak RM2,888 dan RM888 akan diberikan kepada 16 pemenang hadiah sagu hati tempat pertama dan 240 pemenang hadiah sagu hati tempat kedua.  

Peraduan NESTLE Niu Year

 

Menurut Cik April Wong selaku  Pegawai Eksekutif Perniagaan - Ready-to-Drink, Nestlé (Malaysia) Berhad berkata, 

“Untuk membantu membangkit semangat dan meringankan beban rakyat Malaysia pada masa yang sukar ini, kami ingin mengalu-alukan ketibaan tahun yang membawa sinar harapan dan berkongsi tuah dengan menghadiahkan ganjaran lumayan kepada rakyat Malaysia! Sambil mengorak langkah ke tahun baru dan mengeratkan hubungan dengan orang-orang tersayang menerusi Peraduan Nestlé Niu Year, seisi keluarga boleh menikmati rangkaian produk kami yang sedia untuk diminum semasa menyambut perayaan. Kami berharap peraduan ini sedikit sebanyak dapat membawa keceriaan dan keriangan sempena sambutan Tahun Baru Cina.” 


Peraduan NESTLE Niu Year

Menarik juga kan contest iJom sertai Peraduan NESTLÉ Nîu Year dan korang berpeluang peluang memenangi Proton X50 1.5 Standard, Hadiah Wang Tunai dan Komputer Riba HP!
.
Tempoh Penyertaan 8 January - 8 March 2021


Cara Penyertaan Peraduan NESTLÉ Nîu Year

 
Peraduan NESTLE Niu Year

Langkah 1: Beli produk minuman NESTLÉ® Sedia Untuk Diminum bernilai RM5. Sila rujuk senarai produk yang turut serta. Setiap Pembelian RM5 = 1 Peluang Kemenangan

Langkah 2: Setiap Bukti Pembelian HANYA layak untuk 1 penyertaan WhatsApp sahaja.
 Hantarkan penyertaan anda Melalui Aplikasi WhatsApp

Tuliskan Nama Penuh, Nombor Kad Pengenalan dan Emel (jika ada) di atas resit asal bercetak.
Ambil 1 gambar yang lengkap dan jelas dan WhatsApp ke 018-228 6836.
 

PERHATIAN: Pastikan WhatsApp yang dihantar hanya mengandungi 1 gambar resit SAHAJA. Pastikan gambar resit dan maklumat adalah jelas dan boleh dibaca.


Hadiah Peraduan NESTLE Niu Year

  • Hadiah Utama8 X Proton X50 SUV (4 Pemenang Setiap bulan)
  • Hadiah Mingguan Pertama2 Pemenang X 8 Minggu - RM2888 wang tunai
  • Hadiah mingguan kedua30 Pemenang X 8 minggu- RM888 wang tunai


Nota: Penganjur AKAN menghantar laporan perakuan penerimaan bagi penyertaan WhatsApp yang diterima. Peserta MESTI menyimpan Bukti Pembelian asal untuk pengesahan Pemenang dan penebusan Hadiah.

 

Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang Peraduan Nestlé Niu Year dan butiran cara penyertaan dalam peraduan Huat ini, sila layari https://www.dearnestle.com.my/event-and-happening/peraduan-nestle-rtd-niuyear

Untuk Maklumat Lanjut Mengenai Nestle

Instagram : @nestle.malaysia


#nestle #nestlemalaysia
#ienaeliena #blogger #malaysianblogger #lifestyleblogger #food #foodporn #kakimakan #sukamakan #foodie #foodstagram #foodblogger





12 comments:

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve