Grab The Promo
Grab The Promo

Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng

Emas merupakan perhiasan wanita yang mempunyai tarikan tersendiri. Hampir semua wanita menggemari barang kemas (Emas). Kilauan Emas menjadi daya tarik bagi kaum hawa, Lumrah wanita ingin rasa dihargai, jadi dengan berhias dengan emas, seseorang wanita itu akan rasa lebih berkeyakinan dan lebih dihargai. Tambahan pula Emas juga dikatakan lambang kekayaan seseorang. Selain menyimpan wang, Emas juga merupakan aset berharga untuk disimpan.

Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng



Generasi lama kita membeli barang kemas untuk dijadikan simpanan kecemasan jangka lama. Jika dalam keadaan sesak, barang kemas ini boleh dijual atau di pajak. Seperti semua sedia maklum Harga Emas akan naik dari masa ke semasa da ada kalanya juga akan turun sedikit Namun untuk jangka masa yang lama ianya pasti akan naik. Cik iena juga memilih untuk melabur dengan penyimpan Emas. Cuma Emas yang Cik iena simpan adalah berbentuk GAP. Cik iena akan beli lebih ketika Harga Emas jatuh.


Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng




Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng

Untuk anda penggemar Emas dalam bentuk perhiasan pasti akan cari Kedai Emas yang menawarkan harga yang murah jika ingin membeli Emas. Disini Cik iena ingin berkongsi tempat dimana anda boleh beli Emas pada Harga yang murah iaitu di Kedai Emas Chiang Heng.

Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng

Kedai Emas Chiang Heng

Kedai Emas Chiang Heng lebih dikenali di bahagian Utara Malaysia . Jika Cik iena sebut Emas Chian Heng pada saudara di Penang mesti mereka kenal. Bahkan ada juga diantara rakan cina Cik iena yang amat mengenali jenama Emas Chiang Heng ini. Kedai Emas Chiang Heng terkenal dengan "Harga Emas Terendah di seluruh Malaysia", bukan  sahaja menawarkan barang kemas emas pada harga yang paling murah dan berbaloi, malah sering  memberi pelbagai ganjaran dan tawaran istimewa kepada para pelanggannya.

Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng

Untuk pengetahuan, Emas Chiang Heng  melancarkan promosi setiap bulan di setiap cawangan seluruh Malaysia dengan memberi tawaran yang eksklusif kepada pelanggan. Promosi istimewa ini akan berterusan diadakan di 19 cawangan lagi di seluruh Malaysia dengan misi "Semua orang mampu memiliki emas”.


Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng

Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng

Kenapa Emas Chiang Heng menawarkan harga emas yang terendah? 
Emas Chiang Heng menawarkan harga emas yang terendah kerana mereka tidak mengeluarkan budget untuk kos pemasaran seperti kos sewa di pusat membeli-belah, kos iklan fizikal, dan sebagainya.  Oleh yang demikian mereka dapat menjimatkat kos dan menggunakan kos kos tersebut  dalam bentuk  memberikan pulangan terus kepada pelanggan dengan menawarkan harga emas yang
berpatutan.

Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng

Selain daripada itu Kedai Emas Chiang Heng juga menghasilkan rekaan sendiri, maka penjimatan dari kos pengedaran borong, membolehkan Emas Chiang mengawal sepenuhnya kos pembuatan dari caj harga upah hingga harga emas, maka dengan itu pelanggan  dapat membeli emas dengan harga yang paling murah dan berpatutan.

Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng

Jualan semula Emas pada harga tinggi


Selain daripada membeli Emas di Kedai Emas Chiang Heng, anda juga boleh menjual Emas di Kedai Emas Chiang Heng. Anda boleh mendapatkan Harga jualan semula Emas pada harga paling Tinggi di Kedai Emas Chiang Heng dengan proses pemulangan emas yang jelas dan telus serta tanpa sebarang kos tersembunyi.

Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng

Apa yang penting, Kedai Emas Chiang Heng menerima emas untuk dijual semula tanpa banyak syarat, termasuk perhiasan emas yang tidak mempunyai sijil emas, dan Emas Chiang Heng menerima emas
walaupun karat, pecah, dan kemek. Bahkan, Emas Chiang Heng juga menerima emas yang
telah terbakar dalam kebakaran. Ia adalah satu tawaran yang sangat ikhlas. Dengan keistimewaan yang ditawarkan ini ramai menjadikan Kedai Emas Chiang Heng sebagai tempat untuk mereka membeli dan menjual semula Emas.

Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng

Pertukaran tanpa syarat dalam tempoh 7 hari?

Antara perkhidmatan yang menarik perhatian pelanggan adalah di Kedai Emas Chiang Heng anda boleh melakukan penukaran tanpa syarat dalam tempoh 7 hari dari tarikh pembelian. Pasti anda tidak pernah jumpa kedai emas yang membolehkan anda membuat pertukaran tanpa syarat dalam tempoh 7 hari? Berbeza di Kedai Emas Chiang Heng, mereka membenarkan  pelanggan memulangkan atau menukar saiz perhiasan emas yang dibeli dalam tempoh 7 hari, dengan syarat tidak ada kerosakan.


Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng


Selain itu Emas ChiangHeng juga menawarkan perkhidmatan membaiki dengan percuma dalam tempoh 30 hari (kecuali jika perhiasan tersebut memerlukan penambahan emas) dan servis membersihkan emas
percuma seumur hidup, termasuk perkhidmatan rekaan emas menggunakan laser. Perkhidmatan-perkhidmatan selepas pembelian yang ditawarkan ini mengikat kesetiaan pelanggan Kedai Emas Chiang Heng untuk terus kekal menjadi pelanggan tetap. Bahkan hari demi hari pelanggan mereka semakin bertambah kerana servis da harga terbaik yang mereka tawarkan.

Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng

 

Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng

Emas Chiang Heng memecahkan rekod The Malaysia Book of Records

Sebagai jenama kukuh yang telah berada dalam pasaran selama 37 tahun, Emas Chiang Heng telah menerima pelbagai anugerah dan mendapat sokongan daripada pelanggan setia.  Pada tahun 2020, Emas Chiang Heng mencatatkan rekod yang membanggakan dengan 117 siaran langsung dalam satu hari, memecahkan rekod The Malaysia Book of Records. Dengan usaha yang telah dilakukan selama ini seiring dengan reputasi yang baik yang terbina. Untuk pengethuan Emas Chiang Heng kini telah membuka cawangan ke-19, simbol platform yang mempunyai kredibiliti dan keterjaminan.

Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng



Bagaimana Cara Jual Emas di Chian Heng?

  1. Bawa Emas ke Cawangan terdekat, Emas akan disusun mengikut jenis dan kuantiti
  2. Setiap barang kemas akan ditimbang dan direkodkan nilai berat setiap satu
  3. Barang kemas akan di cek ketulinan dan jenis Emas tersebut.
    • Emas akan dibakar untuk buang segala kekotoran dan daki baru dapat berat yang betul
  4. Kemudian akan rujuk harga trade in terkini dan akan kira hasil untuk pelanggan
  5. Selesai, anda akan dapat tunai dengan segera


    Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng

 


Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng

 

5 Tips Membeli Emas Untuk Beginner

  1. Semak Komoditi Emas Semasa (Untuk tau nilai semasa Emas di pasaran)
  2. Kenali Gred Emas - Setiap Emas ada label sendiri yang ditetapkan ketulenan.
  3. Tanya Harga - apa apa pun sebelum membeli tanya harga terlebih dahulu
    Boleh tanya
    •  Harga Emas hari ini
    • Harga Emas yang dijual mengikut berat atau harga tetap
    • Ada promosi atau diskaun ke tidak
  4. Perkhidmatan Selepas Jualan
    • Tanya ada perkhidmatan selepas jualan atau tidak kerana jika emas tidak mustahil untuk rosak jika kerap dipakai
    • Tanya servis yang ada dan berapa bayaran
  5. Perkhidmatan Jual Beli Emas
    • Sekiranya menawarkan perkhidmatan membeli Emas ianya lebih menjaminkan kita apabila kita membeli emas.



Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng


Untuk Maklumat Lanjut Layari Media Sosial



Facebook : www.facebook.com/ChiangHengJewellery
Instagram : @chiang_heng_jewellery
TIktok : @emaschiangheng @ChiangHengJewellery
Youtube:https://youtube.com/@chianghengjewellery3423


Emas Murah di Kedai Emas Chiang Heng

Untuk Pembelian Dalam Talian


Website : https://chiangheng.com
TikTok : https://www.tiktok.com/@chianghengjewellery
Shopee:shopee.com.my/chianghengjewellery


#ChiangHengJewellery #EmasChiangHeng #ChiangHeng #EmasAsli #Emas916 #Emas999
#HargaEmasPalingRendah #TheMalaysiaBookOfRecords #BangKemasEmas
#PajakGadaiEmas #pelaburan









0 comments:

Post a Comment

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve