Grab The Promo
Grab The Promo

IZARA @ BAYU SUTERA | KEDIAMAN TEPI TASIK BERCIRI-CIRI SMART HOME DI SEREMBAN


Memiliki sebuah rumah adalah impian setiap individu terutamanya buat mereka yang telah berkeluarga. Selain daripada faktor rekabentuk rumah serta saiz mahupun harga, faktor kemudahan dipersekitaran juga amat dititikberatkan dalam pemilihan sebuah rumah.


IZARA @ BAYU SUTERA |  KEDIAMAN TEPI TASIK BERCIRI-CIRI SMART HOME DI SEREMBAN


Buat anda yang berada di kawasan lembah klang selatan khususnya yang suka kediaman di tepi tasik, anda boleh mendapatkan rumah idaman yang selesa, moden beserta kawasan persekitaran yang jauh dari kesibukan kota dan yang menawarkan persekitaran tenang serta damai dan dilengkapi dengan pelbagai kemudahan di Bandar Sri  Sendayan. 



IZARA @ BAYU SUTERA KEDIAMAN TEPI TASIK BERCIRIKAN SMART HOME DI SEREMBAN



IZARA @ BAYU SUTERA |  KEDIAMAN TEPI TASIK BERCIRI-CIRI SMART HOME DI SEREMBAN

Izara @ Bayu Sutera merupakan Hartanah yang baru dilancarkan oleh Matrix Concepts.
Ianya merupakan Harta tanah milik bebas .  Rumah teres dua tingkat dengan Lot size 20’ x 70’ (perantaraan) dan Build-up 2,315 sq.ft (perantaraan) ini mempunyai  4 bilik tidur & 4 bilik mandi. Ianya juga dilengkapkan dengan pagar yang tinggi dan pos pengawal .


IZARA @ BAYU SUTERA |  KEDIAMAN TEPI TASIK BERCIRI-CIRI SMART HOME DI SEREMBAN



Ruang rumah yang besar dengan memiliki 4 bilik tidur dan 4 Bilik mandi ini pastinya cukup selesa untuk keluarga anda. RUmah ini sangat sesuai untuk anda yang telah berkeluarga yang inginkan rumah yang selesa jauh dari kesibukan kota yang dilengkapi pelbagai kemudahan.


IZARA @ BAYU SUTERA |  KEDIAMAN TEPI TASIK BERCIRI-CIRI SMART HOME DI SEREMBAN



Untuk info di Izara @ Bayu Sutera , harga Kemasukan adalah Rendah, Harga SPA bermula dari RM553,XXX.

Istimewanya Izara @ Bayu Sutera ini lagi adalah Kediaman tepi tasik dengan Ciri Rumah pintar. Dilengkapi dengan Kunci digital, Modul pencahayaan, Aircond IR Blaste dan Kawalan suara.

Selain itu tarikan di  Izara @ Bayu Sutera adalah Kemudahan  yang terdapat disini iaitu  Taman tasik seluas 3 ekar dengan kemudahan seperti laluan jogging, parcourse, dek plaza, ciri air dan lain-lain.
Penghuni akan dapat menikmati kemudahan sendiri seperti taman permainan, gelanggang badminton, parcourse, laluan refleksologi dan lain-lain.


IZARA @ BAYU SUTERA |  KEDIAMAN TEPI TASIK BERCIRI-CIRI SMART HOME DI SEREMBAN



Istimewanya lagi, Semua pembeli akan mendapat keahlian d’Tempat Country Club secara percuma dimana terdapat kemudahan seperti kolam renang bersaiz olimpik, gimnasium, lorong boling, snuker, bilik wayang, bilik bacaan, gelanggang tenis, gelanggang badminton, pingpong, skuasy, dewan bankuet, bilik mesyuarat, SPA, bar dan kafe.

Bayu sutera



Kehidupan berkeluarga pasti mementingkan aspek pendidikan anak-anak, disini terdapat  Matrix Global Schools yang Dibina di atas tanah seluas 20 ekar dengan seni bina unik dan reka bentuk dalaman mengikut sekolah klasik Kolonial British, dilengkapi dengan kemudahan dan kurikulum untuk menampung 2,500 pelajar tempatan dan asing yang terdiri daripada Sekolah Swasta Matrix, Sekolah Antarabangsa Matrix dan Pra Sekolah Antarabangsa Matrix.


Bayu sutera



Selain dari kemudahan yang dinyatakan, istimewanya lagi Izara @ Bayu Sutera  adalah X-Park yang merupakan tempat hiburan terbesar di Negeri Sembilan dengan pelbagai aktiviti seperti ATV, Go-Kart, flying fox, paintball, memanah, gelanggang futsal, gelanggang badminton dan padang pandu.


Bayu sutera




Terdapat  juga kemudahan membeli belah di Sendayan Merchant Square dimana ianta terdiri daripada 163 unit pejabat kedai yang menghadap ke Carnelian Park, taman awam yang dibina oleh pemaju dalam kawasan komersial untuk ikatan komuniti. Didatangkan dengan tanah seluas 6.4 ekar yang dikhaskan untuk pembangunan pusat beli-belah kejiranan pada masa hadapan.

Rancang pembangunan disini sememangnya dirancang dengan baik kerana di mana segala-galanya dilengkapi  dengan institusi pendidikan, hab perniagaan, pertubuhan komersial dan banyak lagi. Disamping kemudahan rekreasi untuk gaya hidup sihat terdapat di sekitar kawasan perumahan.Jadi sememangnya wajar Izara @ Bayu Sutera menjadi salah satu pilihan buat anda yang masih mencari rumah untuk dibeli.

Jadi Manfaatkan Kempen Gempar Raya Bonanza oleh Matrix Concepts .


Gempar Raya Bonanza


Istimewa Sempena Aidilfitri yang bakal menjelma, Kempen Gempak Raya Bonanza sedang giat dijalankan  dimana Tempoh kempen dari  23rd March – 12th May 2024.  Rebat tambahan RM10,000
    

Gempar Raya Bonanza

 



Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Matrix Concepts di 1 800 88 2688 atau layari
http://izara2.bayusutera.com

#BayuSutera #Izara #BandarSriSendayan #LakeSideResidences #SmartHome
#GemparRayaBonanza #BSSDevelopment







3 comments:

  1. Ramai kata Bandar Sri Sendayan ni mmg berbaloi kalau nak beli kediaman...kawasan dia pun strategik sgt!

    ReplyDelete

  2. Lumayan jugak ganjaran die, best kalau dapat 10k tu

    ReplyDelete

  3. Lumayan jugak ganjaran die, best kalau dapat 10k tu

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve