Grab The Promo

Letak tangan di dada dan baca AL-Fatihah Jika RIndu seseorang


Kalau rindukan seseorang , letak tangan di dada dan baca surah Al-Fatihah sambil tangan kita usap dada dengan niat semoga Allah sampaikan rasa ni dekat dia. InsyaAllah .


Letak tangan di dada dan baca AL-Fatihah Jika RIndu seseorang

Ya Allah , jika _____(nama dia) ialah jodohku , kau dekatkanlah hati kami . Tetapi jika dia bukan jodohku , kau hilangkanlah perasaan ini .

Begitulah kata-kata Ustaz don yang pernah cik iena dengari . Rindu itu kan anugerah dari Allah, insan yang berhati nurani pasti akan rasa rindu itu kerana ia dah jadi fitrah manusia. Tidak salah kalau kita rindukan seseorang yang jauh nun disana. Kalau cik iena ni memang susah lah nak jumpa encik buah hati sebab dia sangat sibuk orangnya. 

Kadang-kadang terdetik di hati, betul ke dia sibuk. Hurmm okay cik iena jangan dengar suara-suara syaitan tu. Yakin lah pada orang yang kamu sayang. Kalau ada jodoh ada lah. Kalau takde, redha ketentuan Illahi. Mungkin dia bukan yang terbaik. haha itu ayat nak melegakan hati kan kan..
Tapi jauh di sudut hati cik iena harap awak setia okay.

Apa-apa pun Awakkkk . kite rindu awak T______________T

Saya minta maaf kalau saya ada buat awak sakit hati atau cemburu atau apa-apalah. Awak terlalu pendiam dan pemalu, susah saya nak tau apa yang awak pendam. Kalau tak tanya memang saya tak tau. Saya harap sangat awak faham kerjaya cik blogger yang perlu banyak bersosial but dont wory awak tetap nombor satu di hati (^_~)










5 comments:

  1. Macam kita nak redha terima klu dia bukan utk kita... Sakit sangat²...

    ReplyDelete
  2. Kena redo juga, insyaallah slow2 move on...MCM saya org paling saya sayang,8 tahun bersama akhirnya Dya dh berkahwin dgn org lain..ambik pengajaran untuk lupakan Dya.. insyaallah slow2 blh lupakan Dya..

    ReplyDelete
  3. Entah kenapa la sejak akhir2 ni saya asyik merindukan sahabat lama di alam persekolahan dulu sampai terbawa-bawa dalam mimpi.Adakah mereka juga rindukan saya?? Saya dah lama terputus hubungan dengan mereka,tak tau macam mana nak hubungi mereka.JIKA berjumpa semula adakah mereka sama seperti yang saya kenal dulu.😥😥😥

    ReplyDelete
  4. Betul ke jika kita merindui seseorang,org tu akan rindu pada kita

    ReplyDelete
  5. Betul ke jika kita merindui seseorang,dia akan merindui kita juga

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve