Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Friday, November 13, 2015

Letak tangan di dada dan baca AL-Fatihah Jika RIndu seseorang


Kalau rindukan seseorang , letak tangan di dada dan baca surah Al-Fatihah sambil tangan kita usap dada dengan niat semoga Allah sampaikan rasa ni dekat dia. InsyaAllah .


Letak tangan di dada dan baca AL-Fatihah Jika RIndu seseorang

Ya Allah , jika _____(nama dia) ialah jodohku , kau dekatkanlah hati kami . Tetapi jika dia bukan jodohku , kau hilangkanlah perasaan ini .

Begitulah kata-kata Ustaz don yang pernah cik iena dengari . Rindu itu kan anugerah dari Allah, insan yang berhati nurani pasti akan rasa rindu itu kerana ia dah jadi fitrah manusia. Tidak salah kalau kita rindukan seseorang yang jauh nun disana. Kalau cik iena ni memang susah lah nak jumpa encik buah hati sebab dia sangat sibuk orangnya. 

Kadang-kadang terdetik di hati, betul ke dia sibuk. Hurmm okay cik iena jangan dengar suara-suara syaitan tu. Yakin lah pada orang yang kamu sayang. Kalau ada jodoh ada lah. Kalau takde, redha ketentuan Illahi. Mungkin dia bukan yang terbaik. haha itu ayat nak melegakan hati kan kan..
Tapi jauh di sudut hati cik iena harap awak setia okay.

Apa-apa pun Awakkkk Mohd Khairul Anuar Yahya.. kite rindu awak T______________T

Saya minta maaf kalau saya ada buat awak sakit hati atau cemburu atau apa-apalah. Awak terlalu pendiam dan pemalu, susah saya nak tau apa yang awak pendam. Kalau tak tanya memang saya tak tau. Saya harap sangat awak faham kerjaya cik blogger yang perlu banyak bersosial but dont wory awak tetap nombor satu di hati (^_~)










iena eliena
Nukilan,

iena eliena
Instagram : @ienaeliena
Twitter : @ienaeliena
Email : iena@ienaeliena.com


No comments:

Post a Comment

Facebook Comment