Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Tuesday, February 23, 2010

Rindu sangat kat Adeq ku Cayunk...



haaa..
saper la adeq tu yer..
takkan adeq iena kot..
bru je jmp last week kn x kan da rindu..
hehe..
iena rindu kucing lorrr
nama dia adeq..
kucing kat umah sewa lame..
rindu sangat kat dia..
now da pindah umah baru..
nk bwk dia x boley sb...
tuan dia..tuan umah tu..haha
nak datang melawat dia..
tp adeq dah hilang..
sedih nyer iena dengar..
akak tuan umah tu cakap tak lame lepas iena pindah
Adeq hilang..
hurmmmm....dah lame adeq ilang bru nk bg tau iena..
sedih betul..
dia ckp dia ingat adeq dekat iena..
dia ingat iena yg bawak adeq..
takkan la iena nak amek tanpa pengetahuan dia..
ya allah kau selamat kan lah adeq walau d mana pun adeq berada..
iena dah cari adeq kat kawasan perumahan tu tapi still tak jumpa..
rindu betul kat dia..
dia lah pengubat duka..
selalu berborak n main2 dgn dia..
iena harap sangat2 adeq selamat..

KAK IENA MISS U SO MUCH SYG


























































ADEQ.. KAK IENA RINDU SANGAT2 KAT ADEQ..KAT UMAH BARU TAK LEY BELA KUCING..HOUSEMATE TAK SUKA KUCING..
:(
BERBORAK DGN KUCING JIRAN JE LA






JIKA RAJIN..SILA KLICK..



No comments:

Post a Comment

Facebook Comment