Jauh Kau Pergi ( Tinggal Kenangan )by CARAMEL BAND



 

 

 


CARAMEL
- Jauh Kau Pergi
( Tinggal Kenangan )


Pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh bintangku
jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh kekasih
jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh kekasih
pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh bintangku
jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh kekasih

Syahdu jer dgr lagu nie kan..
mcm best lak letak lagu ni kat belog..
slow je ..sedih pun ade..
huwaaa sedih lagu ni..
tamoo jd mcm nie..
jgn la pegi jauh jauh
main dkat2 udah
huhu







IKLAN












iena nak mintak jasa baik korang




untuk undi iena ley tak







haha muker tak tau malu btul..







hehe ;)







buley la.. buley la erk..







korang ley undi kat blog mrs weiyda














contest number iena 29.SITI FAZLINA







undian anda amat saya harapkan & hargai..

TarIkh Tutup Undian : 25/03/2010











http://honeybee-lovely.blogspot.com/2010/03/sticky-mode-sampai-25032010top-12.html















JIKA RAJIN..SILA KLICK..









2 comments:

  1. iena kne tag..
    see

    http://nurulfaridah.blogspot.com/2010/03/beautiful-blogger-award.html

    hehe ;)

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve