Kena tag oleh MRS WEiYda si Anggun Jelita ..




aha malam tadi kene tag dgn MRS WEiyda ..
arini baru la nak menjawab tag MRS WEiyda ..
owkay jom kiter tgk ape yg d tag nyer..
hehe..
ehh sebelum tu jom tgk dlu gambar MRS WEiyda yang Anggun Jelita nie..
;)

♥MYSPACE♥

♥FRIENDSTER♥

♥HON3Y♥






oOpp 3 gambar cukup la yer..
nak tgk lagi kene lah terjah blog MRS WEiyda



SoklaN (1)





YOU HAVE TO PRINT SCREEN WALLPAPER THAT YOU ARE USING RIGHT NOW...















SoklaN (2)





TELL US WHY YOU LIKE THIS WALLPAPER?





Kenapa iena suke wallpaper nie???
iena suker sb mase ni percutian iena yg best sangat kat genting..
hepi giler amek gambar melekat kat bas tu tanpa hiraukan orang..
wat muke tak malu je..
padahal ramai jer orang dtg kat bas tu nak amek gambar..
aiyokkk nampak pulak jam iena tu..
haha wat time keje kat opis..
kantoi..
xper2 kejap jer..
soklan pun senang2
sorry boss
;)









SoklaN (3)





TAG 10 PEOPLE





    Jom TgK siapa yg kena..




Di HaraP anda2 yang terpilih meneruskan tag mengetag nie..
hehe..nak mengeratkan hubungan sesame blogger..
ceh ceh poyo jer iena nie..








wokay MRS WEiyda..
selesai sudah tugas iena
;)














IKLAN









iena nak mintak jasa baik korang



untuk undi iena ley tak





haha muker tak tau malu btul..





hehe ;)





buley la.. buley la erk..





korang ley undi kat blog mrs weiyda










contest number iena 29.SITI FAZLINA





undian anda amat saya harapkan & hargai..

TarIkh Tutup Undian : 25/03/2010








http://honeybee-lovely.blogspot.com/2010/03/sticky-mode-sampai-25032010top-12.html











JIKA RAJIN..SILA KLICK..








8 comments:

  1. wah..
    cantiknya berkebaya nyonya :)
    nanti saya vote ya...

    ReplyDelete
  2. alahhh...da wat la tag ni..
    tp takper..khas tuk cik iena akan dibuat juga tag ni..

    thanks erk.. :)

    ReplyDelete
  3. haha..
    yer ker..
    berpusing2 kene org yg dh kene balik kn..
    xper2 xkesah pun..
    tp klu nk wat pn iena suker
    ;)
    thanks...

    ReplyDelete
  4. alamak iena..akak xbuat lagi tag tu. jap ye..jap..

    ReplyDelete
  5. hehe takper kak..
    take ur time..
    iena kt umam member ni..
    hehe member nk kawen..sempat2 je iena on9..hehe

    ReplyDelete
  6. alamak cik iena.. sy ditag oleh kamu! hehe.. tp so sorry..
    kne hold dlu keyh coz ngah keserabutan..

    dun worry sy xkan lpe nk buat..

    :D

    thanx for the tag..

    xoxo

    ReplyDelete
  7. yusraliyana : its okay dear
    take ur time
    ;)

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog