Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Jasper Roberts - Blog

Wednesday, April 7, 2010

Kau tak teringin ker nak jadi model ?

Salam sumer..
nie entry kedua untuk hari ini..
tgh2 wat keje ,member on9 ym..
chat ler kejap..
da lame x chat dgn dia.dia jarang on9..
chat2 dgn dia tetibe dia tanyer soklan..

Kau tak teringin ker nak jadi model ?

opsss haha tetibe lak tny soklan camnie..
iena jawab ler teringin sangat sb iena mmg suker bergambar..
kalau nk jadi model pn model bertudung ler..
uhuuuu jawab camtu sb dia free hair..
tapi kn susah gak nk jadi model sb muke tak ler cun..
haha harap mekap je bru nmpk cun..
cube tak mekap..pucat jerk..

Member iena ni cantek..
nama dia suraya..
member sekolah mase kat SMKSM
my best friend lorrr...
dia teringin nk jadi model kate nyer



ahaa gambar yg baju pepel tu suraya..
yg gewdik sket tu iena ler..
haha

Biler ader member tanye tak teringin ke nk jadi model..
huwaaa teringin lorrr
cume tak bernasib baik jer..
hehe
jom layan gambar iena jadi model mase free hair dulu..
huhu seyessss saye tak suke mekap ini..
buwoookkk nmpk tak centek..iena mekap lg cantek..
hahaha...





















































gambar zaman mude2..
klako bile tgk balik..
now agak tue la..

haha tak cun kan mekap nyer..
haha mampos kalau mak andam nye bace..
kehkeh..betol lorr tak cantek mekap nyer..
ha ni kalau iena mekap sndri..



hehe comel la sket dari yg mak andam tu mekap..
huhu..
d bawah ni gambo owner blog pada ari entry di taip..
huhu pucat2..
malas nk mekap..
muker cmnie susah ler mau jadi model lg
hahaha





******************************************************



JIKA RAJIN..SILA KLICK..







2 comments:

Facebook Comment