Kereta rosak + perempuan + pak polisi + pakcik2 tganu

 

haha nk story siket,semalam masa pilihanraya kecil hulu selangor berlansung...
tetibe keter iena rosak..mati tgh jalan..
dah la time tu mmg jem..keter rosak kat jalan nk masuk kawasan kilang kat btg kali..
iena menghala ke btg kali la..
huwaaaaaaaa panik gilerrrr..benti tgh jln..da ler berdua je dgn adek..
nasib bek lah keter tu boley begerak ke tepi..
lame gak ler nak menunggu ayah iena sampai kat situ..jalan jem kn..
sementara menunggu ayah iena ade polis lalu sebelah n tanye kenapa dek..
iena cakap la keter rosak..
pastu ingatkan dia nak benti tolong..
ruper nyer tidak..sekadar bertanya..hahaha hampeh nyer polis..
pastu ade satu ven ni benti tolong iena..
syukur alhamdulillah..ade jugak insan yang baik hati membantu sayer..
baik pakcik2 tu.
sempat la tanya dia dari mana
pakcik2 nie penyokong PKR dari terengganu..
wahhh cayalah org tganu..anda sungguh baik hati jika d bandingkan dgn pak polisi yg lalu sblm nie..
owh entry ini tiada gamboo berkaitan..
almaklumlah masa tu tgh panik..
tatau nk wat ape..
time tu lah nak bukak buku manual keter..
kehkehhhh

TERIMA KASIH BANYAK2 YANG TAK TERHINGGA UNTUK PAKCIK2 PENYOKONG PKR FROM TERENGGANU..






JIKA RAJIN..SILA KLICK..


2 comments:

  1. haha..
    harap2 pun gitu ler..
    kehkeh luper la plak nk mintak facebook pakcik tu
    ;)

    ReplyDelete

Facebook Comment

Related Posts :

Powered by Jasper Roberts - Blog

Archieve